![]() |
weten jouw ouders....
...van al jouw (seks)partners af?
TS: haha nee...ik heb tot 3x toe in mijn ouderlijk huis gesekst met een jongen (zelfde persoon)....heel erg sneaky allemaal...en nooit verteld...waarom wel? dus denken ze dat mijn huidige vriend mijn eerste is;) bad bad girl;) |
Mijn ouders weten heel goed watskeburt omdat ik het heel goed met ze daarover kan hebben.
|
Van eentje niet, maar met de rest van de heren had ik een vaste relatie. Aangezien mijn relaties meestal wel een tijdje duren en mijn ouders niet achterlijk zijn... Ja, ik denk dat ze iets vermoeden. ;)
|
Mijn ouders hebben zo hun vermoedens, maar dit is niet echt het onderwerp waar ik het over wil hebben en niet het onderwerp waar zij meer over willen weten.
|
Van de jongens met wie ik iets heb gehad (en nu heb) weten ze het wel. Van m'n ONS weten ze niets.
Nja "ze". M'n moeder iig. M'n vader weet niets over mij. |
Citaat:
|
Mja dat weet ze wel.
|
Nee, dat weten ze niet (van geen van alle jongens...). M'n vader had wel z'n vermoedens, maar ik heb t er nooit over dus tja... M'n moeder denkt dat ik nog maagd ben :o ...
|
Deze weten ze, natuurlijk, en ze weten dat er nog een was, maar niet wie :o Hoewel ze dat denk ik wel vermoeden.
|
nee en das maar goed ook, want in sommige gevallen zou ze me heel hard uitlachen.... :p
|
Nee.
|
Mijn moeder gaat er vanuit dat ik van alles uitspook met mijn vriendjes, wat in werkelijkheid enorm meevalt..
mijn ouders denken dat ik "slechter" ben dan ik in werkelijkheid ben.. |
Bij mij is't er pas 1, en mijn ouders (nou ja, mijn moeder) geloven dat ik erg braaf ben en nog niks heb gedaan. want 'daar ben ik te verstandig voor'. Tuurlijk joh. :rolleyes:
|
nee....niet van AL mijn sekspartners...aan sommige wil ik ZELF nieteens herinnerd worden :s
|
Citaat:
|
Jaaa, nou ik heb het niet verteld, maar ik denk dat ze er wel van uit gaan :p
|
Ongeveer, ik vind ook niet dat dat ze wat aangaat.
|
Citaat:
En m'n zus ook, maar m'n zus en ik vertellen elkaar altijd alles :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb de mijne alle video's laten zien dus ze weten het wel....
nee, zonder gekheid: ik heb ze niets verteld, maar ik denk dat het wel weten en met wie |
Citaat:
|
Ja, ook als ik het niet vertel. Ze schijnt het te ruiken, ofzo (figuurlijk).
|
Uh ja, want als ik in het weekend thuis ben doet mijn moeder mijn was... En aangezien mijn vriend en ik het zonder condoom doen, was het best zichtbaar :s
Voortaan toch die handdoek oid gebruiken :) |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Mijn ouders zouden best iets kunnen vermoeden. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het probleem niet zo, want als je 'nadrupt' nadat je de handdoek weg hebt gehaald, lig je ertoch ook nog in :confused: Wat overigens niet wegneemt dat handdoek gewoon handig is, ivm minder wasgoed :) |
Citaat:
vandaar de vraag....misc dat mijn vriend gewoon veel spuit:p :D |
Mijn ouders willen het niet weten. Ze ontkennen het eigenlijk voor zichzelf. Maar ze hebben al ons is gehoord. 'het LEEK alsof er twee lagen te wippen' zei mn vader. :D En ik had een jaar verkering en mn moeder waarschuwde mij toen ik een weekendje weg ging, dat ik geen dingen deed waarvan ik spijt zou krijgen. Ik deed het toen allang! We sliepen ook gewoon bij elkaar!
|
Ojah hoor, doe ik niet moeilijk over.
me moeder koopt zelf me condooms :) |
Citaat:
slet and proud of it ohja: val dood achterlijke imbeciel |
Citaat:
ze heeft wel een punt . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders weten t niet maar willen t ook niet weten denk ik.... :s
|
njah, OT: ik krijg regelmatig de opmerking van mn ma dat ik echt wel condooms moet gebruiken :|
|
mijn ouders weten niet dat ik wel tig keer met mn exvriend in ons huis heb liggen sexen.
Houden zo (y) |
He bah nee zeg. :(
|
Erik en Optima, schatjes, liefjes, even lief doen tegen elkaar oke? Anders voel ik me gedwongen jullie met handboeien aan elkaar vast te klikken en niet weer los te maken tot jullie een flinke partij goedmaakseks hebben gehad :nono:
|
mwa, mn ouders willen graag geloven dat ik nooit eens wat uitgespookt heb, en ik laat ze maar in de waan.
ik wil van hun niet weten wat ze in hun slaapkamer doen, en andersom hoeven ze ook niet alles van mij te weten. |
Mwah.. ze weten wel dat ik geen maagd meer ben.. maar niet wie/wat/waar/wanneer.. Ben een jaartje in het buitenland geweest dus ze hebben heus wel door dat ik daar rondgevoosd heb.. en heb ook wel dat ik soms enkele weken vriendinnetjes had.. Maar ze denken met 2 waarschijnlijk.. Terwijl het aantal wel een paar keer zo hoog ligt.. mjah.. alsof zij nooit jong geweest zijn.. als k het zo hoor afentoe dan was mn vader een stuk :evil: dan ik nu ben..
|
Citaat:
|
Niet van allemaal nee:P Wel van mn 'vaste vriendjes'.
|
Ik geloof dat mijn ouders er van uit gaan dat ik dingen uitspook en hen er buiten laat. Als ze er van uit gaan dat ik niets doe, dan vind ik dat iets naief van ze, en ik weet dat mijn ouders dat vooral niet zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |