![]() |
~*Gewicht en tevredenheid over het algemeen.*~
Hey allemaal! Ik kom regelmatig eens een kijkje nemen op dit forum en zie altijd heel veel lijn, dieet en gewicht topics. Een vriendin van me heeft een gewicht van 99kg en ze is 1.6m. Ze zit hier ontzettend mee en wil niets liever dan afvallen, maar nu heeft ze aan mij gevraagd om voor haar een lieve meid te vinden die ook dat gewicht of hoger heeft die met haar wil msnen, mailen en misschien brieven schrijven. ze vertelt me altijd dat het afvallen in d'r eentje geen pretje is en haast niet te doen is. Ze wil heel graag afvallen en dat het liefst samen met haar lijn-vriendin. Ik hoop dat er een meisje is die ook dolgraag samen met haar wil lijnen en elkaar door dik en dun zullen steunen tot het allerlaatste kilootje. haar email is lola_cienfuegos@hotmail.com zie ook haar oproepje op www.pauze.nl bij de rubriek podium en daarna contact.
Van de rest van de forummers zou ik graag willen weten hoeveel je weegt en wat je lengte is, en dat je erbij vertelt of je er tevreden mee bent of niet en waarom? thanx! |
De laatste keer dat ik mij woog wees het wijzertje de 67 aan. Mijn lengte is 179 cm.
En ik ben er tevreden mee. Niet om deze cijfercombinatie die "ideaal gewicht" aangeeft, maar omdat ik mij prettig voel bij m'n bouw. Ik kan niks te klagen hebben. |
voor dat eerste is dating misschien handiger?
|
Citaat:
Uhm, ik denk niet dat veel mensen iets over hun gewicht kwijt willen, kweetniet. Ma goed. Ik ben 1.68. kweeg 57... En, mwoh over het algemeen ben ik wel tevreden, denk ik, ik hou van sporten maar regelmatig heb ik zoiets van bah... :rolleyes: ook al weet ik dat het niet echt waar is. Kep niet echt iets te klagen.. gewooon de normale onzekerheidjes |
hhm ken niemand die zwaar is en wil afvallen..
ja ikzelf, maarja kben 61 kilo 1.73 en kwil dat me buik dunner word, wank word echt zon plumpzak, maarja kga gelukkig weer op fitness deze zomer dus... |
"Ik weeg 99 kg en ik wil ons op 1 september 2002 50 kg zien wegen"
Hoe wil ze dat in GODSNAAM gaan doen? |
Citaat:
Ik ben wat aan de zware kant, vind ik zelf, maar ik ga hier niet m'n gewicht een lengte noemen. Waarom niet? Waarom wel? |
Citaat:
Ik weeg momenteel 63kg en ben 1.89 lang .. ben daar niet blij mee, want ik zou graag 10kg meer willen wegen. Tsja, is bij mij een combinatie van meer eten en krachttraining .. helpt jammer genoeg weinig, schijnt dat ik een snelle stofwisseling heb oid :/ |
Citaat:
|
Kben 1.65 en ik weeg 64.. Dr zijn al 4 kilo af, kwoog dus 68..
Kben op zich niet ontevreden, maar ik wil graag nog wat afvallen omdat ik me daar gezonder bij voel.. Ik vind mezelf niet speciaal te dik ofzo, en ben op zich best tevreden met mn bouw. 64 is alleen net wat te zwaar eigenlijk, ik wil graag zo rond de 60 wegen, daar voel ik me denk ik gewoon het lekkerst bij. Is gezond gewicht, en dan ben ik echt tevreden met mn dikte zeg maar |
Ben 1.81/1.82 en weeg 68 kg
Ben tevreden :) |
ik ben 1.68 m en 58 kilo...
ben er niet echt tevreden mee, maar dat ligt meer aan dat ik niet zo blij ben met m'n bouw als met m'n gewicht.... dat zegt niet altijd zo veel |
Ik ben 1.63 m en weeg 54 kg. Het liefst zou ik 50 wegen maar 54 is ook een goed gewicht dus op zich ben ik er wel tevreden mee. Maar gewicht zijn maar cijfertjes, ik heb een gezond gewicht, maar ik ben niet tevreden met m'n lichaam (te dikke buik :().
|
Ik ben 175cm en weeg 62kg,
heb dus volgens anderen en mn bmi een goed, gezond gewicht. Ik gloof alleen niet dat k het daar zelf zo mee eens ben... (om het maar zachies uit te drukken) |
Ik ben best wel tevreden ja, iig wel met gewicht + lengte, alleen zou ik een wat gespierder (lees platter) buikje willen hebben. Maar ja, dat doe ik zelf. (Ben btw 1.85m en weeg 65kg)
|
Ik heb nu een fase bereikt dat ik op zich wel tevreden ben met mijn gewicht ( of beter gezegd, niet zo * heel * erg ontevreden over ), maar dan walg ik weer van mijn lichaam, want het gewicht zegt niet zo veel.
|
Ik weeg 63 kilo en ik ben 1.67 lang. Ik vind het prima en ik hoor van anderen vaak dat ik een mooi figuur heb.
|
ik ben 1.70 meter, en weeg 77 kilo
ik wil 7 kilo minder wegen, ben dus absoluut niet tevreden |
1.60 m
57 kg Ben tevreden maar: Ben hard aan het werk om er 3 tot 5 kilootjes af te werken..... om er vooral lekker strak uit te zien gigi |
ben 1.80m
weeg 69Kg is dat ok, te veel, te weinig? is er een site waar je een beetje kunt kijken of je aan het juiste gewicht zit? |
Citaat:
|
Ik ben 1.75 en 57 kilo.
En ik ben er wel tevreden mee |
Citaat:
|
Als jehier zoveel komt, weet je dat dit in het lijntopic past..! Ik zou zeggen: plaats daar dit berichtje eventjes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |