![]() |
Hoe gaat het met...
Ten eerste wil ik even zeggen, dat ik niet wist waar ik dit moest plaatsen. Als het ergens anders beter staat, dan verplaatsen de mod's het maar.
Zijn jullie niet beniewd naar sommige mensen die op tv zijn geweest, hoe het nu met ze gaat? Mensen van Temptation Island. Mensen van Big brother enz enz. |
Nee, in zijn geheel en totaliteit niet.
|
Ja eigenlijk wel benieuwd naar. Vind de laatste uitzending van bijv. temptation island over hoe het nu gaat met de stelletjes altijd erg leuk.
Er is op sbs6 wel eens een programma geweest dat zo heette trouwens. |
toen ook al niet..
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben wel benieuwd wat er geworden is van sommige acteurs uit (meestal Amerikaanse) sitcoms die ik altijd keek (of nog kijk). Meestal is daar op het Internet nog heel wat over te vinden, ook al zijn de series soms al tientallen jaren geleden gestopt.
|
Ik weet nog niet eens waar en wanneer die twee programma's uitgezonden worden, dus van wat of het precies zijn en wie of erin meespelen hoef ik al helemaal niet te weten.
|
Nein, bitte.
|
Van programma's die ik erg leuk vind en ook volg, ben ik wel benieuwd :) America's Next Top Model bijvoorbeeld. Daar hadden ze ook zo'n aflevering van :)
|
Van America's Next Topmodel en Temptation Island wel. Altijd leuk om te weten hoe ze nog bij elkaar zijn gebleven en of ze nog contact hebben.
|
Citaat:
|
Jah wil het altijd wel weten
Maar dan alleen de amerikaanse reality series |
Ik ben wel benieuwd welke koppels van boer zoekt vrouw nog bij elkaar zijn...
|
Ligt er aan welk persoon en welke serie het is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |