![]() |
Hoe ver zou je gaan voor je vriend/vriendin?
Hoever zou je gaan voor je vriend? -->denk dat het duidelijk is
... wat zou je allemaal voor hem doen? |
Alles waar ik me goed bij voel..
als ik er geen goed gevoel meer bij heb, ligt daar mijn grens, en doe ik het neit |
ik zou heel ver gaan, maar inderdaad moet het wel met een goed gevoel zijn. ze verdient heel veel, maar nie alles
|
zolang het goed voelt doe ik alles voor hem
|
Ik zou alles voor haar doen wat zij ook voor mij zou doen, waarbij ik ervanuitga dat zij (m'n eventuele vriendin) nuchter genoeg is om geen rare onzin van me te verwachten, dingen die echt tegen mijn natuur indruisen.
|
Citaat:
|
stel er staan 4 gewapende personen voor je an die vragen we schieten jou of je vriendin neer. Jij mag het zeggen?
|
Citaat:
|
uch, uhm, beetje een vage vraag.
als ik zou moeten kiezen tussen hem of iets/iemand anders, zou k ermee kappen. |
Ver!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot haar huis, verder is niet nodig
|
Ik zou tot de dood aan toe alles voor haar doen, en dat meen ik. Dat klinkt nu wel heel eh... makkelijk om dat zomaar te zeggen, maar het is waar! Ik heb deze vraag mijzelf al eens gevraagd en ik zou ik weet niet wat doen.
TENZIJ... en toen kwam het... je merkt dat wat ze van je vraagt is om je aan het lijntje te houden. Veel mensen hebben nu zoiets van: 'Euj? Dat gebeurt toch niet!' Jawel! Zeer zeker wel. Of als je nog niet helemaal zeker bent van je liefde voor haar of dat je weet dat zíj nog niet helemaal zeker is van haar liefde voor jóu, dan zou ik ook minder ver gaan. Maar goed, dat zijn weer van die uitzonderingen en de regel daarop is dat ik voor haar zou sterven. |
zoland het geen gevolgen voor mij heeft waar ik me niet goed bij zou voelen doe ik het wel... ik ga niks tegen mijn zin in doen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |