![]() |
Beste /snelste download manier?
Weet iemand wat op dit moment het beste en snelste gratis download programma is. Ik gebruik op dit moment Bit torrent maar dit gaat ontzettend langzaam ( 3kb /s ). Weet iemand een snellere en betere manier om games/muzike/films te downloaden?
Alvast bedankt. |
Download ze van de winkel met het P2P-programma "fiets&voetjes". (y)
|
poorten open zetten op je router wil nogal eens helpen :)
|
Hoe zet ik me router open?
|
lees de handleiding?
|
Virtual Server / Special Application / Port forward. Check je handleiding ja. ;)
|
Citaat:
|
idd poorten opengooien in je router en dan naar het goede ip doorlinken. ook even in je torrent client instellen
|
Als je slome torrents hebt dan ligt de fout toch echt bij jou.
|
Ja, sommige torrents gaan gewoon langzaam. Je kunt nog zo'n dikke verbinding hebben, als er alleen mensen met 56k-modempjes aan het seeden zijn, dan schiet jouw snelheid ook niet op natuurlijk. Daar doe je niets aan.
|
en mijn ervaring uis dat bitlord ( mits je poorten open hebt ) toch nog wat sneller is dan de rest, en minder waardeloze data download...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik downloadde eerst met 30kb/s, en toen ik mn poortjes open zette sprong het naar 220 kb/s (maximum van mijn verbinding ongeveer) bij vrijwel elke goede torrent. Poorten open luid het devies!!!
|
Je zou trouwens ook nog usenet kunnen proberen om te downloaden. Daarvoor hoef je niet met je router te kloten, en je download toch met een behoorlijke snelheid (mits goede newsserver).
|
Citaat:
|
Kan iemand mij mischien effe uitleggen hoe ik me poorten dan helemaal open zet? En waarom zouden ze dicht staan anders heb je toch niks aan je internet verbinding?
|
Citaat:
je router moet weten welke poorten naar welke PC moeten gemapped worden, je zal ff in je handleiding van je router moeten kijken hoe je poorten open zet, en op de site van bittorrent kijken welke poorten dat zijn suc6 |
Citaat:
Offtopic: Waarom word deze topic niet gesloten en de topicstarter naar de centrale topic verwezen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Topicstarter: kijk SVP even in het centrale Filesharing topic. Dit probleem is daar al uitgebreid uitgelegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |