![]() |
Beste Stofzuiger
Hallo ik heb een nieuwe stofzuiger nodig. Eentje die krachtig zuigt en lekker klein is!
Ik zag zo een reclame van dyson stofzuiger en ik dacht ey die is goed! ik ging naar de site maar hij kost 300euro!!!! Wat is de beste rond de 70- 80euro Ik heb op kieskeurig.nl gekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer! |
gewoon even naar de mediamarkt oid gaan en daar kijken wat ze voor jou budget hebben. Ik heb thuis gewoon een redelijk grote maar die is niet erg zwaar gelukkig:).
|
Dyson is echt fijn.<3
Maar misschien kun je op marktplaats kijken, ebay? En als je het aandurft even bij het leger des heils langsgaan. |
Gewoon een philips of een miele kopen.. zo rond de 80euri heb je wel een goede denk ik
|
Sorry, heb daar dus echt geen verstand van. :o
|
Philips van 1700 watt
geen stofzuiger kopen van tellsell of RTL shop |
Heel toevallig hebben wij net vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. Een eenvoudige Miele. Niet goedkoop, maar deze gaan we heel lang houden. :p
|
k heb een half jaartje terug bij de blokker een stofzuiger gekocht iets van 50 euro en 1800 watt, en doet ut echt super goed
o ja en mijn huisgenoot had er dus een van philips, zow een hele kleine, maar die is na een klein jaarje d'r al meej op gehouden |
De beste stofzuiger is natuurlijk een veegborstel + veegblik (y)
Maar vermits dit uit de boot valt, kan je ook voor een vrouw opteren, die kan dit alles + heel wat extras. |
ok dus 1800 watt zuigt wel lekker?
|
De Kantine ---> Gadgets & Elektronica
|
Lol, doet me meteen denken aan CKY - Vacuum..
"Im looking for a Vacuum that will SUCK. That will really get DOWN and SUCK..... up all the dirt.." Maareh.. wij hebben een miele maar die is best zwaar en hij is ook al beetje uit elkaar gevallen ^^...(werkt wel goed trouwens) Volgens mij moet je gwoon beetje letten op het gewicht want ik vind het altijd vet vervelend om zon ding met de slang en de stang eraan vast zo de trap op te sjouwen :P... |
Ik gebruik al jaren een FAM alles zuiger, en daar ben ik heel tevreden mee, zeker aan te raden! :)
|
Citaat:
Misschien moet je eens fitnessen want zo zwaar is zo'n miele nou ook weer niet, ik schat een kilotje of 5. |
die dyson Zijn ZOO slegt me ouders hebbe die> hij zuigt steeds sloomer, kabels gaan stuk etc.. :S
mja gwn wat winkeltjes afgaan... |
Citaat:
|
Wij hebben hier een of ander maf ding staan van 1800watt, regelbare zuigkracht. Echt een fijn ding, weegt niet veel ook.
Geloof dat hij nieuw 90 euro was, maar dat is inmiddels al een jaartje geleden, dus zal nu wel weer iets goedkoper zijn. Het is een of ander maf ding zonder stofzak (gewoon een bakje wat je leeg kan kiepen, echt super relaxt vind ik). Er staat overigens Primera op (niet daar gekocht ofzo :P) Verder weet ik het ook niet.. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |