![]() |
Al een nieuwe agenda??
Hebben jullie al een nieuwe agenda?? Zo niet, welke ben je van plan om te gaan kopen??
Misschien een beetje vroeg :) , maar ik heb er wel al een, van Loesje. Die is lekker fel! Ik ga al mijn schoolspullen (niet dat ik veel nodig heb, alleen kaftpapier en een multomap) in het fel kopen! |
nee nog niet.......zijn ze al uit dan?
|
Ga er ook maar eens 1 zoeken.
|
mjah, meteen maar vast gehaalt. zo'n vis agenda.
we kregen er van school ook een, zo'n tkmst agenda, die gebruik in in de tweede helf van het jaar wel. Dan ligt de eerste agenda waarschijnlijk al wel uit elkaar, die dingen leven nooit zo lang bij mij. |
Nope. Ik ga die van tkmst gebruiken, maar dat weet mijn moeder niet dus ik ga ook een gewone kopen, die hou ik dan voor dagboekachtig iets :D
|
Hey!!
Ik heb nog geen nieuwe agenda... Ik heb ook nog niet echt gezien welke er allemaal zijn.. volgens mij krijgen wij ook 1 van school, maar die is vast supersaai!!! Van de paar die ik al wel heb gezien vond ik mooi: * vis-agenda* fancy agenda* kipling agenda Maar ik weet het nog niet... de Loesje-agenda heb ik ook al gezien.. een meisje uit mijn klas heeft em, maar hij past niet echt bij mij... hij is best groot en ik wil nu eens een kleinere hebben. Groetjes Linda |
ik neem denk ik zo'n goedkope, neutrale (dus niet van een merk) agenda. lekker makkelijk.
|
Heb weer dezelfde agenda gehaald als dit jaar, die beviel me wel goed qua stevigheid...
|
Tegen mij is geen enkele agenda bestand :p :)
|
we hebben afgesproken met een paar man dat we de K3 agenda's gingen kopen, konden we ruilen als het nodig mocht zijn :D :D
greetz Flamez |
pfff.....ik koop het wel in de vakantie
|
Citaat:
En ik heb die Loesje-agenda juist genomen omdat ie zo groot is. Ik plak namelijk altijd mijn studiewijzers in mijn agenda (anders raak ik ze kwijt) en in kleinere agenda's past ie niet! |
:eek::eek:
nu al allemaal??? Mijn zomervakantie is nog niet eens begonnen! Moet nog 2 weken in dit schooljaar!!! Maar als ik er één ga kopen wordt 't een simpele, maar wel één met zo'n ringbandje... khad dit jaar de yes en die heeft dat ook. is wel handig, ik laat hem namelijk altijd op de week zitten waarin ik op dat moment zit, dus khoef nooit te bladeren (wat ook niet meer lukt, want echt een super constructie is het nou ook weer niet) die loesje enz. vink allemaal wel leuk, maar die zijn zo groot! en zo veel komt er bij mij nooit in te staan. |
kheb al een tkmst van school, lekker makkelijk
|
Heb d'r nog geen... kga in de vakantie de V&D maar es een keer leegplunderen! ;)
|
Nee, ´k ben ook niet vanplan er een te gaan kopen dit jaar. Ik gebruik hem toch nooit...
|
k heb er nog geen, maar ben van plan een loesje te doen of een heeeeeeele saaie en die dan zelf op te vrolijken met Legato/Vicious/Vash/Knives/Wolfwood/andere anime lekkerijen op te vrolijken :)
|
gratis agenda van school, met alle vakanties enzo al in, heel handig, staan toch noit schooldingen in
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu op de univ delen ze der ook uit, moet wel ni, maar tis echt handig en je moet er geen zoeken, gewoon stikkertje van StuBru der op, fijn plaatje als bladwijzer en klar. handig formaat ook wel |
Ik ga naar Amerika en daar ga ik een agenda kopen als ik een leuke tegenkom! Niet zo'n standaard agenda waar de halve school al mee loopt!!
Lekker duidelijk..... van school krijgen wij dit jaar trouwens geen agenda. Das pas volgend jaar (6VWO) Joooo :D |
Ik heb een loesje agenda gekocht, vraag me niet waarom. Ik denk om de kleurtjes, van de rest is als school weer begint toch niks meer te lezen. Ik wou eigenlijk powerpuffgirls agenda. Misschien ga ik die toch nog wel kopen.
|
Ja heb er een van TKMST gekregen, gebruik ik die wel, lekker goedkoop :p
|
Ja, ik heb ook een nieuwe agenda :D
|
ik ga morgen naar de V&D, maar eigenlijk denk ik dat degene die ik leuk vind bij de Bruna ligt :D
|
ik heb dr een van het jaar '2002' , dus daar kan k nog een half jaar mee verder, tis alleen niet zo'n handige omdat het per dag 1 blaadje is.. koop dus nog wel een andere erbij, in de uitverkoop ofzo :p
|
Citaat:
|
ik heb er 2 vam tkmst (ofzo) een rooie met een vis en een groene met een of adere man
en ik heb een diddl agenda gekocht. wel een beejte vroeg, nog 3 weken school, en dan vakantie, maar ach... |
me too die tkmst agenda, die met die vis :)
ziet er iig beter uit dan die van afgelopen jaar... nou ja ik gebruik toch nooit een agenda en ga er dan ook geen extra kopen! :confused: ;) |
Heb er al een, had hem ook al nodig:
Linea Colori (heel erg onbekend en daardoor ook heel erg leuk/makkelijk/handig). Het is een dag agenda, dus per dag 1 pagina. Dat was een vereiste van me, tevens moesten er geen ukkelige foto's/plaatjes/teksten of reclame dingen in staan... Dat is niet het geval :) |
Ja! Ik heb ook zo'n gratis agenda van school gekregen, die TKMST. Maar ik heb hem weggegooid :confused:
|
nee, nog niet. Ik koop de schoolspullen pas na het bericht dat ik over ben.
Ik ga gewoon organisorvulling van de V&D kopen. |
ik zit te twijfelen.... Of ik ga mijn tkmst agenda gebruiken of ik koop een Formule1 agenda.
Alleen het nadeel is dat daar allemaal pitspoezen in staan en ik heb meer belangstelling voor pits-katers. Eigenlijk ben ik er dus al uit ---> de tkmstagenda. |
ik heb er 1 van vis, dies wel lief. die van Diddl is ook schattig.
ik heb ook zo'n tkmst ding gekregen, maar die seen beetje saai. mjah, je doet toch nooit wat met die dingen, maar t gaat om het idee he... |
Citaat:
|
Citaat:
(vandaag nog wel, morgen niet meer, dan word ik gemarteld door een pwweek, dus bereid je voor:D) |
Citaat:
volgens mij kan deze topic ook bij ons lijstje... |
Citaat:
Neej, maar die tkmst agenda;s zijn opzich wel handig omdat e open dagen van al die hoge scholen en universiteiten er ook in staan, en alle vakanties en examenweken ook. |
Citaat:
ga ik lekkur zeggen!!!!!!!!!!!!! wordt jij lekkur gebannd!!!!!!!!!!! |
Ik wil wel een Morganagenda :o
|
Citaat:
Nou ik heb er nog geen... ik ga denk ik over een weekje ofzo wel's naar de stad om te kijken. Tis wel vroeg dit jaar zeg : die agenda's !!! |
ik heb er nog geen een, ik zat te twijfelen tussen een loesje agenda (heb ik nu ook, de verhalen die erin staan zijn goed tegen de verveling en die felle kleuren zijn :cool: )
of ik ga een andere kopen, voorop staat volgens mij een zwarte hond met een vogeltje op zn neus = heel lief |
Ik heb ongeveer een maand geleden die van Winnie de Poeh gekocht. :o :eek: :D
Ripper |
Citaat:
|
Ik pak zon gratis agenda van school. Die krijg je ong. drie weken nadat school begonnen is.
|
ik heb een hondenagenda
|
ik ga er geen een kopen :)
|
Kheb er 1 van school gehad.. van TKMST
hoppa klaar :) |
ik heb geen merk agenda, de voorkant heeft allemaal streepjes in verschillende kleuren vond hem vrolijk, en van binnen is ie helemaal wit met een paar lijntjes en datums erbij, heb zelf ff een aantal plaatjes er in geplakt, je moet toch wat te zien hebben in zo'n saai lesuur!!!!
groetjes xxx |
ik heb voor de verandering maar us vroeg een agenda gekocht...normaal pas in de laatste week voor school ofzo...nu duss ff xtreem vroeg mja. ik heb een weps agenda!! hijs echt supergaaf!! met een getekende weps (eeh wesp) op de voorkant met allemaal van die laat maar zeggen baby tekeningetjes (maar dan getekent door een volwassen (??) iemand.... :confused: hijs in elk geval supergaaf!!! (ik herhaal..)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |