Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Twijfel. Alweer. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1285284)

Electriq 15-10-2005 17:52

Twijfel. Alweer.

Mijn vriend (2,5 jaar bij elkaar) zit nu anderhalve maand in het buitenland, hij komt over een aantal maanden definitief terug naar NL. In het begin miste ik hem enorm, geleidelijk sleet dit. Over een poosje ga ik naar hem toe maar ik heb niet eens zo heel veel zin.
Ik heb inmiddels ook een andere jongen ontmoet, met wie het heel goed klikt, waardoor ik niet meer weet wat ik wil.

Zoals ik het nu typ klinkt het als een uitgemaakte zaak, maar ik zit nog steeds met de handen in het haar. Ik ben zo bang de verkeerde beslissing te maken, ook al is het al wel eens eerder gebeurt dat ik met zo'n situatie te maken had.

Ik weet wel dat een ander niet voor me kan beslissen (ook al had ik dat het liefste wel gehad), wel hoop ik op reacties van mensen die (ongeveer) hetzelfde probleem hebben (gehad).

Optima 15-10-2005 18:17

er bestaat niet zoiets als verkeerde beslissingen.... Ik denk dat je vooral het probleme hebt dat een keuze altijd inhoudt dat je een ding NIET hebt. Maak die keuze wel, ga helemaal voor je vriend, of helemaal voor die ander, maar blijf niet tussen beide hangen, dat verdienen ze geen van beide.

Scordalus 15-10-2005 20:54

Nou, als je hem de volgende keer ziet 'over een poosje' en je liefde bloeit toch weer op, gewoon voor je vriend gaan.

Loontjuh 16-10-2005 07:36

Ik denk dat het makkelijker is om voor een ander te vallen als je vriend ver weg is. Doordat je hem ook zo lang niet ziet wordt je gevoel voor hem ook niet bevestigd zeg maar.
Ik zou gewoon echt naar je vriend gaan en kijken hoe dat gaat. Niet zomaar de handdoek in de ring gooien.

evanescence 16-10-2005 10:30

Ik zou ook voor je vriend kiezen...2,5 jaar is best veel...je houdt toch van hem? en eerlijk tegen hem zijn...dus ook vertellen dat je een leuke jongen bent tegen gekomen...iig ik zou dat wel doen...

xXxEvaxXx 16-10-2005 11:21

Ik zou erheen gaan maar wel hem vertellen over je twijfels en dat je het moeilijk vind dat hij weg is etc.
Maar wanneer je hem ziet en je gevoelens zijn niet zoals ze moeten zijn en je voelt die dingen wél voor die andere jongen dan zou ik ervoor kiezen het dan uit te maken.

Volg je gevoel maar doe er wel alles aan zodat je later geen spijt krijgt en zeker weet wat je gaat doen.

Zoiets? :o

WolterB 16-10-2005 12:46

Citaat:

Loontjuh schreef op 16-10-2005 @ 08:36 :
Ik denk dat het makkelijker is om voor een ander te vallen als je vriend ver weg is. Doordat je hem ook zo lang niet ziet wordt je gevoel voor hem ook niet bevestigd zeg maar.
Ik zou gewoon echt naar je vriend gaan en kijken hoe dat gaat. Niet zomaar de handdoek in de ring gooien.

idd :)

Spiteful 16-10-2005 12:47

Wat ik eig altijd zeg: ga gewoon naar je vriend, bekijk het allemaal nog even en na een tijdje wordt het wel duidelijk.

Poeperd 16-10-2005 17:22

Ga eerst eens kijken hoe het is als je vriend terug is. Als je elkaar zolang niet hebt gezien en je al 2,5 jaar hebt is het logisch dat het gevoel minder wordt na zo'n lange tijd.

crook 21-10-2005 02:31

je vriend is toch in het buitenland, dan kun je die relatie geheim houden en uittesten of die jongen bij je past, succes

poepdrol 21-10-2005 09:12

Citaat:

Electriq schreef op 15-10-2005 @ 18:52 :
Mijn vriend (2,5 jaar bij elkaar) zit nu anderhalve maand in het buitenland, hij komt over een aantal maanden definitief terug naar NL. In het begin miste ik hem enorm, geleidelijk sleet dit. Over een poosje ga ik naar hem toe maar ik heb niet eens zo heel veel zin.
Ik heb inmiddels ook een andere jongen ontmoet, met wie het heel goed klikt, waardoor ik niet meer weet wat ik wil.

Zoals ik het nu typ klinkt het als een uitgemaakte zaak, maar ik zit nog steeds met de handen in het haar. Ik ben zo bang de verkeerde beslissing te maken, ook al is het al wel eens eerder gebeurt dat ik met zo'n situatie te maken had.

Ik weet wel dat een ander niet voor me kan beslissen (ook al had ik dat het liefste wel gehad), wel hoop ik op reacties van mensen die (ongeveer) hetzelfde probleem hebben (gehad).

Jezus, doe niet zo slap.

Maak een beslissing en als je de verkeerde beslissing maakt verdien je het gewoon.

ladii_inge 24-10-2005 18:11

Citaat:

crook schreef op 21-10-2005 @ 03:31 :
je vriend is toch in het buitenland, dan kun je die relatie geheim houden en uittesten of die jongen bij je past, succes
:| :nono:

DVQ 25-10-2005 17:42

ja hoor ben je ff pleite als vriend zijnde kom je terug naait je meis n ander.

lekker is dat altijd.

en dat uittesten wat k hierboven las omdat dr vriend toch ff weg
is en t niet gaat merken is al helemaal hopeloos.
kommop zeg weet je wat zo'n dingen met iemand's hart doen?
en dan heb ik het dus over t hart van die vriend.

Chloe Siere 25-10-2005 17:57

Het komt bij veel mensen voor dat het gemis slijt na een tijdje... Als je hem weer ziet, kan het heel goed weer opbloeien... Geef dus eerst je vriend nog een kans. Als blijkt dat je liefde voor hem, zoals het was, niet meer terug komt, dan kan je er altijd nog mee kappen. Maar ik vind niet dat je het kunt maken om er zomaar met een ander vandoor te gaan en hem geen kans meer te gunnen.

juno 25-10-2005 18:03

Na anderhalve maand hoeft het al niet meer voor jou? Hm, dat is wel snel he...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.