![]() |
Je lijfblad :)
Heeej allemaal,
Welke tijdschriften lezen jullie het liefst? Was ik benieuwd naar... :) Ik lees meestal Yes en One... gewoon relaxte, leuke bladen en lekker to the point. Kusje, Kronkel |
Ik lees voornamelijk altijd de Yes! :)
|
Fancy
en als i,geld over heb Cosmopolitan bdw ben brakb du kan niet zo gped tyyyyyypen |
Hallo,
Ik lees niet echt 1 bepaald blad, maar meerdere: * Fancy ( ben ik abonnee van) * Break-Out ( lees ik niet elke week maar soms!) * Yes * Viva * Flair Dat zijn ze wel.. ik koop de Yes, Viva en Flair los in de winkel... -x- diamonde |
Ik koop eigenlijk haast nooit bladen, heel soms One of zo'n modeblaadje.
Die bladen met heel veel kapsels (haar magazine ofzo) zijn altijd leuk :) |
metalhammer, c't, rocksound
koop alleen magazines als ik daar echt geld voor heb :D |
nu ik ziek ben koop ik heel veel verschillende, maar wat ik elke maand lees is het national geograpic
|
Fancy ( duh :D ;) )
Ik krijg de roze/oranje O'neill tas ;) |
De BLVD. :) Vind ik 't leukste blad, samen met de Oor..
|
hand in hand
donald duck ( :cool: blijft leuk na alweer 15jaar lid) voor de rest niet egt eigenlijk, muziekbladen als oor wel,m aar voor de rest nee |
Citaat:
|
De Transworld skateboarding en de Big Brother
|
Mijn ma is geabonneerd op de Libelle,en die lees ik ook,ik kijk graag naar de mode dinges en verhaaltjes lezen :)
en de Yes(in bib) |
Aardschok(lid)
Chrom&Flamme(koop) onschatbare klassieker(van broer) auto motor klassiek(van broer) V44 magazine(van broer) |
- One, yes, beaumonde, Residence
|
Als ik in een winkel een nieuwe zie liggen de PCM :D
|
aardschok
|
de libelle :p :rolleyes:
|
|
Citaat:
de Reload, de Samsonic, de Aloha, de computerarts, de cre@teonline, & soms als ergens een boeiend artikel ofzo instaat |
Ik lees bijna nooit tijschriften..
Heel af en toe koop ik een muziektijdschrift, maar das maar heeel soms, als ik zin heb om dr 1tje te gaan lezen en dr leuke dingetjes instaan ofzoow.. |
Lifestylemagazines lees ik niet. De enige tijdschriften die ik lees zijn Vrij Nederland, Volkskrant Magazine en Psychologie Magazine.
|
Strictly en Elle.
|
ik wil zo 2/3x per jaar weleens een rocksound kopen als ik geld teveel heb of er staat iets supergeniaals in..
|
De donald duck na 17 jaar plezier nog steeds mijn fave :) :p
|
Vrij Nederland, Volkskrant Magazine, Computerarts, cre@teonline
|
FHM/esquire/VI
|
Spawn en nevenproducties (Curse, Sam&Twitch, Undead) maar da's nie echt een tijdschrift..
|
Quote.
|
Spiegelbeeld (lid)
Psychologie magazine (lid) Aardschok (lid) Metalhammer/rocksound (hangt af van wat ik het eerst zie liggen in de winkel, waar ik zin in heb, of ik geld over heb, enz) |
aardschok, yes en one (y)
|
reload af en toe.. donald duck, kijk, veronica gids :p
|
De One iedere maand, en zo af en toe de yes (ongeveer elke 2-3 weken), als er iets boeiends in staat
|
Ik krijg de cjp-magazine en de tamtam (:D, kindertijdschrift van het wnf :cool: ). Ik lees de tv-gids ook, en voor de rest blader ik wel eens wat door
|
Yes en One, soms de fancy.
|
Citaat:
|
fancy, en heel soms bij mn nicht de yes
|
Knowledge
|
de veronica :D jaja ik hou wel van een goed stukje literatuur op zn tijd :D
en als ik denk dat ik door het lezer ervan dommer ben geworden zet ik gewoon een soap op want die stromen over van de nuttige informatie en inteligente discussies *uit zijn grondige hekel aan heet met betrekking tot soaps :D wat een onzig zijn die dingen* (k heb echt wel de goede topic uitgekozen om dit neer te poten :D maar dat geeft niet) |
Fancy :D Ow, en ik lees de kijk ook. En de actueel om de perverse verhaaltjes die erin staan :D:o
|
vooral Oor (abonnement), knowledge mag (kopen) en andere muziekbladen... en stiekem de Fancy van m'n zusje :o
|
OOR, Nylon
|
de oor en de rocksound ...
|
filosofie magazine,
aarschok, elzevier hehe leuke combi he ook wel eens de hitkrant van mijn zus (met al haar kane (dinant schermutzelingen) |
Aardschok. (als ik geld heb ;-))
|
Kunstbeeld :P ben ik op geabonneerd sinds een week :D
lekker duur joh, is dat :) en ik lees uhmmmm, nee dat was het wel . |
Lees niet zoveel tijdschrijften, alleen de OOR (koopt me pa, ik lees 'm :D ) af en toe en de fancy (jaja)
|
Linux Magazine :D
|
Lijfblad.. nee
maar ik lees op school altijd de OOR, vind ik een goed blad, leuke artiesten meestal. verder niet zoveel, soms de Yes van mn zus. |
cosmopolitan
yes fancy:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |