![]() |
Droogneuken...
Jah! Droogneuken, wie doen het, wat vinden jullie ervan, beter / slechter dan gewone sex (mannen / vrouwen)...?
|
Wat versta je onder droogneuken? Heupen tegen elkaar wrijven met kleding aan? Tja, tis best grappig, ofzo, maar... Ik geloof toch dat het echte werk leuker is.
|
Citaat:
|
ik vind het niets
|
Citaat:
|
Wel dat is juist echt wel gaaf! (y) Voorspel heet dat ook wel :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ook wel lekker, met een leuk meisje dan ;) :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel relaxed. (y)
|
Citaat:
|
Erg makkelijk voor mensen die te lui zijn de kleren uit te trekken ;) :p
Maar nee, voor mij persoonlijk niet heel bijzonder, maar meisje vindt het lovely :) |
Citaat:
ennem, tjah, dat vraag ik me af: waarom vinden meiden het vaak lekker(der) dan gewoon neuken... |
kvind het niet lekkerder.. maar ik kan er wel geil van worden. Maar daarna is het wel tijd voor het 'echte' werk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Best leuk, maar als voorspel. Ik wil wel meer daarna. (a)
|
Dat kan best leuk zijn ja :bloos:
|
Dat is volgens mij iets vrouwlijks, ik vind het wel best, volgens mij vind vrienidnlief ^^ het interessanter :}
|
Citaat:
't is ook maar voorspel |
Citaat:
|
Ik vind het zeker niet verkeerd. Ik prefereer 't zeer boven dattie z'n piel na 2 minuten al naar binnen probeert te douwen. Da's namelijk best pijnlijk.
|
Leuk mits daarna het echte werk komt anders krijg ik blauwe ballen en dat zuigt dikke poepaars :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is best leuk ja. :bloos:
Citaat:
|
Citaat:
Edit, naar mijn ervaring dan he, zal ook wel persoonsgebonden zijn enzo. |
Vind het wel lekker, maar als voorspel, seks is lekkerder. (y)
|
Citaat:
|
Op die manier kan je het ook best voelen. Het is veilig. Tis leuk voorspel. En als 2 mensen nog niet klaar zijn voor het echte werk is dit een leuk begin. :)
|
Ik word er erg opgewonden (en nat) van en daarom vind ik het best leuk, maar wil daarna wel meer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff wat stelt TS veel vragen.....!!! men vind het gewoon lekker/geil/leuk/ondeugend/spannend...wat valt daar nou aan uit te leggen?
Ik vind het niet leuker ofzo...ik vind het alleen leuk om mn vriend gek te maken...en misc mezelf er ook bij als ik in de mood ben... |
Citaat:
Ja, het heeft wel wat, maar wel met in het vooruitzicht dat die kleren op gegeven moment uit gaan ;) |
Citaat:
Maargoed, de conclusie die we kunnen trekken is dus dat vrouwen het (nog) meer preferreren dan mannen maar dan wel als voorspel...(of om ze mee te klieren:|) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel leuk, vooral als je nog niet met je vriend naar bed gaat, en je gaat wel een stap verder. Dan is het juist wel spannend en weet je stiekem van elkaar dat je meer wilt..:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |