![]() |
zou jij beroemd willen zijn?
zo ja waarmee? wat lijkt je het leukst: de roem, aandacht, macht, geld, seks? en wat zou je er voor over hebben om beroemd te worden?
en zo nee, waarom dan niet? |
Het geld (y)
Geen zorgen meer of je je huur meer kan betalen, genoeg kleding, schoenen, cd's, meubels etc halen. Geld is gewoon makkelijk, maar natuurlijk zitten er ook nadelen aan als je beroemd bent. |
ik zou voor even willen weten hoe het voelt om beroemd te zijn
geld & aandacht (y) |
Ik zou liever onbekend zijn, zoals nu. Maar zoveel geld... is wel leuk, maar ik denk dat het op een gegeven moment gaat vervelen. Wat verantwoord allemaal weer. Nee, ik blijf liever onbekend.
|
Geld ja, beetje aandacht prima, zolang ik maar niet hoef mee te doen aan Waku Waku.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Groupies.
|
Citaat:
|
seks, niet deks.#
seks(y) |
Oh, seks dan, (Y).
|
Lijkt me nix, al die paparazzi enzo. En ik ben niet zo'n typen dat dan in bed duikt met groupies :D Lokale beroemdheid lijkt me wel leuk ;)
|
Ik zou niet per se beroemd willen maar ik zou wel graag m'n geld willen verdienen met zingen. En als je goed bent, dan word je 'beroemd'
Het geld is wel fijn maar ik hou er niet van dat mensen volgen wat ik doe dus op dat gebied vind ik het maar niets. Maar dat zingen, in volle stadions staan ofzo... daar kan ik wel meeleven:) |
Nee, ik zou liever iets doms uitvinden waardoor ik de rest van mn leven ziekelijk rijk ben.En van mensen die zich te veel met me bemoeien word ik para.Ik zou denk ik echt aan de drugs gaan en fotografen slaan :eek:
|
Oja, drugs. (y)
|
Jahhoor, alleen al voor het geld en de aandacht.
En de gratis dingen die je krijgt :) |
Het zelfmoord plegen of vermoord worden voor je midlife-crisis begint (y)
|
ik ben beroemd :mad:
|
Nee, ik wil niet op straat herkend worden. maar ik wil wel rijk zijn.
|
ja, misschien gaan mensen mij dan wel aardig vinden HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil meedoen aan Waku Waku :mad:
|
Citaat:
|
zouden er waku waku afleveringen online te vinden zijn? :cool:
|
Ik betwijfel het, er is wel een spel van. Dat pronkt bij ons thuis in de kast :cool: .
Misschien zijn er wel dvd's of videobanden van? |
Citaat:
|
nee, bah (waku waku is wel tof trouwens)
en geld heb ik al (net zoals 99% van de mensen hier godveurdomme) |
liever beroemd dan berucht :)
|
ja doet u maar (y) ik zou natuurlijk wel true to my roots blijven en niet al te extravagant leven. paparazzi lijkt me minderr en je moet ook continu op je uiterlijk blijven letten. hmm. geld+roem though (y)
|
ik zou wel beroemd willen worden met de kunst die ik maak, zou wel relaxed zijn als het wordt gewaardeerd of wordt besproken/bekritiseerd etc. en dat ik er ook nog veel geld mee verdien, ja dat zou ik erg leuk vinden.
|
Het lijkt me alleen leuk als ik het zou worden door iets waar ik écht goed in ben. Dus niet door in bijvoorbeeld een of andere commerciele girlband a la Spice girls oid te zitten. Maar aangezien ik geen bijzondere talenten heb zit het er waarschijnlijk niet in :( :( .
|
Opzich wel, maar dan niet in de commerciele zin. Ik zou graag wel beroemd willen zijn maar dan meer a la japin bijvoorbeeld. Dus als schrijver. Het lijkt me dan wel weer leuk om voor een paar jaar de nieuwe victor en rolf te zijn, al is dat wel commercieel, en niet te lang. Of natuurljk een eigen (filosofische) theorie bedenken maar dat gaat wat ver.
|
ja, ik ga de nobelprijs voor vrede winnen.
en daarna bono uitlachen(y). |
aandacht, aandacht http://www.evito.nl/images/smiles/bef.gif
|
Zolang ik niet bij iedereen beroemd ben, vind ik het goed. Dus, ja: liever beroemd dan vast benoemd.
Veertig-plussers hoeven me voorlopig niet te kennen, tenzij ze me heel veel geld willen geven. En ik wil ook niet dat men in de supermarkt en masse gaat kijken wat ik allemaal koop, maar de mensen mogen me natuurlijk wel voor laten gaan. Nog het liefst wil ik enorm beroemd zijn, zonder dat mensen weten hoe ik eruit zie. Ik kan me voorlopig dus best nog even bij radio houden. |
Nee dank je. Alles leuk en aardig, maar bij roem komen zo enorm veel nadelen kijken (altijd leuk doen tegen de media, weinig privacy, altijd gezeur met geld, verplichte optredens op evenementen etc) dat ik prima tevreden ben zoals ik nu ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met een beetje geluk word je zo nu en dan ook nog eens ontvoerd. Lekker een tijdje teren op andermans kosten, houd je meer geld over voor je heroïneverslaving :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ik denk het niet omdat het ook veel nadelen heeft en ik hou wel van rust enzo (y)
maarja het geld... :p |
Citaat:
|
van mij hoeft t niet
|
Citaat:
|
Joahwel. Vooral voor ut geld. De aandacht isook erg leuk maar kan ook in je nadeel werken. Maar ag, daar moet je dan maar mee oppassen.
|
Ik zou best beroemd willen zijn.
Het opent veel deuren. Maar over de seks, zijn er ook politieke groupies!? binnenhofbabes/binnenhofboys ofzo?! |
lekker kort en krachtig:
NEE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |