![]() |
Bluetooth => van gsm naar comp
Yo,
ik heb een nokia 3660 en wil mijn filmpjes en foto's op mijn computer zetten. Ik heb een belkin bluetooth usb adapter en bestanden zenden gaat maar omgekeerd niet, wie helpt me... thnx |
we willen best helpen, als je wat bruikbare info geeft, zoals error-meldingen enzo
|
Als ik wil => send-via bluetooth- [naam van m'n comp] -
dan zegt hij unable to connect en als ik my bluetooth places verken dan toont hij slechts de dingen die in mijn inbox zitten :s |
Je moet meestal ook speciale software gebruiken om bestanden van telefoon naar computer te sturen. Die software is overigens meestal wel gratis te downloaden van de website van jouw telefoon.
|
Citaat:
Als je echter Windows XP SP2 hebt, moet je bij bureau-accessoires echter een speciaal programma ("bestanden verzenden/versturen via BT" of iets dergelijks; het heeft in ieder geval een klein blauw bluetooth-logo) opstarten en volgen om bestanden te kunnen ontvangen. |
inderdaad, je moet je PC in de 'ontvang'-stand zetten. Dmv het blauwe bluetooth icoontje in de werkbalk, hier rechtermuisknop > Bestand ontvangen. Daarna de foto naar je pc sturen, dan moet ie het doen.
|
Bij mij staat er niets in de werkbalk nog in bureau-accesoires dat daar wat op lijkt, natuurlijk staat er in mijn tray wel een bluetooth icoontje maar als ik daarop rechts klik dan geeft hij volgende opties:
Explore my bluetooth places bluetooth setup wizard advanced configuration quick connect => meerdere opties stop the bluetooth device ------------------------------------------------ |
Citaat:
|
Ik heb geen idee hoe je dat doet, heb zelf een N-Gage, ook met bluetooth en een bluetoothadapter in me comp, maar het is me nog nooi gelukt iets over te krijgen, ook al ben ik nu al een jaar bezig (da's misschien iets overdreven maja :P)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |