Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Al een nieuwe agenda?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=128349)

the tourist 15-06-2002 11:04

Al een nieuwe agenda??

Hebben jullie al een nieuwe agenda?? Zo niet, welke ben je van plan om te gaan kopen??

Misschien een beetje vroeg :) , maar ik heb er wel al een, van Loesje. Die is lekker fel! Ik ga al mijn schoolspullen (niet dat ik veel nodig heb, alleen kaftpapier en een multomap) in het fel kopen!

Main 15-06-2002 11:57

nee nog niet.......zijn ze al uit dan?

Lucky Luciano 15-06-2002 12:09

Ga er ook maar eens 1 zoeken.

Geraldine 15-06-2002 13:32

mjah, meteen maar vast gehaalt. zo'n vis agenda.
we kregen er van school ook een, zo'n tkmst agenda, die gebruik in in de tweede helf van het jaar wel. Dan ligt de eerste agenda waarschijnlijk al wel uit elkaar, die dingen leven nooit zo lang bij mij.

Freyja 15-06-2002 13:34

Nope. Ik ga die van tkmst gebruiken, maar dat weet mijn moeder niet dus ik ga ook een gewone kopen, die hou ik dan voor dagboekachtig iets :D

diamonde 15-06-2002 13:53

Hey!!

Ik heb nog geen nieuwe agenda...
Ik heb ook nog niet echt gezien welke er allemaal zijn.. volgens mij krijgen wij ook 1 van school, maar die is vast supersaai!!!
Van de paar die ik al wel heb gezien vond ik mooi:
* vis-agenda* fancy agenda* kipling agenda
Maar ik weet het nog niet... de Loesje-agenda heb ik ook al gezien.. een meisje uit mijn klas heeft em, maar hij past niet echt bij mij... hij is best groot en ik wil nu eens een kleinere hebben.

Groetjes Linda

Snees 15-06-2002 14:33

ik neem denk ik zo'n goedkope, neutrale (dus niet van een merk) agenda. lekker makkelijk.

DutchECK 15-06-2002 15:03

Heb weer dezelfde agenda gehaald als dit jaar, die beviel me wel goed qua stevigheid...

perseus 15-06-2002 15:14

Tegen mij is geen enkele agenda bestand :p :)

flamez 15-06-2002 15:49

we hebben afgesproken met een paar man dat we de K3 agenda's gingen kopen, konden we ruilen als het nodig mocht zijn :D :D

greetz

Flamez

DarkRaven 15-06-2002 15:53

pfff.....ik koop het wel in de vakantie

the tourist 15-06-2002 19:03

Citaat:

diamonde schreef:
Hey!!

Ik heb nog geen nieuwe agenda...
Ik heb ook nog niet echt gezien welke er allemaal zijn.. volgens mij krijgen wij ook 1 van school, maar die is vast supersaai!!!
Van de paar die ik al wel heb gezien vond ik mooi:
* vis-agenda* fancy agenda* kipling agenda
Maar ik weet het nog niet... de Loesje-agenda heb ik ook al gezien.. een meisje uit mijn klas heeft em, maar hij past niet echt bij mij... hij is best groot en ik wil nu eens een kleinere hebben.

Groetjes Linda

Ik heb ook al 2 tkmstagenda's! een met zo'n vis en een met een man (die inmiddels vampier is :) )
En ik heb die Loesje-agenda juist genomen omdat ie zo groot is. Ik plak namelijk altijd mijn studiewijzers in mijn agenda (anders raak ik ze kwijt) en in kleinere agenda's past ie niet!

Balance 15-06-2002 19:14

:eek::eek:

nu al allemaal??? Mijn zomervakantie is nog niet eens begonnen! Moet nog 2 weken in dit schooljaar!!!

Maar als ik er één ga kopen wordt 't een simpele, maar wel één met zo'n ringbandje... khad dit jaar de yes en die heeft dat ook. is wel handig, ik laat hem namelijk altijd op de week zitten waarin ik op dat moment zit, dus khoef nooit te bladeren (wat ook niet meer lukt, want echt een super constructie is het nou ook weer niet)

die loesje enz. vink allemaal wel leuk, maar die zijn zo groot! en zo veel komt er bij mij nooit in te staan.

autodropje 15-06-2002 19:22

kheb al een tkmst van school, lekker makkelijk

LisanneOUD 15-06-2002 19:24

Heb d'r nog geen... kga in de vakantie de V&D maar es een keer leegplunderen! ;)

Laurens 15-06-2002 19:43

Nee, ´k ben ook niet vanplan er een te gaan kopen dit jaar. Ik gebruik hem toch nooit...

Bluesummers 15-06-2002 20:21

k heb er nog geen, maar ben van plan een loesje te doen of een heeeeeeele saaie en die dan zelf op te vrolijken met Legato/Vicious/Vash/Knives/Wolfwood/andere anime lekkerijen op te vrolijken :)

damaetas 15-06-2002 22:15

gratis agenda van school, met alle vakanties enzo al in, heel handig, staan toch noit schooldingen in

Lucky Luciano 15-06-2002 22:31

Citaat:

damaetas schreef:
gratis agenda van school, met alle vakanties enzo al in, heel handig, staan toch noit schooldingen in
Jah die dingen hebben ze bij ons op school ook

damaetas 15-06-2002 22:46

Citaat:

darkshooter schreef:

Jah die dingen hebben ze bij ons op school ook

in belgië moet dat in het middelbaar, want dat zijn officiele documenten ofzooi, kijken of je wel op school bent geweest ;)

en nu op de univ delen ze der ook uit, moet wel ni, maar tis echt handig en je moet er geen zoeken, gewoon stikkertje van StuBru der op, fijn plaatje als bladwijzer en klar. handig formaat ook wel

Bl@Bl@ 15-06-2002 23:00

Ik ga naar Amerika en daar ga ik een agenda kopen als ik een leuke tegenkom! Niet zo'n standaard agenda waar de halve school al mee loopt!!

Lekker duidelijk..... van school krijgen wij dit jaar trouwens geen agenda. Das pas volgend jaar (6VWO)

Joooo :D

~blue christal~ 15-06-2002 23:13

Ik heb een loesje agenda gekocht, vraag me niet waarom. Ik denk om de kleurtjes, van de rest is als school weer begint toch niks meer te lezen. Ik wou eigenlijk powerpuffgirls agenda. Misschien ga ik die toch nog wel kopen.

heavinly 15-06-2002 23:26

Ja heb er een van TKMST gekregen, gebruik ik die wel, lekker goedkoop :p

C5C5C 16-06-2002 09:50

Ja, ik heb ook een nieuwe agenda :D

ScarletWithin 16-06-2002 10:39

ik ga morgen naar de V&D, maar eigenlijk denk ik dat degene die ik leuk vind bij de Bruna ligt :D

PV 16-06-2002 11:36

ik heb dr een van het jaar '2002' , dus daar kan k nog een half jaar mee verder, tis alleen niet zo'n handige omdat het per dag 1 blaadje is.. koop dus nog wel een andere erbij, in de uitverkoop ofzo :p

PV 16-06-2002 11:38

Citaat:

damaetas schreef:
in belgië moet dat in het middelbaar, want dat zijn officiele documenten ofzooi, kijken of je wel op school bent geweest ;)

:eek: hoezo kan je dat zien dan aan de agenda? huiswerk kan je ook overschrijven uit de agenda van een ander :D

Siyabonga 16-06-2002 12:19

ik heb er 2 vam tkmst (ofzo) een rooie met een vis en een groene met een of adere man

en ik heb een diddl agenda gekocht.
wel een beejte vroeg, nog 3 weken school, en dan vakantie, maar ach...

Iduna 16-06-2002 13:46

me too die tkmst agenda, die met die vis :)
ziet er iig beter uit dan die van afgelopen jaar...
nou ja ik gebruik toch nooit een agenda en ga er dan ook geen extra kopen!
:confused: ;)

Andijvie 16-06-2002 15:44

Heb er al een, had hem ook al nodig:
Linea Colori (heel erg onbekend en daardoor ook heel erg leuk/makkelijk/handig).

Het is een dag agenda, dus per dag 1 pagina. Dat was een vereiste van me, tevens moesten er geen ukkelige foto's/plaatjes/teksten of reclame dingen in staan... Dat is niet het geval :)

DarkRaven 16-06-2002 16:26

Ja! Ik heb ook zo'n gratis agenda van school gekregen, die TKMST. Maar ik heb hem weggegooid :confused:

Sommetje 16-06-2002 18:36

nee, nog niet. Ik koop de schoolspullen pas na het bericht dat ik over ben.

Ik ga gewoon organisorvulling van de V&D kopen.

zeep007 16-06-2002 20:27

ik zit te twijfelen.... Of ik ga mijn tkmst agenda gebruiken of ik koop een Formule1 agenda.
Alleen het nadeel is dat daar allemaal pitspoezen in staan en ik heb meer belangstelling voor pits-katers.

Eigenlijk ben ik er dus al uit ---> de tkmstagenda.

Kat 16-06-2002 20:38

ik heb er 1 van vis, dies wel lief. die van Diddl is ook schattig.
ik heb ook zo'n tkmst ding gekregen, maar die seen beetje saai.
mjah, je doet toch nooit wat met die dingen, maar t gaat om het idee he...

Siyabonga 16-06-2002 20:53

Citaat:

Kat schreef:
ik heb er 1 van vis, dies wel lief. die van Diddl is ook schattig.
ik heb ook zo'n tkmst ding gekregen, maar die seen beetje saai.
mjah, je doet toch nooit wat met die dingen, maar t gaat om het idee he...

tnx dat je die va mij schattig vind

Kat 16-06-2002 20:58

Citaat:

vleermuissie schreef:

tnx dat je die va mij schattig vind

ik ben in een aardige bui vandaag...
(vandaag nog wel, morgen niet meer, dan word ik gemarteld door een pwweek, dus bereid je voor:D)

Siyabonga 16-06-2002 21:01

Citaat:

Kat schreef:

ik ben in een aardige bui vandaag...
(vandaag nog wel, morgen niet meer, dan word ik gemarteld door een pwweek, dus bereid je voor:D)

oke
volgens mij kan deze topic ook bij ons lijstje...

Kat 16-06-2002 21:24

Citaat:

vleermuissie schreef:

oke, ik ga strax een ijsbeer slaan.
volgens mij kan deze topic ook bij ons lijstje...

nouwzeg! laat die ijsbeer even met rust ja!

Neej, maar die tkmst agenda;s zijn opzich wel handig omdat e open dagen van al die hoge scholen en universiteiten er ook in staan, en alle vakanties en examenweken ook.

Siyabonga 16-06-2002 21:26

Citaat:

Kat schreef:

nouwzeg! laat die ijsbeer even met rust ja!

jij is niet aardug
ga ik lekkur zeggen!!!!!!!!!!!!!
wordt jij lekkur gebannd!!!!!!!!!!!

MCH 17-06-2002 01:02

Ik wil wel een Morganagenda :o

euro 17-06-2002 08:04

Citaat:

ScarletWithin schreef:
ik ga morgen naar de V&D, maar eigenlijk denk ik dat degene die ik leuk vind bij de Bruna ligt :D
Welke dan???

Nou ik heb er nog geen... ik ga denk ik over een weekje ofzo wel's naar de stad om te kijken. Tis wel vroeg dit jaar zeg : die agenda's !!!

Breg 17-06-2002 12:01

ik heb er nog geen een, ik zat te twijfelen tussen een loesje agenda (heb ik nu ook, de verhalen die erin staan zijn goed tegen de verveling en die felle kleuren zijn :cool: )
of ik ga een andere kopen, voorop staat volgens mij een zwarte hond met een vogeltje op zn neus = heel lief

Severus 17-06-2002 13:41

Ik heb ongeveer een maand geleden die van Winnie de Poeh gekocht. :o :eek: :D

Ripper

DarkRaven 17-06-2002 15:29

Citaat:

Ripper schreef:
Ik heb ongeveer een maand geleden die van Winnie de Poeh gekocht. :o :eek: :D

Ripper

hadden ze toen al agenda's ??? :eek: :p

miro 17-06-2002 16:16

Ik pak zon gratis agenda van school. Die krijg je ong. drie weken nadat school begonnen is.

BleuQueen 17-06-2002 16:32

ik heb een hondenagenda

de communiceerbeer 17-06-2002 16:37

ik ga er geen een kopen :)

Paulaah 17-06-2002 17:53

Kheb er 1 van school gehad.. van TKMST
hoppa klaar :)

marleentjuh 17-06-2002 19:03

ik heb geen merk agenda, de voorkant heeft allemaal streepjes in verschillende kleuren vond hem vrolijk, en van binnen is ie helemaal wit met een paar lijntjes en datums erbij, heb zelf ff een aantal plaatjes er in geplakt, je moet toch wat te zien hebben in zo'n saai lesuur!!!!

groetjes xxx

belleblaasbel 17-06-2002 20:00

ik heb voor de verandering maar us vroeg een agenda gekocht...normaal pas in de laatste week voor school ofzo...nu duss ff xtreem vroeg mja. ik heb een weps agenda!! hijs echt supergaaf!! met een getekende weps (eeh wesp) op de voorkant met allemaal van die laat maar zeggen baby tekeningetjes (maar dan getekent door een volwassen (??) iemand.... :confused: hijs in elk geval supergaaf!!! (ik herhaal..)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.