![]() |
beste mascara qua prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vinde jullie goede mascara?
En is de prijs goed in verhouding tot de kwaliteit? (wat is de prijs) |
Mijn moeder en zus vinden die van de Etos het beste, niet duur, erg goed. Zelf heb ik er een van de Hema, erg goedkoop, en ik ben tevreden. Als die op is, ga ik over op Etos.
|
Ik heb eigenlijk heel veel mascara's geprobeert, van dure merken tot huismerken. En nu moet ik zeggen dat zowel ik als mijn moeder erg tevreden zijn over het huiswerk van de Schlecker. Het heet geloof ik Basic en de mascara kost 1,99 euro per stuk. Ze hebben bruine, blauwe en zwarte mascara en ook waterproof en extra volume. Hij klontert niet en blijft goed zitten, alleen de waterproof mascara is niet echt waterproof. :p
Van de duren merken vind de Ultra Volume van Astor (ong. 8,99 euro) en Double Extension van L'oréal Paris (ong. 12,99) erg fijn. Ze zijn wel stukken duurder, maar ik heb het idee dat ik hier ook veel langer mee doe? |
Die zwart witte, geen idee hoe die heet maar mn wimpers werden er echt huge van (y).
|
ik vind Intensifique van L'oréal geweldig
|
Citaat:
Zelf ga ik voor maybelline volume express de waterproof, die blijft het beste zitten van allemaal en is ook nog eens mooi :) |
L'oreal Lash Architect
|
Ik ga voor Lancôme, wel erg duur maar ik heb nog geen betere gevonden (Y)
|
Ik gebruik al een paar jaar de waterproof van de Hema, ben er zeer tevreden over.
|
Ik gebruik de laatste tijd "Pump Up The Volume" (waterproof) van Bourjois, af en toe gebruik ik "Coup De Théâtre" van hetzelfde merk. Ik vind ze allebei goed. (y)
|
XXWaterproof van de Kruidvat, zo'n blauwe, geloof Missporty ofzo. :)
|
Ik gebruik al best lang die Double Extension mascara van L'oréal, vind 'm echt super (y)
|
DA merk. Makkelijk af te halen, kruimelt niet. En ik vind dat hij ook goed werkt!
|
Ik ga voor de waterproof Diorshow van Christian Dior. Wel aardig duur, rond de 22 euro (n) maar er is voor mij geen mascara beter. Ik krijg er echt prachtige wimpers van :p
|
More Lashes, waterproof multiplying mascara van Max Factor
10,99 geloof ik. Klonterd niet, en is echt ontzettend waterproof (je kan er zelfs mee onder de douche gaan staan) |
Pump up the volume van Bourjois of XXL Volume + length van Maybelline.
Ik snap niet dat mensen Etos kunnen noemen (n) |
Ik heb ook Volume Express Curl, van Maybelline.. Bevalt me wel goed :)
|
Ik heb altijd de Loreal Pumping Curl gehad, maar doe er maar heel kort mee: nl 1,5 maanden hooguit. Na 3 weken wordt de mascara stroever en klonteriger. Ik ga nu eens andere merken uitproberen.
Mijn ervaring is dat die goedkopere merken mijn wimpers niet zo mooi lang maken als duurdere. Bovendien heb je de helft na een uur onder je ogen hangen. |
Ik gebruik altijd eerst van die witte mascara van de Hema, en dan zwarte volume mascara van de Etos, allebei prima en lekker goedkoop :)
|
ik vind lash lift wel oke
|
Ik gebruik die van de etos, maar kan niet zeggen dat het goed blijft zitten.. Na een tijdje zit het meer onder mijn ogen dan op mijn wimpers en als ik dat weg wrijf zit er dus helemaal niks meer op en zie ik er uit alsof ik net uit bed kom :S
|
ik draag nooit mascara omdat ik bij bijna alle marcara de zwarte kringen onder mijn ogen heb :(
|
lash expansion van maybelline! zeer tervreden over, weet de prijs niet meer maar volgens mij zo rond de 9 euro
|
Ik snap niet dat mensen Etos kunnen noemen (n) [/B][/QUOTE]
Snap ik ook niets van maar de Hema/ kruidvat of DA is ook echte bagger!! (n) (n) (n) :( :rolleyes: :evil: :nono: :s :confused: |
:rolleyes:
Doos eerste klas. OT: 100% waterproof van maybelinne, geloof ik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |