![]() |
Vragen interview SPH
Beste lezer,
Ik heb a.s. Donderdag een interview met een groepsleider van een kinderopvang voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen. Aan het interview zit uiteindelijk een presentatie vast. Heeft 1 van jullie wellicht suggesties m.b.t. het ontwerpen van de interview vragen (ik heb het idee dingen over het hoofd te zien). M.v.g, (y) |
Plaats je interview wat je hebt dan fftjes.
|
Vragen of ze zelf geestelijk gehandicapt is, omdat je dan toch waarschijnlijk beter snapt wat er in die hoofden omgaat (y).
|
Citaat:
|
Heb je geen boek over onderzoek doen? Bekijk anders het boek 'Wat is onderzoek' van Nel Verhoeven. Daar staat dit in uitgelegd. Succes.
|
Heb je geen colleges gehad over interviewen? Toen ik met mijn projectgroep een interview moest afnemen hebben we daar echt weken les in gehad :confused:
Maar tips he... uhm zorg dat je de controle over het interview houdt, dus wijk niet te veel af van de vragen en de volgorde, want het wordt al snel een chaos (ook als je het moet verwerken en analyseren. Het lijkt makkelijker dan het is.. Voor de rest,succes ermee! |
heey!
Waarvoor moet je zo'n interview doen? (Niet nieuwsgierig hoor :p ) Maargoed, ik heb zelf eventjes SPH,MWD en CMV (oftewel Social work) gedaan. Wat mij opviel is dat iedereen een verleden heeft..en dat de motivatie om die opleiding te doen ook daaruit kwam. Vraag dus niet alleen waarom ze dat beroep/opleiding heeft gekozen... maar vraag naar haar verleden. En dan los van de opleiding! Je zult voor verassingen komen! Wat is eigenlijk het doel van je interview? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*rent gillend weg* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |