Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Eindelijk: hier is hij dan. (tekening) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=128426)

Ieke 15-06-2002 12:00

Eindelijk: hier is hij dan. (tekening)

Ik heb al eerder wat van deze tekening laten zien, maar alleen 3 beestjes. Ik had belooft als hij af was hem er dan op te zetten. Dus hier is hij dan.

http://www.webdeveloping.nl/upload/?7898249238

cltcl 15-06-2002 12:31

dies mooi helemaal dat vogeltje daar bovenin.

Geraldine 15-06-2002 12:50

liefff.
vooral de vogeltjes+rat.

Darvan 15-06-2002 13:49

kewl alleen de eekhoorn is een beetge vaag

stroopwafel 15-06-2002 14:41

eekhoorn is idd vaag: hij zit bijv. heel scheef :)
vogeltje is heel :cool:!
dat kikkertje ( :confused: ) is dat niet wat zwaar voor zo op dat blaadje te zitten??
en de rat heeft een beetje veel kleuren, maar dat kan komen omdat ik ze nog nooit zo gezien heb maar dat ze er wel zijn..

Ieke 15-06-2002 19:15

Citaat:

stroopwafel schreef:
eekhoorn is idd vaag: hij zit bijv. heel scheef :)
Ja die eekhoorn is vaag. Mijn vriendin zei ook al dat hij omvalt.

Citaat:

dat kikkertje ( :confused: ) is dat niet wat zwaar voor zo op dat blaadje te zitten??
Een kikkertje kan wel op zo'n manier op een bloem zitten. Ik heb die van een plaatje en daar zat hij er ook zo op.

Citaat:

en de rat heeft een beetje veel kleuren, maar dat kan komen omdat ik ze nog nooit zo gezien heb maar dat ze er wel zijn..
Het is geen rat, maar een hamster achtige.

Arwyn 15-06-2002 19:15

Cute. cute, cute.
Alleen de eekhoorn is een beetje schuin...

stroopwafel 16-06-2002 12:54

Citaat:

ieke schreef:

Ja die eekhoorn is vaag. Mijn vriendin zei ook al dat hij omvalt.

Een kikkertje kan wel op zo'n manier op een bloem zitten. Ik heb die van een plaatje en daar zat hij er ook zo op.

owke, d8 alleen dat een bloem dan verder zou doorbuigen..
Citaat:

Het is geen rat, maar een hamster achtige.
ow, oki :)

Signy 16-06-2002 14:14

Koolmeesjes + vlinder zijn mooi. :)

PiNoW 16-06-2002 14:21

de eekhoorn staat scheef.
voor de rest wel mooi :)

PV 17-06-2002 01:14

'k vind het een beetje te druk... ik weet niet of je er een bedoeling mee had of zo :) maar 7 (?) dieren op zo'n klein stukje tekening vind k te veel. Het kan ook door die takken met blaadjes komen trouwens.. onoverzichtelijk :)

Ieke 17-06-2002 07:22

Citaat:

PV schreef:
'k vind het een beetje te druk... ik weet niet of je er een bedoeling mee had of zo :) maar 7 (?) dieren op zo'n klein stukje tekening vind k te veel. Het kan ook door die takken met blaadjes komen trouwens.. onoverzichtelijk :)
Het orgineel is groter dan een a4'tje dus het valt vind ik wel mee als je hem in het echt ziet. (paste niet eens helemaal op de scanner, dus ik heb hem in 2 keer gescant en dan aan elkaar geplakt en aan de bovenkant mist nog een rantje lucht).

The one who I am 17-06-2002 18:25

Ik vinnut opzich wel knap&mooi getekend, maar ik vin het wel een erg super tuttig plaatje zo...

ag aj
Voila
:D rupsje

DarkCat 17-06-2002 18:28

Mooi, maar doodsaai.

stroopwafel 17-06-2002 18:34

Citaat:

DarkCat schreef:
Mooi, maar doodsaai.
tja..

lacht 21-06-2002 14:07

'bah ik vind hem lelijk, no offence maar persoonlijk vind ik hem helemaal niet mooi dus, ja sommige afzonderlijke stukjes zijn wel aardig maar nee ik hou der niet van. Het leeft niet, de verhoudingen kloppen van geen kant, beetje kinderlijk naja...
sorry

ZzZzJaNtAlZzZzkiE 21-06-2002 18:32

ik vind eigenlijk alleen het stukje links boven mooi :) echt zeer mooi en dan bedoel ik fooral die vogeltjes en vlindertje
de eek horn vindik niet echt sir mooi :)

KrizzZzZZzzjE :P 21-06-2002 21:01

nee, ik vin em ook niet zo optiemaal.. die eekhoorn, staat zo scheef, maar misschien issie wel opgezet met een stokkie? dan klopt ie wel namelijk :P
en verder is het niet zo'n vrolijke boel, omdat de dieren geen onderling contact hebben met elkaar. :)

bumblebee 29-06-2002 09:33

mwah...alle dieren etc. staan er allemaal van voren op, niet heel realistisch...misschien moet je ze es in andere opzichten schilderen?

Yunalesca 30-06-2002 13:35

Heel mooi!
Zelf teken ik ook heel veel ik teken vooral heel veel Manga en anime :) ga zo door! en veel oefenen hoe meer je oefent hoe beter je word! zoals ze zeggen oefenen baart kunst
XxX Esther

Stoetel 30-06-2002 22:05

Ik vind het erg mooi geschilderd, de beestjes zijn allemaal erg schattig. Maar ik weet niet of je er niet teveel hebt proberen samen te stoppen. Het is ietsje te druk naar mijn gevoel. Ze waren misschien wat beter tot hun recht gekomen als je er aparte werkjes van gemaakt had. Maar talent heb je zeker!

Ieke 01-07-2002 09:15

Het was een opdracht voor school. Daarom is het zo vol.

Black Bird 04-07-2002 21:39

Citaat:

Stoetel schreef:
Ik vind het erg mooi geschilderd, de beestjes zijn allemaal erg schattig. Maar ik weet niet of je er niet teveel hebt proberen samen te stoppen. Het is ietsje te druk naar mijn gevoel. Ze waren misschien wat beter tot hun recht gekomen als je er aparte werkjes van gemaakt had. Maar talent heb je zeker!
En het eekhoorntje valt in slaap?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.