![]() |
REFLECTIONS FEST(Terror + MLIW etc) in Hengelo
Zaterdag 28 januari
Metropool, Hengelo REFLECTIONS FEST part I TERROR MODERN LIFE IS WAR BLACKLISTED DONNYBROOK + more bands TBA + afterparty @ Innocent Dit is de enige datum in NL voor deze package! Meer info over tijden, prijzen, voorverkoop volgt. Er zal niet gereserveerd kunnen worden voor deze show, alleen vvk. Het zal tijdig voor de laatste treinen (22:36 uur) afgelopen zijn, dus no worries! Voor meer info in de komende maanden www.reflectionsrecords.com |
vetter kan t niet worden! MLIW op fiets afstand!!!
|
Vette show. Donnybrook & MLIW.
Hoewel het wel even wat langer had mogen duren eer MLIW weer in NL verscheen. Maargoed, aanwezig, fo sure. |
de enieg datum voor deze package, maar speelt modern life is war nog wel ergens?
|
MLIW zz
|
Citaat:
|
hitsige boel, present (y)
|
Ik kijk hier nu al naar uit. Speelt Harm nog mee met MLIW deze tour?
|
hier moet ik eigenlijk wel heen. Jammer dat heel Arnhem die datum al volgeboekt stond, anders had het daar waarschijnlijk wel gestaan.
|
Ja harm speelt mee dan.
En dit gaat de eerste keer zijn dat ik naar Hengelo afreis, vette show. |
Ik denk dat ik ook wel naar Hengelo afreis voor deze show.
|
weer naar die uithoek daar, maargoed het begint wel te wennen..
|
zeker aanwezig, zeker benieuwd naar die zaal en naar donny brook
|
ik blijf heen en weer rijden naar de achterhoek...
|
Terror en Modern Life Is War :o
Oeh la la... |
Ga ook duidelijk naar Hengelo voor deze show... dat wordt wel een eindje reizen
|
Ik gok er maar op dat MLIW nog ergens anders speelt in nederland...
Dat pokke hengelo is veels te onbereikbaar.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik er van begreep zou dit de enige show zijn van MLIW in nederland.. duzzz
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de site staat wel dat ze begin 2006 een europese tour gaan doen..Mja.. We'll see. |
Citaat:
|
Doe maar in t Winston, Volta of Zaal100 ofzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En er is wel een sort of podium, alleen taat dat aan de andere kant van de zaal en is om op te zitten.... (vreemde combinatie, dat wel). |
Citaat:
|
good clean fun was ook erg vet in zaal 100 en als je wilt diven dan zorg je maar dat er iemand gebukt staat waar je op omhoog kan springen...
|
Ik haat divers
Dus daarom hou ik van floorshows. |
Citaat:
|
En trouwens, in zaal100 kan je vanaf de bar een goeie aanloop nemen om de trap af te springen boven op de crowd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
EN toch vond ik Henchfort t tofst, die zanger heeft een erg goeie strot. |
ik ga binnekort maar eens langs reflection HQ om de nieuwe gcf cd te beluisteren..' t zal mij benieuwen
|
Citaat:
Maar toch, live blijven ze geweldig. |
wou je zeggen dat jij em al gehoort heb dan ?
|
Citaat:
En op hun myspace staat een nieuw nr van ze (tenzij dat toch oude nr's zijn die ik gewoon niet ken..) |
op soulseek is nog niets te vinden van die nieuwe plaat en als jij het wel hebt dan mag je me even toevoegen: PieterGVH
DAt nummer op hun myspace hebben ze gemaakt hebben ze speciaal gemaakt voor myspace. |
Citaat:
en die andere nr's zijn Sweet Tooth 2000 en Xmas Time for the Skins Hoewel dat ook nog weleens van een split kan zijn :| (even zoeken hoor). Ehh, van een split met throwdown dus.. *schaam* |
zoek maar niet, dat is van een split en Positive Hardcore klinkt mij heel erg bekend in de oren... maakt verder niet uit hoor :)
edit: Positive Hardcore is een nummer van 25 ta life volgens mij. zou cool zijn als ze daar een nieuwe draai aan zouden geven |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: het duurt nog wel erg lang voor die show ook echt is. Zo ver plan ik nooit vooruit. |
Citaat:
|
Citaat:
hij hebt dat zeker nooit ? :P |
pieter en grammatica/spelling :D
|
kusjepieterkusje is een natuurtalent der nederlandse taal.
:p |
Achjo, t is weekend, dan hoeft een goeie zinspbouw niet..
|
mensen mij bekritiseren op mijn taalgebruik is het makelijkste wat er is
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |