![]() |
Harold Pinter wint de Nobelprijs 2005
Citaat:
LUH-3417 |
Nooit van gehoord.
|
Ik ken hem alleen via Piet Römer, die heeft een paar keer voor 'm geacteerd. Plus dat ik het vanmorgen op de radio uitgebreid te horen kreeg. :p
|
Nooit van gehoord.
Lekker voor zijn familie, die 1.000.000. Ik neem aan dat die gast het zelf niet lang meer maakt. |
Citaat:
|
Ik geloof dat hij op dit moment 75 is. Misschien laat hij zich wel invriezen van dat geld, dat zou tof zijn.
Dan komt hij over honderd jaar terug en dan weet niemand meer wie hij is. :) LUH-3417 |
Citaat:
Citaat:
|
:) Nooit van gehoord
|
Citaat:
|
Citaat:
500 000 * (1,08^100) = 1,09988063 × 10^9 |
Citaat:
LUH-3417 |
Tegen dan is Groot-Britannië al lang ondergelopen, banken en invriescentra incluis.
Ik heb trouwens ook nog nooit van die man gehoord. Vreemd dat ze zo'n onbekende man verkiezen. |
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar de belangrijkste scène van 'Bedrog' (Betrayal) gespeeld. Dat viel goed in de smaak bij de docenten op school, dat er enkele regisseurs nu het hele stuk met ons willen gaan spelen.
En ik ben dol op het stuk (Y) Ik vind het prachtig en geniaal goed geschreven. Heb zelf ook 'De thuiskomst' (The homecoming), maar dat moet ik nog lezen. Nouja, ik vind het wel heel tof dat hij hem heeft gewonnen (Y) edit: En dat wat er in het juryrapport staat (zoals hierbij - heel kort - beschreven staat) vind ik ook absoluut waar (Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Een rare zaak. Sinds wanneer vallen toneelstukken onder literatuur? :|
|
Citaat:
:o Trouwens, Samuel Beckett heeft ook al eens de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen, dacht ik. |
Hij schreef naast toneel ook romans en poëzie. Alledrie horen volgens mij wel bij literatuur... ik kan me in ieder geval geen Nobelprijs voor de Dichtkunst of de Theaterkunst herinneren.
LUH-3417 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb persoonlijk nog nooit van Harold Pinter of zijn stukken gehoord, maar goed, ik ben ook geen literatuurexpert ofzo. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |