![]() |
Je ego
Kan jij goed overweg met anderen of zit je ego je vaak in de weg? Ik heb hier wel vaak last van :(
Overigens is mijn ego niet zó groot. Ik kan wel overweg met anderen, maar niet met mensen waarvan het ego even groot is als dat van mij :( |
Last van mijn ego? Met wat? Wat versta je onder ego?
|
Je eigen wil die je overal wil doordrijven! Zie mijn ego ongeveer zo groot als mijn fotocollectie van mezelf!
|
Ik heb wel last van mensen met een groot ego, vooral als dat onterecht is. Mensen die het van zichzelf toegeven kan ik wel iets beter hebben.
|
Van mijn ego heb ik nooit last.
|
Citaat:
|
Ik kan best wel goed met veel mensen opschieten, maar sommige is hun ego iets TE.
|
Citaat:
|
Mijn ego heeft veel ruimte nodig :o
|
Soms vind ik mezelf wel een vrij hoog ego hebben, maar ik kan toch nog wel met veel mensen overweg. Ik verberg mijn ego dan gewoon. :bloos:
|
Mijn ego is te groot voor dit forum :o
|
Ik heb zelf een enorm ego, maar bij mij is dat ook terecht. :)
Ik erger me aan domme, arrogante mensen. Intelligente en arrogante mensen kan ik over het algemeen een stuk beter mee overweg. |
Citaat:
|
m'n ego mag best iets groter op sommige vlakken, op andere vlakken mag ik best wat minder elitair/arrogant worden :D :o
|
Ik heb geen ego, want dat is hip.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nooit last van mijn ego. En kan goed met mensen overweg.
|
Arrogantie de gexxste
|
Ik heb alleen een ego tegenover mensen die ik laag acht.
|
Je hebt volgens mij altijd een ego.
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom word ego aan arrogantie gekoppeld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit je me nou uit te lachen? :o
|
Ik zou niet durven :p
|
Als je dat maar weet! :evil: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn ego is te groot voor dit forum :cool:
|
Soms heb ik wel een grote ego.
Maar ik zelf ben er altijd voor mijn medemens :) Ik ben meer in de richting van arrogant van een bepaald iets maar ik denk nog WEL aan anderen mensen. |
Over het algemeen is mijn ego nogal laag, ik krijg vaak te horen té laag :o Maar ach, ik kan ook behoorlijk arrogant en elitair zijn, op bepaalde gebieden, in bepaalde situaties en vooral met bepaalde mensen..
Er zijn een aantal mensen die ik gewoon níet mag, en dat heeft dan vaak met hun ego te maken, maar ook wel een beetje met de mijne misschien... Die mensen kunnen echt niks goed doen in mijn ogen. :o |
Mijn ego is over 't algemeen heel erg klein, alleen bij sommige mensen/situaties wel groter dan gemiddeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, mijn ego wordt elke dag wat groter.
|
ik > jij.
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon negeren, dan gaat het wel over |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Andere mensen zouden dat wel zo kunnen beleven, ja. :p
|
Wat is het toch heerlijk om te zien hoe al die proletarische, 16 tot 18-jarige lellebelletjes hun minderwaardigheidscomplexjes proberen te smoren in arrogantie :cool: (y)
|
Niet geheel ontopic, maar:
wat is 'lellebelletjes' toch een mooi woord. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |