![]() |
Wallace & Gromit
Vandaag in premiere!
Ik ga er zo heen, ben benieuwd wat jullie er van vinden |
omg ik wil er zo graag heen!!!
ik keek vroeger super graag naar die series op tv altijd<3 |
Die hadden toch al een film? Het lijkt me leuk om naar deze film te gaan omdat die vorige ook zo tof was.
|
Ik vond hem wel aardig, vooral die schattige konijntjes met stompzinnige glimlach waren leuk. Ik zou hem echter liever huren dan in de bioscoop zien.
|
Citaat:
Ben benieuwd naar de film, vond de voorstukjes er net te gelikt en te mooi uit zien, zag er bijna uit alsof het niet van klei was gemaakt, beetje jammer. |
oehoehoeh ik mocht gratis naar wallace & gromit,
en dag voor de premiere, woeij, lucky me. en hij is onwijs leuk, die konijnen <3 |
Aargh ik wil ook!
Geluk bij een ongeluk dat de studio's afgebrand zijn nadat alles klaar was .. :| |
Citaat:
|
Ik wil 'm graag zien maar hier draait hij alleen in de Nederlandstalige versie, ik zal dus ergens anders heen moeten.
|
Citaat:
ik ken wallace en gromit eigenlijk niet, zal wel net voor mijn tijd zijn ofzo. ik denk ook niet dat ik een hele film ervan moet zien. (ik heb wat voorstukjes gezien vanmorgen, en t sprak me niet zo aan) |
Ok, beetje rare zin alleen:p.
|
Citaat:
|
Ja, dat is logisch, maar daar om heen zit wel gewoon klei.
Vroeger iig. |
Wallace en gromit zijn tof.
|
Lijkt me een geweldige film.
|
Lijkt me leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien in de sneak, was echt leuk! Dacht eerst "vind ik dit wel leuk?! " maar ben de bios uitgelopen met een dikke vette glimlach! :D
|
briljante film.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chicken Run was met plastic, Wallace en Gromit is met plasticine rond een metaalconstructie.
De film vond ik goed. Wel komen dezelfde elementen uit andere films naar boven (uitvindingen die gedaan woden enzo). Het verhaal en de animatie is goed. De begingeneriek vond ik iets minder. Vooral veel leuke details. |
Mwah..
|
Ze hebben 5 jaar over die film gedaan :eek:
|
Citaat:
Geweldig die reuze konijnen, en die priester :D Alhoewel ik het voorfilmpje met de pinquins van Madagascar wel veel leuker vond :o :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond m trouwens ge-wel-dig echt in tijden niet meer zo rotgelachen tijdens een film (y)
|
Vandaag gezien, geniale film. (y)
De kracht van Wallace & Gromit was altijd dat het compleet onvoorspelbaar was, dat was in de film gelukkig ook zo. (y) |
Ik ga hem zeker downloaden (Y)
|
Zometeen gaan we naar de bios om te kijken, hij lijkt me ultiem vet :D
|
geweldige film :cool: (y)
|
Hilarisch :D
|
Wel leuk en zo, maar wat vinden jullie er allemaal zo geniaal aan?
|
Citaat:
droge humor, woordgrapjes, filmverwijzingen, gromit. verder stelt et verhaal natuurlijk niet zoveel voor ;) |
ik vond de grappen wat flauw maar de sfeer en gewoon alles eigenlijk super (y)
|
het supermoment:
tijdens het dogfight op dat kermisvliegtuigje... Als het vliegtuigje stilvalt en er een nieuw muntje ingestoken moet worden... Gromit haalt zijn zakken leeg, en uiteindelijk haalt die andere hond (naam even vergeten) een geldbeugeltje boven die totaal niet bij zijn aard past! :D Ook de jurk van Lady Tottington op het einde, als maïskolf, vond ik wel enorm grappig. |
leuke film! Leuke woordgrappen en knipogen naar andere films
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |