![]() |
Monty Python night op Net5
Yeee! :) Monty Python is echt lol. Lijkt me zeer leuk. Alleen jammer dat het zo laat is afgelopen. :(
|
En het lullige is: tijdens "Live at the Hollywood Bowl" komt Oz er ook op. Dat wordt dus kiezen, want ik heb maar 1 fatsoenlijke videoband en daar staat nog een film op.
(wordt dus Oz) |
Ik ga wel een stuk kijken denk ik..
|
Nu hoor ik ook dat we gaan gourmetten (ter ere van mijn slagen). Erg lekker, maar mijn ouders vinden Monty Python (en de hele Engelse humor daarbij) ab-so-luut niks. Dat wordt dus fijn, ehhm..., voetbal kijken ofzo?
|
Ik heb twee videobanden ingeslagen om het hele zooitje op te nemen (duurt zes uur!!). Dat wordt lachen zondag. Heerlijk.
|
Holy Grail en Hollywood Bowl had ik al gezien, Parrot Sketch Not Included was wel leuk. In Live at Aspen waren ze al wat te oud, een stuk minder grappig... wel flauw, met die as.
|
jammer dat the meaning of life er niet bijzat, maar ik heb erug gelachen! ik moet ook nog steeds is een keertje life of Brian gaan kijken!
|
Jammer dat de Dead Parrot Sketch HELEMAAL NIET werd uitgezonden... beetje raar eigenlijk. Die hadden ze wat mij betreft er nog wel ergens tussen mogen plaatsen, raar trouwens. Want ik kan mij herinneren dat hij in Live at the Hollywood Bowl zat...
The Lost Monty Python Sketch was trouwens wel heel erg droog. |
Citaat:
|
hehe, was grappig (y) :D
|
Ik heb alleen the holy grail gekeken.. was grappige film!
Life of Brian heb ik al een paar keer gezien, is ook koel.. en The meaning of life heb ik ergens op video, ooit opgenomen, moet ik nog steeds een keertje gaan kijken.. |
Die 'avond' is al eens eerder uitgezonden, ik had 'm al op video staan. toch nog een paar stukjes gekeken.
"I fart in your general direction!" :D |
Citaat:
|
*huilt* neeeee
was er een monty python night? wat vals! nou heb ik het gemist :( |
Zenden ze vast nog wel eens uit, is al 1 of 2 keer eerder uitgezonden...
"Walk away, just ignore them" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |