![]() |
Hebben jullie thuis een vaatwasser?
Of wassen jullie nog ouderswets (in ploegendienst) met de hand af?
Ik heb gelukkig een vaatwasser:). |
Jup. Ook in m'n studentenhuis. :cool:
|
Citaat:
|
Ja, ik kan niet eens met echt warm water afwassen omdat ik altijd met de luxe van een vaatwasser heb geleefd ;)
|
Citaat:
|
Vaatwasser :cool: .
|
Citaat:
Ik krijg een verkeerd beeld van jou volgens mij. :o :D Wij wassen nog af thuis. |
ja, vaatwasser :)
|
braaf op de hand, iedere dag (soms twee keer als ik niets te doen heb (a))
maar bij mn ouders thuis een vaatwasser..daar hoef ik t dus niet te doen |
0ld sc00l afwassen met de hand en borstel/sponsje, keertje water verversen, later afdruipen en dan afdrogen :bloos:
|
ja
|
wij hebben geen vaatwasser, mijn ouders doen altijd de afwas. Overigens is mijn hele familie vaatwasserloos.
|
nee, we doen het nog op de ouderwetse manier. Maar gelukkig odet mn moeder altijd de afwas. Dus maak eigenlijk niet zo veel uit of we een vaatwasser hebben ;)
|
Citaat:
|
Yup.
|
We hebben een vaatwasser, maar ik heb zojuist nog wel met de hand afgewassen, dus het is niet zo dat we dat nooit meer doen.
|
uiteraard
|
mijn vader en moeder doen alles nog ouderwetsch met de hand :)
|
beneden hebben ze een vaatwasser die ik mag gebruiken, maar in mijn eentje maak ik niet zo veel rommel en is het bijna net zo veel moeite om het ff met de hand te doen als naar beneden lopen en het in de wasser gooien
|
Wij hebben wel een vaatwasser, maar niet alles kan erin (wijnglazen, speciaal bestek, you name it) dus er is altijd wel iéts met de hand af te wassen ;\
|
In het huis waar ik nu woon hebben we geen vaatwasser maar in het huis waar ik over een maand woon wel. :)
|
vaatwasser
|
Citaat:
|
Ja, sinds de keukenverbouwing een paar maanden geleden hebben we een vaatwasser.
Mijn ouders hebben er nooit 1 gehad en aangezien mijn vriend en ik de afwas lieten staan tot er niets meer in de kast stond besloot ik een vaatwasser aan te schaffen. Zou hem niet meer kunnen missen :o |
M'n ouders hebben wel een vaatwasser, hier in ons studentenhuis wassen we alles nog met de hand af.
|
Citaat:
|
Gelukkig hebben we aan afwasmachine ja, maar ik weet wel hoe ik met de hand moet afwassen. :p
|
Ja, al zolang ik leef. :)
|
Citaat:
|
Nee, mijn vriend en ik maken niet veel afwas, vaatwasser lijkt me nogal onnodig. Mijn ouders maken véél meer afwas, die hebben wel een vatwasser en daar is het ook erg fijn :)
|
Wij hebben een vaatwasser en we wassen eigenlijk nooit iets met de hand af.
Alleen als we op vakantie zijn natuurlijk:) |
care
|
ja zeker:D
|
Bij mijn ouders wel, op mijn kamer moet ik het met de hand doen. Vind afwassen echt niet leuk.
|
Citaat:
|
Nee, wij hebben thuis geen vaatwasser.
|
nee
|
Mijn ouders wel, op mijn kamer niet. Afwassen is niet leuk, zeker niet als de afwas lang blijft staan.
|
hadden, maar die is nu op kamers:(
|
Neen. :)
|
Citaat:
|
We hadden er altijd één maar we gaan elke verhuizing achteruit in dat soort opzichten, net zoals dat we eerst ook een bad hadden enzo :)
Maar nu idd ploegendienst. En eerlijk gezegd interesseert het me niets, dat kwartiertje afwassen na het eten. |
Citaat:
|
ik sta hier nog iedere avond de afwas van 2 personen in mijn eentje te doen :(
|
ja!
|
Jahoor.
|
Jawohl.
|
Ja.
|
Mijn ouders wel. Ik niet, zou ook eerder lastig dan handig zijn, want ik vul echt niet elke dag een vaatwasser en om 'm nou eens in de drie dagen te laten draaien, daar heb ik niet genoeg spullen voor. En ik heb er verder ook geen plaats of geld voor.
|
Ja, wij hebben een vaatwasser. Maar op dit moment is hij kapot. :p
Op mijn studentenkamer hebben we geen vaatwasser. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |