![]() |
runescape
zou iemand mij het wachtwoord en account naam willen sturen van runescape als hij/zij dat niet meer doet
bedankt |
Nee.
|
please
ik ben pas gescammed en nu wil ik wraak op dat ventje nemen alleen heb ik nu dus geen account meer help me alstublieft met deze wraakactie |
Wat, heb je die kerel je wachtwoord dan gegeven of wat?! En je kunt toch gewoon een account aanmaken.
|
nee hij heeft mij gehackt
maar ik heb een nieuw account gemaakt alleen het duurt zo ontzettend lang voordat ik het level heb wat hij ook heeft (lvl37) dus kan ik nog lang niet wraak nemen please help me nou ik zou jullie heel dankbaar zijn :( :( :( :( |
Citaat:
|
Voor 225 euro mag je m'n lvl 60 account kopen :)
lvl 70 mining & smithing. Dat is me ooit geboden, alleen had diegene ineens geen geld :o |
Citaat:
|
nou sorry dat hoef ik niet
ik was eigenlijk opzoek naar iemand die hem gratis wil geven want ik vind het echt stom om geld uittegeven voor zo'n spel je doet het immers voor je lol :rolleyes: |
Citaat:
|
weet ik maar ik baal er echt van en als ik wraak heb genomen mag diegene zijn account ook wel weer terug als hij dat wil
|
En ik dacht dat mijn personal life al niks voorstelde.
|
Citaat:
mn leven hangt er niet van afhoor maar ik zou het wel erg jammer vinden als die gast er met mn spullen vandoor zou kunnen gaan. |
Citaat:
|
weet ik maar ik kan hem wel mee naar de wildy lokken en hem daar killen dan kan ik zijn spullen afpakken ( en dat is wel eerlijk)
|
Citaat:
|
ik weet het maar zeg nou zelf dit kan toch niet het is onbeschoft en bovendien strafbaar. die jonge moet aangepakt worden
ik had volgens hem zeer goede stuff wat hij blijkbaar wou daarom hackte hij mij |
Citaat:
Gewoon op nieuw beginnen en nu niet zo stom zijn je te laten hacken of een spel spelen wat daar beter tegen beveiligt is. |
Ik heb hier weinig vertrouwen in.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |