![]() |
antidote - thou shall not kill
godverdomme wat een strak album. Kort, krachtig en snel.
Nummers als Real deal en Something must be done zijn wereldnummers imo. kopen! |
SOMETHING MUST BE DONE !
Ik hou d'r wel van. |
jongens een van de beste singles ooit gemaakt.
hopelijk ooit in mn kast. |
Oh verdomme
Wat is hier allemaal aan de hand? Wat is er gebeurd Met de tolerantie in Nederland? Zie rechts opstaan Marcheer er al maar achteraan Maar ik, oh ik kies niet Voor rood wit blauw met een bruine rand NEE! :p |
Citaat:
; hehe |
De Nederlandse antidote is echt fuckin slecht. Dumbasses ook.
Thou Shalt not Kill. Zeker een van m'n favoriete singles ooit. Maandag Nazi Youth proberen te spelen met het bandje :) |
Citaat:
Maar het haalt bij lange na Antidote (ny) niet. |
Hoezo gelul? Ik vind het.
|
Citaat:
|
Een betere punkband? Geen idee. Ik ben niet into hanekampunk. Ik vind het 9 van de 10 ontzettend matige kutbands met kutlui die erop af komen.
|
Citaat:
100% mee eens, neemt niet weg dat het nog steeds een van de betere punkbands is. Oh, misschien Disturbance. Maar misschien ook niet. |
Ook niet nee. Rotterdam punks ben ik per definitie niet down mee.
|
Citaat:
en erg hard inderdaad |
Vast niet origineel?
|
Citaat:
|
Nou als ik iets niet ben is t dat wel. Enfin meeste van die dudes vind ik maar waardeloos. Beetje de rebel uithangen, maar echt inhoud heeft t allemaal niet. Pretendeer dat dan ook niet.
|
Citaat:
samen met een stapel ouwe nederlandse punk :) |
Godverdomme haha. Mazzelpik!
|
Citaat:
Frites modern daar opgepikt, rotterdam spunk, antidote, als je haar maar goed zit deel 1... dat soort juweeltjes :) en als ik meer geld had gehad toen, maar ja student he. |
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat een band waarvan 4 van de 5 universitair zijn opgeleid niet al te dom zijn. En antidote vol onzin? weet niet waar je het nu over hebt. |
Met dumbasses bedoel ik dat ze die naam kiezen. Vol onzin? Zie ik nergens staan.
|
trouwens de muziek niet boeiend vinden... daar heb ik hetn iet over he. Maar beetje random iets roepen is zo suf.
|
Citaat:
daar is het internet voor :) |
Wat "roep ik dan random"?
Ik vind die band kut en ik vind het dom dat ze die naam hebben. |
Citaat:
ach dom dat ze die naam hebben, zijn wel meer bands met dezelfde naam... zo kan je bezig blijven he :) en zowiezo een ander genre |
gerrit?
antidote ny single? ik bied 125 euro! |
Citaat:
|
Heb je een foto van dat schijfje?
|
nope maar zodra ik weer een werkende camera heb zal ik een fototje voor je trekken ... hoesje is helaas niet in al te beste staat :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |