![]() |
Unique Clone vs. KaasGaaf
Aangezien Unique Clone zoveel kritiek op mijn teksten had en daarna met de grootste baggertekst ooit aan kwam, heb ik m uitgedaagd voor een battle. Die Geitenbreier moet z'n mond houden, want wat hij doet is echt te dom voor woorden.
|
Je vindt jezelf de beste, de grootste van allemaal
Maar wat ik hoor is onzin, rotzooi en kabaal Ja het is Unique Clone de semi-filosoof Zet zich af tegen religie, hij houdt niet van geloof Gemakkelijk verzonnen, gemakkelijk gemaakt Maar het zijn het soort teksten die iedereen uitbraakt Ik praat in kromme zinnen, dat is dan jouw kritiek Maar mijn flow is soepel, en rekbaar, elastiek Probeer me maar te vermoorden met woorden Maar achteraf zul je zien dat die van mij jou doorboorden Met een beat en akkoorden pak ik elke gestoorde Rapper aan die denkt in mijn schaduw te mogen staan Wees nou eens wijs en laat die microfoon uit Want jouw woorden komen niet door mijn gepantserde huid Het interesseert me geen fluit, gooi een steen door je ruit, Mijn woorden zijn raak, net als een schot van Dirk Kuijt Ik heb schoon genoeg van jouw belachelijke praat Ik enter jouw schip en kielhaal je als piraat Het is nu wel genoeg, je bent onder mijn stand Jouw teksten worden door mij als haardhout verbrand Ben je echt nou zo goed, draag je lot als een man En schrijf eens een TEXT, laat maar zien wat je kan |
een gevecht der groten (y)
|
Citaat:
ik ben benieuwd (y) edit: trouwens, neem deze shit eens op en post het dan. anders komt het helemaal niet uit de verf (n) |
Citaat:
|
Deze shitznit is vet wack yo! Die maffe lijpe ille rijm is DA BOMB gewoon. Ik ben gewoon down met die semi afro-amerikaanse brother sound gast! YO ik wil je cd kopen jij homie. Zodat ik met mijn peepz kan listening terwijl we die jungo smoken en chillen. weetje. BOKS en peace out to all my homies and Biggie smalls en Tupac Shakur RIP man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
der groten it is (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe altijd zeggen ik ga een broodje leggen een varken zei know glamour en glow joe know jo jo (Westside) WIl je batlleen kom dan jongen,,! |
Citaat:
OT: Dit gaat niet werken, battlen moet je met muziek en met je tegenstander doen. Niet zonder beiden.:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vindt jullie allebei eerlijk gezegd een heel klein beetje niet zo heel lieve en als je het zo bekijkt toch eigenlijk best wel heel rare nepnegertjes hoor...
|
Citaat:
|
hihi
|
Citaat:
|
KaasGaaf en Tuinkabouter hebben hetzelfde IP.
n00b Muddy wint. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |