![]() |
neuken via msn??!??
eej mensuh,
ik hoor altijd van iedereen enzo dat ze het geil vinde om via msn te 'neuken'. kwou ff wte of dat ook so is bij jullie of dat het heel normaal is en dat het raar is als ik het nie doe...;) ;) |
Je bedoelt mensen die voor een webcam zichzelf staan te bevredigen? Of bedoel je met woorden?
|
ja, voor de webcam
|
Ja, dat is pervers.
|
ik vind daar niets aan
en ik vind het (zeker voor iemand van 13) normaler om dat níet te doen dan om dat wél te doen. |
dat dacht ik al... :|
|
Dat hangt geheel van je kansloosheid af.
|
Nee zeg. Ik vind dat niet normaal, en al helemaal niet onder de 18 jaar :nono:
|
nou nou..als je dat gaat doen kun je niet dieper zinken..................................pfff
|
Wat een negatieve reacties hier :eek:
Hebben alle mensen die hier negatief reageren er wel eens bij stilgestaan dat er stellen zijn met een lange afstandsrelatie waarvoor webcams toch wel een uitkomst zijn? :o |
Citaat:
|
Ik moet altijd het stoom van m'n webcam vegen, en dat is zo lastig want dan hou ik geen hand meer over voor het typen.:(:(:(:(:(:(:(:(:(
|
Citaat:
|
Damn, dat is naar mijn mening niet echt normaal hoor. "Neuken" via je webcam...da's hetzelfde als een relatie hebben met je computer... :p
|
Citaat:
Overigens heb ik zelf een lange afstandsrelatie en ik vind er alsnog niks aan :p Masturberen gaat beter zonder afleidende computer erbij, en als ik m'n vriend wil opwinden stuur ik wel een verhalend mailtje. |
Citaat:
maar ik denk meer dat hij doelt op mensen die in chatboxen op zoek gaan naar mensen om dat te doen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hihihihihhihih.
|
mwah.. denkt dat bijna wel iedereen een keer gesprekken heeft gevoerd op msn als :
KlaAAS!!! :$ :D (L) (K) zegt: kusje waar je zelf wilt AnitAAs! Strakz naar duh stat toe! zegt : Dan wil ik hem op een lekker warm plekje KlaAAS!!! :$ :D (L) (K) zegt: mag ik dan ook meteen likken? AnitAAs! Strakz naar duh stat toe! zegt : Nee, ik wil wel maagd blijven.. Toch? Maar dan op een iets hoger niveau.. maar zegmaar uitlokkerig.. om de ander hete uitspraken te laten doen.. ik wel eigenlijk.. maar dat was gewoon vor de fun om iemand te testen en niet omdat k dan met een grote toekeloeris achter mn scherm zat ofzo.. |
Dat soort praat is van mensen die eerst maar eens moeten wachten tot er haar begint te groeien.
(en meisjes die denken dat ze door orale sex ontmaagd worden moeten beter opletten bij biologie.) En webcamsex is wel heel pathetic. |
Zoals het hier gebracht wordt is het inderdaad te triest voor woorden. In de TMF-chatbox rondhangen (bestaat dat nog?) op zoek naar camsex is inderdaad triest. Maar als je een relatie hebt en met je partner 'camt' is het toch wel een ander verhaal. Dat wilde ik benadrukken!
Enne.. 5 dagen elkaar niet zien is natuurlijk géén lange-afstandsrelatie he.. ik doelde inderdaad op 2 maanden of meer. @Sarah, ik doelde niet op jou, het kan natuurlijk dat je het niets vindt. Ik doelde op de andere (onvolwassen) reacties. |
ik kan me voorstellen dat je zoiets via de cam doet met je vriend(in) als je elkaar lang niet kan zien. maar anders is het wel erg 'ik ben een onzekere puber vind me leuk'-achtig
|
Citaat:
|
Aha! Daarom loopt het de laatste jaren wat minder met de horeca.
|
Nee, ik doe daar niet aan. Heb ook geen webcam, maar als ik die wel had had ik het ook niet gedaan.
|
Citaat:
|
Beetje lullig als er aan de andere kant foto's worden gemaakt en die dan worden doorgestuurd :o Is bij een meisje op het dorp gebeurd. Best lullig.
Dus nee, ik doe daar niet aan. Trouwens, RL is toch veel beter? |
Ja man, lul in de floppydrive! Jeweettoch! (y)
|
Citaat:
|
Ja, lekker mn piemel in de webcam steken. :)
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
Ik vind het veel interessanter om gewoon met 'm te praten en dom te doen. Het meest ranzige wat wij doen voor de cam is de camera ineens een zoen geven ofzo. |
Ik snap de lol ervan.
|
hoe kan je nou weer neuken via msn??
ontopix, ik kan de lol er misschien best van inzien, lijkt me best spannend. ik ga echter liever voor het echte werk! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets lijkt me echt ranzig.
Ik zou het niet eens durven, zou me doodschamen tegenover mn computer :o |
hoe voelt dat nou als je met je monitor bent klaargekomen? :confused:
|
Hmmz, trouwens (@Yulcu)
Ik heb momenteel ook een LAT, zie m'n vriend 4 maand niet, toch geen zin in webcam sex.. laat maar zitten. Bah. Af en toe iets ondeugends zeggen over de telefoon, allee, maar verder niet, ik wacht wel tot ik de echte seks weer kan krijgen. :) Geduld is een schone zaak. :o |
Citaat:
:rolleyes: ;) |
telefoonsex daarentegen :D
|
ganz geil :P not..........
|
Citaat:
Als je elkaar maar 1 keer in de 2 maanden een weekend of week ziet vind ik het niet echt een relatie eerlijk gezegd :s |
Dat is zo super kansloos. Net of je niks beters kunt krijgen.. :o
|
Citaat:
Citaat:
En ik zie mijn vriend soms ook 3 weken niet, maar dan ga ik gewoon wachten. Webcamseks is echt heel erg jammer! |
Citaat:
Citaat:
|
Het lijkt mij helemaaaal niks.... (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |