![]() |
Wat vind jouw vriend(in) mooi aan jou?
Mijn ogen, benen, billen en borsten ( :rolleyes: )
http://i19.photobucket.com/albums/b1...1984/oogje.jpg ff een voorbeeldje |
Alles :o :p Haha nee uhm volgens mij ook mn ogen, mn buik en mn billen in het bijzonder. Het enige wat hij minder vindt zijn mn littekens op mn benen (die wel aan het vervagen zijn gelukkig). Verder vindt hij alles goed :) Maar goh, hij is dan ook mn vriend :p
|
Blijkbaar genoeg van mn innerlijk en uiterlijk om gelukkig met mij te zijn.
|
mn kont, mn ogen, mijn haar, en mijn taille.
Hij vindt het geweld dat het naar bij mijn buik smal is en dan langzaam breder word. |
Citaat:
|
alles, behalve mn handen :P
|
derk zegt:
figuur, armen en ogen voor de rest kan ik even niet zo snel iets bedenken :confused: |
Figuur (ik ben zijn 'peertje')
Billen dus en buik Verder weet ik het eigenlijk niet? |
wat niet bedoel je:P
maar ze zegt altijd ogen, lengte en mijn buik... |
Citaat:
nee jij bent gewoon lekker slank met een mooie kont ;) |
ik hoop alles :)
|
Ik heb hem (gelukkig) nog niet horen zeggen dat 'ie iets niet mooi vind aan me. Het schattigste vind 'ie m'n neus, want daar heeft 'ie 't echt altijd over :s.
Zelfs m'n flubberbuik vind 'ie mooi. Ik snap niet waarom, maar het is zo en daar ben ik heel erg blij om. |
Dat zou ik toch eigelijk nog eens moeten vragen. Ik heb zo m'n vermoedens maar weet ze eigelijk niet met zekerheid met feiten te bevestigen. :p
|
mn buik. Ik snap het niet :P maar ik vind het prima :D
En voor de rest een heleboel, ongetwijfeld, maar dat spreekt voor zich. |
Mijn lange haar, hij vindt dat ik een mooi rond gezichtje heb, hij vindt het fijn dat ik klein en tenger gebouwd ben, hij houdt van mijn heupen en taille, hij vindt mijn tenen en voeten schattig, hij vindt mijn ogen geweldig.... Hij vindt alles aan mij mooi :bloos:
:D |
Mijn piercing, mijn haar, mijn ogen, kuiltjes in de wangen, lachrimpeltjes, kaaklijn, algemene lichaamsbouw.
:) |
mn kleine tietjes :) (Want die gaan niet zo snel hangen)
mn dikke kont :) (kan die lekker in knijpen mn haartjes :) mn smile :) hmm.. ik kan bijna beter opnoemen wat ie niet mooi aan me vind hahahaha |
m'n hamsterwangen :(
en m'n buik en ogen en haar. |
Citaat:
Verder mijn billen, borsten (het blijft toch een echte man), buik en lach/uitstraling. |
Offtopic: vindt
Mij :) |
Gezicht, buik, borsten. Hij zegt dat hij het mooi vindt dat ik 'echt' ben, en niet nep, opgevuld, volgeschminkt of wat dan ook, maar gewoon mezelf.
|
Gezicht
|
Mijn lach :) Daar hoor ik hem altijd over, "Lach eens, want je bent zo mooi als je lacht" :o Lief.
(En verder natuurlijk alles wel ;)) |
Alles natuurlijk:p ok, vooral benen, heupen, borsten, buikje (hoe vreselijk ik m ook vind) en mijn ogen.
|
Geen idee..
Mijn ogen vindt ie wel mooi volgens mij maar verder weet ik het niet. Ik ben ook lelijk :S |
M'n ogen, hij houdt niet van lichte ogen maar voor mij maakt hij een uitzondering. (L) De manier waarop ik straal als hij bij me is.
Hij vindt m'n handen nogal interessant, omdat ik 'van die extreem lange pianovingers' heb, en m'n borsten en billen 'omdat die zo lekker zacht en knijpbaar zijn'. :p |
Citaat:
|
Alles. Ik overdrijf niet :o
|
Ik hoop alles, maar dat moet ik maar even navragen. :p
Wat ik wel zeker weet is dat hij mijn billen geweldig vind, vraag me niet waarom want ik vind ze niks. |
Hij is mijn vriend dus hij vindt alles mooi, zoals het hoort (y)
Maar toch vooral mijn borsten. Bij hem vind ik zijn rug en armen en ogen en kleur het mooist. |
Mijn ogen in combinatie met mn haar (lijken zich aan elkaar aan te passen... soms wat bruiner, soms wat roder, apart :|)
Verder wordt'ie opgewonden van mijn buik die er 'lief' uitziet :confused: |
Ik geloof dat hij alles wel mooi vindt. En als hij eens iets niet mooi vindt, dan is hij zo verstandig dat niet te zeggen :D Maar hij schijnt wel blij te zijn met mijn haar, mijn figuur/bouw, mijn gezicht, billen, borsten, benen (cliché, cliché :P), eh, nou ja, ik geloof dat hij me gewoon wel helemaal mooi vindt. :bloos:
|
Mijn ex vond eh. mijn haar, mijn ogen, buik, billen en borsten mooi. En mijn gezicht vast ook wel ofzo.
wat ie niet mooi vond weeti k niet (en da's maar goed ook) maar ik gok zo mijn tenen en mijn duim enneh.. nja daar kan ik hem geen ongelijk in geven :p |
Mijn vriend is vooral gefascineerd door mijn borsten ;)
|
ogen, neus, lach, borsten en buik. Maar volgens mij vindt ie niks niet mooi zeg maar. ik snap t niet maar t is wel fijn :D :s
|
Neusje en vrouwelijke rondingen dus borsten en billen..
xxx Sanne |
Ik heb nog nooit gevraagd wat ie nou werkelijk zo mooi aan me vind. Al zei hij pas wel dat als ik lach hele lieve kuiltjes heb. :)
|
mn ogen
mn dikke kont, want fijn houvast :( mn buikje, want dan voelt ie tijdens de sex ten minste niet zn eigen penis in zn buik prikken ;) mn piercings mn lippen geloof ik... |
Citaat:
|
Mijn auto.
|
mijn ondeugende ogen
mijn lippen mijn buikje |
Eigenlijk alles geloof ik maar vooral mijn rondingen. Mijn voeten vindt ie als enige echt niet mooi.
|
hihi mijn vriend vindt mijn borsten mooi (hij is daarin de enige ik heb hang tieten) dus volgens mij zeg hij dat aleen om mij op te vrolijken. Verder vinft hij mn mond mooi jaja.
|
mn gezichtje
mn lijf (al ben ik t daar niet helemaal mee eens, maar volgens hem moet ik niet zeuren) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |