![]() |
in de boerderij, geleen
eindelijk eens iets op fietsafstand... wie komt UPDATE ! ff op een rij.... BOEDERIJ GELEEN PROGRAMMA : (onderstreept wat ik het prettigst in mijn gehoor vind liggen) Sa 29/06/2002 19:00 Geleen(NL), De Boerderij Skarhead, Sidekick, Born From Pain, No Turning Back, Die...My Demon Mo 01/07/2002 Geleen(NL), De Boerderij Agnostic Front, Second Chance Fr 05/07/2002 19:30 Geleen(NL), De Boerderij Slapshot, No Reason Why, Hardsell Fr 12/07/2002 Geleen(NL), De Boerderij Krutch, Wisdom In Chains, Full Court Press, Do Or Die, Daredevil, +more 19 july 2002 : TOTAL CHAOS, konstepaasje, 4 minute warning, black vampire GO BOERDERIJ !! |
Geleen is te ver fietsen voor me en ik zie ze 4 dagen later op Graspop....
p.s: Waar the fuck ligt Geleen eigenlijk erguhs?Klinkt erg ver:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neh dat zekers nie
|
jeetje dat is oowk voor mij te ver fietsen :(:(:(
|
Citaat:
:D |
AF is wel ok..... maar iets te ver :S
|
Citaat:
|
Ik denk eigenlijk dat k wel ga.. 10 min. fietsen.. :D
|
Geleen, das een afstand die ik kan pissen, wanneer ik in Sittard ben. Maar agnostic Front....
|
nou ik woon in friesland.. en naar geleen valt wel te fietsen (2 dagen de tijd nemen :P), maar dat ga ik niet doen, aangezien ze komende zaterdag op waldrock spelen en ik vrijwilliger ben op waldrock :). en waldrock is op betere fietsafstand, nl 15 km :D
grappig: AF speelt in het verre zuiden en in het verre noorden. verder ook nog ergens?? |
Citaat:
trouwens skarhead en slapshot komen ook naar de boerderij... het gaat echt de fokkin goeie kant op met deze kippenstal |
juh kdenk dat ik er wel ben
|
Citaat:
|
Citaat:
SCROLL FF NAAR BOVEN VOOR HET HELE BOEDERIJ PROGRAMMA |
Citaat:
|
^
|
Citaat:
|
Slapshot komt 4 juli met Uppercut en Spirit 84 naar het Patronaat in Haarlem: http://www.patronaat.nl/edit/php/040702.php3#1
|
op Een na laatste kans om S84 te zien ...
En twee avondjes slapshot is ook niks mis mee :D Is er 4 juli ook bij, no doubt :) |
misschien kom ik ook wel... ik ga niet fietsen, ik ga met de trein :)
uitstappen in geleen-lutterade of geleen-oost? |
Citaat:
|
^
| | |
A.s maandag he! :) ik ga!
|
Sa 29/06/2002 19:00 Geleen(NL), De Boerderij
Skarhead, Sidekick, Born From Pain, No Turning Back, Die...My Demon klinkt ook goed, Born From Pain was lekker live.. hmmm.. misschien dat ik morgen ook wel effe een stukje ga fietsen :p |
ik zie skarhead agnostic front en slapshot al op graspopo:D
|
Maar als je in dat geleen woont heb je dikke mssjl vette band komen er daar
|
heb nog ff op de ns site gechecked ik betaal iets van 34,50 aan een retourtje, da vinnik ff te veel aan ut goede
|
Citaat:
voor mij is het minder dan 1 euro ofzo retour :D |
dan doe jij het goed :D
|
Citaat:
|
AF is leuwk :) Maar heb ze al op Waldrock gezien en limbo land is mij toch NET een paar kilometertjes te ver fietsen :D
|
Ik was er (y).
|
Haha, dat ik dit serieus overwogen heb. :D
|
Dit is bijna 90's.
|
Citaat:
nu kom je er niet meer onderuit! |
Ja, maar ik heb die band altijd kut gevonden.
|
Je bent wel op een hardcore show geweest afgelopen zaterdag. Er is hoop!
|
Citaat:
Doe de 2-step roel! |
Hoe gaat die?
|
Wat doet die TFS tekst daar?
|
Citaat:
|
Gaat je niet lukken.
|
Begin dan iig niet met TFS. Halfslappe youthcrew meuk.
|
Op cd vind ik het koel. Live was niet zo overtuigend.
|
Citaat:
Doe je move man! DO try this at home en alles komt goed! |
God wat een n00bs.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |