![]() |
wietmenu
ok, iedereen kent het fenomeen bier-menu vast wel? lekker op het terras van het beste biercafe van de stad met wat vrienden in het zonnetje een paar speciale biertjes drinken? of voor het uitgaan ff gezellig ergens zitten? (dat fenomeen dus)
nu, alhier, het wietmenu. stel dat er ook zoiets zou zijn, een jointje of 5 van verschillende soorten wiet (of hasj). welke zou jij kiezen, en in welke volgorde? ow, we laten even buiten beschouwing dat 5 sterke (dat is bij t bier ook zo.. dusja) jointjes mss voor sommigen best veel kan zijn, en je de 4e mss niet eens haalt. edit: sorry, ik moet jullie mijn keuze verschuldigd blijven, rook eigenlijk alleen maar jack herrer, bevalt me prima. (ok soms mss wat goedkope hasj, maar dat wast wel) |
Ik wil op m'n wietmenu een kopje met 'Purple assorti' en een 3-hashish joint, waarin drie soorten hash inelkaar gevlochten zijn.
Ik wil ook een cijfercode systeem, waarin iedere soort een cijfer krijgt en dat je dan op een kaartje kunt opzoeken wat het betekend. Bijvoorbeeld: 23: Subtiel. Sluipt via de achterdeur naar binnen. ... 45: Weinig sterke wiet. Geschikt voor pure joints met een nummer 78. ... 78: Smaakvol. Zoete en fruitige hash. ... 132: Sterk. Kan autistisch gedrag veroorzaken. ... Etcetera. |
:confused:
|
als je zelf nou gewoon aantal verschillende soorten wiet haalt en die uitprobeert en mixed... :confused: klinkt als hetzelfde, en achteraf heb je ook nog lekker wat wiet over voor later
|
:D 5 joints voordat je uitgaat? Ik denk dat ik dan rechtsomkeert maak en in bed ga liggen.
Verder weet ik er geen 5 maar een paar soorten haze en wat ice-0-lat0r zal het dan wel worden. |
White widow,
Moonlight, Orange Bud, Boterpollem, Warm Ears. |
ice o later
shiva moonlight sneeuwwitje top 44 |
herrer
pollem sneeuwwitje k2 puntjes |
Ik snap er nog geen fuck van maar ik post gewoon van 1 tot 5 de wietsoorten die ik in die volgorde het lekkerst vind en daar moet je het maar mee doen.
Shiva (van de Easy Going en van de Sandman en ja die zijn verschillend dus eigenlijk zijn die een en 2 maarja om nou 2 keer dezelfde soort te nemen staat ook weer wat raar) Willies choice Silver haze Power Plant Easy skunk |
moonflower
jack herrer crystal temple balls charras kweetnie of er ook hasj bijmocht :o |
Eerst een lekker white widow om in te komen
Dan moonflower voor de smaak Dan schimmelafgaan voor de smaak Dan een skunk of een (kut hoe heet dat nou, met kleine goude dingetjes erop?) om lekker stoned te worden En als laatste een goeie Sensi star (WL) om het helemaal af te maken. Ik word kok. |
Hmm ik heb niet echt specifieke soorten aangezien ik nooit bij de shop haal.
Maar als ik zou moeten kiezen: 1: Jack Herrer 2: Super Polm {hasj} 3: een haze jointje 4: Indica 5: Super Maroc Het liefst een hazejointje van buitenkweek. |
nepal
spoetnik afghaan silver pearl ice |
wie van ons begint een coffeeshop met een wietmenu?
|
K2
Dennennaalden White Widow Dennennaalden NLX Maar dan ga ik niet meer uit, dan wil ik nog alleen maar loungen en Boards of Canada horen. |
goede orange bud als voorgerecht
daarna lekker sterke super pollem mild gedraaide white widdow Big-L en als afsluiter een blunt met veel marok & jack herrer alleen of ik daarna uberhaubt íets ga/kan doen is de vraag, maar klinkt wel erg goed :D |
wiet favorieten:
Mexican haze Hindu kush Silver Pearl hasj favorieten: Super polm Afghaan |
ice-o-later
k2 jack herrer moonlight orange bud skunkmix :o (ik sluit af met cheapass zooi) |
beginnen met een lekkere k2 joint
dan jack herrer uit de bong roken dan een dikke h2o of ice-o-lator joint dan een mix van lekkere hash en sterke wiet (bij voorkeur nepalm en kryptonite) dan afsluiten met een pure blunt ak-47 |
Hasj: Polm
Shirasj (of zo :P) Katama Zero The Deadman's Hasj (van een maat van mij) Voor de weed moet ik eerst op de brommer stappen om overal verschillende te halen :P Weed: Gruis ---> Bakkerij/Apotheker Santa Maria ---> New Wave Power Plant ---> Snooker Orange Bud ---> The Wall Sensi Star ---> Maat van mij |
Een biermenu?
En als je denkt dat misschien niet iedereen heet weet, is een verklaring best wel eens handig. (afgezien van het feit dat ik geen bier drink). |
Biermenu:
voor het uitgaan een x-aantal verschillende biertjes drinken op een terras ofzeau, dus bijvoorbeeld: Leffe, Grimbergen (tripple), De Koninck, Kwak en een Brand. Of in probeertaal: Citaat:
|
The grasscompany in tilburg heeft een wiet/hasj menu (ook te vinden op de site www.thegrasscompany.nl met bij elke soort een uitleg over de uitwerking, zeer relaxt :)
ohja een lijstje: om te beginnen: Polm of zero (hasj) Dan eens wat zwaarders: Jack Herrer (wiet) Double-o (hasj) White Widow (hasj) en om het af te maken: Ice-o-lator (hasj vindt ik) |
Citaat:
'Jack Herer Onze Jack Herer slaat toe op al je zintuigen! De extreem sterke weed heeft een scherpe, maar goede smaak en een zeer lichamelijke high. Het laat je oren suizen, je ogen draaien en je vingertoppen verstijven. Het beste zittend te roken! Haze Haze slaat snel, hard en genadeloos toe! Het heeft een unieke smaak en een uniek aroma. De uitwerking is haast een trip op zich te noemen, met zowel visuele als lichamelijke effecten die een eeuwigheid lijken te duren. Je zult versteld staan!' haha :| |
ik vind al die beschrijvingen altijd best wel overdreven, alsof ze getest zijn door mannetjs die 1 keer per half jaar een joint roken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen we (kk stoned) met die sjabloontjes naar buiten gingen :D |
hahaha ivo was het he? of was dat weer iemand anders :p
|
juh (y) maar ik ga ff eten, later
|
aait relax, eetze dude :D
|
Citaat:
|
jack herrer
a5 haze c5 haze green lotus (hier krijg ik vaker van die heldere momenten tussen de gaarheid door, dus das af en toe wel handig :) ) als afsluiter een nlx jointje, ja! |
ik rook alleen hasj:
Marok van minstens 8 eu/gram Ali baba (donkere zwarte kneedhasj) Ketama Rode libanon Pollum |
Citaat:
|
Citaat:
of niet meer maar waar haal je dat dan? |
Nee, kom uit Groningen, woon nu in Amsterdam.
en het is inderdaad verdomd lastig rode libanon te krijgen. sommige shopjes weten dat ik het graag wil, dus die zorgen dat als ze hebben dat ze ff wat achter houden. Vaak zijn het zulke kleine hoeveelheden dat ze echt in 2 dagen niet meer hebben. goed zoeken en vragen aan je shop. |
Citaat:
:D zie het al, andere paco Citaat:
|
in de cremers, den haag (een van de beste shops uit den haag) hebben ze altijd hele lekkere libanon van 8 euro de gram
|
NLX
Ice Hindu Kush Mystic Crystal |
cremers inderdaad goeie sjop.
|
"Tevens zijn alle soorten ook verkrijgbaar in voorgedraaide jointjes, verpakt in een 1-pack, 3-pack of 6-pack!!!! "
ghehe masterlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |