![]() |
nfs underground (I en II) probleem
Ik heb zowel nfs underground 1 als 2 gekocht en ze draaien opzich goed alleen alle auto's zijn wit. Niet witte lak ofzo maar gewoon helemaal 100% dus ook de banden, velgen, bumpers enz. Ook de auto's in het verkeer.
Ik dacht eerst dat dat was omdat je zelf de auto's moet spuiten en tunen enzo maar dat is niet zo want ze blijven wit. Ik voldoe aan de systeem eissen en heb ook de directx die je ervoor nodig hebt. Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? Ik heb alles geprobeert. Ik wil dat spel spelen! Wie kan me hiermee helpen. |
Dat klinkt als een textures probleem, krijg je geen foutmeldingen tijdens de installatie over textures oid?
|
Heb je de laatste drivers voor je videokaart geïnstaleerd? Heb je directx 9c of een eerdere? Heb je al gecheked of er mischien een udate voor het spel is? Dat soort dingen denk ik aan.
|
Citaat:
misschien moet ik updates hebben dat zou kunnen. |
Nope, ook na het updaten nogsteeds hetzelfde probleem.. :(
|
Citaat:
|
Welke 3d kaart?
|
Citaat:
hoe kan ik zien welke ik heb? ik ben niet echt van de computers ofzo snapje? :o |
Deze Computer/rechtermuisknop/eigenschappen/apparaatbeheer, staat dan ergens video of beelapadters
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |