![]() |
the killers!!
kent iemand hier the killers?
Zij maken echt geweldige muziek. Elk liedje is weer een kunstwerkje :P en...offrspring<---that's music |
ja, ik ken ze, en velen met mij.
hadden een maand of wat terug nog een hit met Somebody told me. geen slechte muziek. ik vind het thuis horen in het rijtje Franz Ferdinand, Kaizer Chiefs, Maxïmo Park, Bloc Party en Dogs die in Hot Cars |
Ja, leuke muziek. Ik word er altijd blij van :) Geen slechte muziek idd.
Maar ik neem aan dat de meeste mensen The Killers wel kennen toch...? |
|
Ik vind The Sheer te gek! Eindelijk eens een echt goeie rockband van nederlandse bodem! tweede album wordt vast super!
|
godver, als we die plaknichten van the Sheer erbij gaan halen wordt het echt tijd voor een slotje.
|
Citaat:
Maar goed, The Killers, eerste paar nummers van het album waren wel aardig. |
let eens op feestvarken, beter zet je een slotje op dit inhoudsloze topic!
|
The killers zijn wel aardig ja, paar nummers van hun album zijn gaaf, de rest is niet zo mijn ding. Geef mij maar Franz <3
|
mensen zeiden dat mijn sig iets met the killers te maken had ofzo :s
verder ken ik ze niet |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
ik had nog nooit van ze gehoord. |
Citaat:
Ik vind de killers best grappig, mn zusje is helemaal fan, die kan mr. brightside op dr bas spelen... :D vet cool (ze is 13, wel gaaf) |
:s
|
ja daar luisterde ik twee jaar geleden naar, ik ben benieuwd of ik hun volgende album net zo leuk ga vinden
|
Citaat:
en hoe zit het dan met dat 'believe me nathalie'? |
Citaat:
volgens mij probeer je ons een loer te draaien |
alsof the killers iets nieuws zijn?
mja ze zijn best ok, live teleurstellend maar ben best benieuwd naar nieuw spul van ze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jenny Was A Friend of Mine en Glamourous Indie Rock & Roll zijn echt heel vet. Rest van het album zeker ook. één van m'n meest gedraaide stukken.
Die remix van MR. Brightside is wel kut trouwens. Hoe durven ze... |
Somebody told me is wel cool
Ze hebben ook een best leuke bassist ^^ (best geinige baslijn afentoe) |
On Top en All These Things That I've Done zijn mijn favorieten, maar de rest van de nummers van hun nieuwe cd vind ik ook geweldig.
|
Citaat:
maar the killers zijn oke |
Citaat:
|
hun cd is goed, ik hou van mr brightside :o
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ben jij grappig! |
Vind het fijne muziek.
En oh, wat is iedereen weer stoer dat ze hun al veel langer kennen dan vandaag :eek: |
Ik vind ze wel oke, maar niet super bijzonder en Franz Ferdinand is beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |