![]() |
Max Payne probleem
ik kan MP niet spelen en daar baal ik van!
Ik krijg een berichtje van Max Payne requires a Direct-X 8.0 supported display driver o.i.d 'driver' was misschien iets anders maar de rest is letterlijk zo. ik heb een athlon thunderbird 1200 128 mb ram en een Viatech moederbord met ene vage AGP-kaart. en de troubleshooting zegt dat je nieuwe moederbord- en AGP-drivers moet downen dus da heb ik gedaan.. lost nix op. Direct-X 8.0 heb ik en ik heb het getest, Direct 3D heeft geen problemen. HELLUP! |
MP heeft directX nodig...en blijkbaar support directX jouw videokaart niet...denk ik! niet zeker, tzou kunnen..zo iets had ik namelijk eerst (met RTCW)...
|
bij de supported videocards staat de mijne.. met een LAGERE versie driver dan dat ik nu heb.. http://forum.scholieren.com/frown.gif . Het is een integrated ding. Iemand zei mij dat AMD en AGP niet zo goed samen werken.. Weet iemand iets van?
Unreal Tournament kan ik wel spelen btw [Dit bericht is aangepast door Coolkast (06-01-2002).] |
das kut voor je! maar je kunt direct x 8 toch wel gwoon installeren?
|
ik heb direct-x 8.0!
een vriend van mij zegt dat het door open gl komt maar daar weet ik nix van. |
en ik heb het dx-diagnose progrmaa gebruikt en dat zegt dat alles in orde is. en andere games hebben ook dx 8.0 nodig en doen het ook ...
|
help me mensen!
|
Probeer eens Direct X 8.1 te downloaden en installeren.
|
hij doet t nu extra drivers gedownd maar nu heb ik een ander probleem met de graphic novels en de top textures. Als er op zon muur graffiti staat dan staat het in een donkere rechthoek waar je eigenlijk muur zou moeten zien. En de tekst in de GN kan ik helemaal niet lezen, is heel vaag, dus ik kan het hele verhaal niet volgen, weet niet wat ik aan t doen ben http://forum.scholieren.com/frown.gif ..
|
kent niemand dit?
|
Nieuwste videokaart-drivers?
|
Citaat:
|
Citaat:
daar heb je`t al |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |