![]() |
Beeldscherm
Ik wil graag weten hoe ik me beeldscherm een LASER
weer goed kan instaleren want ik kan niet de driver vinden en mijnes is gewoon gekocht maar windows ziet hem niet en nu heb ik maar 16 kleuren :(:o |
Kun je niet gewoon de resolutie e.d. in Windows aanpassen naar hetgeen jij wilt?
|
Citaat:
|
wat voor type LASER?
welk OS? zaten er drivers bij de monitor? probeer het eerst zo: --> rechter muisknop op bureaublad --> eigenschappen --> instellingen --> geavanceerd --> beeldscherm --> eigenschappen --> stuurprogramma --> stuurprogramma bijwerken / aanpassen --> zelf detecteren/kiezen (geavanceerd) --> niet zoeken, zelf bepalen --> volgende nu komt er een rij met merken / types monitoren te staan (win98) / bij WinXP vink compatibele harware weergeven uit. Kies laser in de linker kolom, staat ie er niet bij, kies --> (standaardbeeldschermtypen) in de linker kolom --> plug-and-play monitor in de rechter kolom als je een diskette / CD-ROM erbij hebt gekregen klik op --> bladeren --> (installeren vanaf schijf) --> bladeren zoek nu naar de directory waar de installatiegegevens van de monitor staan --> klik op openen --> dan nog een paar keer bevestigen en de monitor is geïnstalleerd lukt het nog niet, neem dan concact met me op via email wolterberens@hotmail.com |
Zullen we de videokaart niet eens installeren? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oftewel video driver instaleren. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben een lotgenoot van Pibbo, want heb exact hetzelfde probleem! Heb me pc geformateerd, omdat ik geen andere optie zag en windows opnieuw geinstalleerd. Internet kan ik ok en alles downen enzo, maar ook heb ik 16 kleuren ipv 256 geloof ik wat ik eerst had. Heel irritant allemaal, want kan geen games meer spelen. Denk dat het aan me videokaart of geluidskaart ligt?
Heb windows 98 en Internet Exployer 5. Hoe kun je dit allemaal checken? wat voor type LASER? welk OS? zaten er drivers bij de monitor? Hoop dat iemand me kan helpen? |
Citaat:
|
jij moet dus doen wat de anderen aangeven, jou videokaart opnieuw installeren
|
Hoe doe je dat?
Ik heb kabeinternet nu..... en de volgende diskette`s: -Tornado VFM 56-PC PCI Card softmodem Driverdisk -ATAPI Device Driver V 0.02 for DOS/Windows 3.1 -Ethernet PCI Card installer Disk -Ethernet PCI Card Windows Driver Diskette heb al het een en ander geprobeerd, maar lukt niet echt :confused: |
das allemaal niks voor je video kaart, dus
welke windows gebruik je ? als dat windows 95/98/me is: klik met de rechtermuisknop op deze computer en kies voor eigenschappen ga naar apparaatbeheer en kijk wat er staat bij beeldschermadapters aan de hand van die naam moet je hem kunnen vinden. (en anders die naam hier posten) als dat windows 2000/xp is: klik ook weer met de rechtermuisknop op eigenschappen bij deze computer ga dan naar hardware en dan apparaat beheer. kijk dan bij beelschermadapters wat hij aangeeft. |
Citaat:
Standaard PCI grafische adapter(VGA) is het? |
Citaat:
|
ok even voor de duidelijkheid ;)
ik weet nu dat het om de videokaart gaat maar ik heb dus een laser en ik heb gehoord dat ik dus bij de bios kon kijken ofzoiets wat voor kaart het is ?? gelukkig heeft koen hem niet op slot gedaan want het was onduidelijk :p |
Wat moet ik dus nu doen? Er zal toch vast wel ergens zo`n videokaart te downloaden zijn?
*wil zijn compu uit het raam gooien, maar doet het toch maar ff niet:)* |
Citaat:
Drivers daarentegen wel :p Schroef je kast open, en haal de videokaart er ff uit, bekijk welk merk/type het is (verzamel dan zo veel mogelijk info), en post dat ff hier. |
uhh hoe ziet ie eruit?
|
pff, openmaken , dat doet zeker een leek pas op het laatste sandra vertelt meestal meer..
http://www.sisoftware.co.uk/sandra kan je dus daar downloaden |
hij doet het weer
denisho als je een laser heb heb je waarschijnlijk een cd-tje erbij geleverd met allemaal software daaar staat ook de video applications op whooo ik zie heb beeld weer als heeel mooi :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |