Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe ver zou je gaan voor je vriend/vriendin? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=128502)

love is life 15-06-2002 13:21

Hoe ver zou je gaan voor je vriend/vriendin?

Hoever zou je gaan voor je vriend? -->denk dat het duidelijk is
...
wat zou je allemaal voor hem doen?

Dusjcrib 15-06-2002 13:59

Alles waar ik me goed bij voel..

als ik er geen goed gevoel meer bij heb, ligt daar mijn grens, en doe ik het neit

The Bachelor 15-06-2002 15:47

ik zou heel ver gaan, maar inderdaad moet het wel met een goed gevoel zijn. ze verdient heel veel, maar nie alles

MissKiss1985 15-06-2002 15:50

zolang het goed voelt doe ik alles voor hem

nare man 15-06-2002 15:54

Ik zou alles voor haar doen wat zij ook voor mij zou doen, waarbij ik ervanuitga dat zij (m'n eventuele vriendin) nuchter genoeg is om geen rare onzin van me te verwachten, dingen die echt tegen mijn natuur indruisen.

Horror Kitty 15-06-2002 16:54

Citaat:

nare man schreef:
Ik zou alles voor haar doen wat zij ook voor mij zou doen, waarbij ik ervanuitga dat zij (m'n eventuele vriendin) nuchter genoeg is om geen rare onzin van me te verwachten, dingen die echt tegen mijn natuur indruisen.

TefnachT 15-06-2002 17:03

stel er staan 4 gewapende personen voor je an die vragen we schieten jou of je vriendin neer. Jij mag het zeggen?

Alet 15-06-2002 17:36

Citaat:

TefnachT schreef:
stel er staan 4 gewapende personen voor je an die vragen we schieten jou of je vriendin neer. Jij mag het zeggen?
Ja, schiet mij dan maar neer. Met zo'n schuldgevoel kun je echt niet leven, al was het 'enkel' een klasgenoot, laat staan je vriendje!

Chloe Siere 15-06-2002 17:44

uch, uhm, beetje een vage vraag.

als ik zou moeten kiezen tussen hem of iets/iemand anders, zou k ermee kappen.

Python 15-06-2002 17:46

Ver!

nare man 15-06-2002 17:56

Citaat:

Alet schreef:
Ja, schiet mij dan maar neer. Met zo'n schuldgevoel kun je echt niet leven, al was het 'enkel' een klasgenoot, laat staan je vriendje!
Maar aan de andere kant, als jij neergeschoten wordt, is je vriendje z'n leven lang ongelukkig. Dat soort vragen is dus niet te beantwoorden. Gelukkig ook maar, want dat soort situaties komt ook eigenlijk nooit voor.

Piccola 17-06-2002 16:25

Citaat:

nare man schreef:
:) (y)

luckyleo 17-06-2002 16:47

Tot haar huis, verder is niet nodig

Dminor 17-06-2002 19:16

Ik zou tot de dood aan toe alles voor haar doen, en dat meen ik. Dat klinkt nu wel heel eh... makkelijk om dat zomaar te zeggen, maar het is waar! Ik heb deze vraag mijzelf al eens gevraagd en ik zou ik weet niet wat doen.

TENZIJ... en toen kwam het... je merkt dat wat ze van je vraagt is om je aan het lijntje te houden.
Veel mensen hebben nu zoiets van: 'Euj? Dat gebeurt toch niet!' Jawel! Zeer zeker wel.

Of als je nog niet helemaal zeker bent van je liefde voor haar of dat je weet dat zíj nog niet helemaal zeker is van haar liefde voor jóu, dan zou ik ook minder ver gaan.
Maar goed, dat zijn weer van die uitzonderingen en de regel daarop is dat ik voor haar zou sterven.

MelodyofÐeath 17-06-2002 19:27

zoland het geen gevolgen voor mij heeft waar ik me niet goed bij zou voelen doe ik het wel... ik ga niks tegen mijn zin in doen

moeha 17-06-2002 20:41

Citaat:

luckyleo schreef:
Tot haar huis, verder is niet nodig
:cool: (y) :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.