![]() |
Idols
Aanstaande zaterdag begint er weer een verse Idols!
Wie gaan er allemaal kijken? |
YES!
ik niet dus :) |
:eek: alweeer????
jzs wanneer houd het nou eens op (n) |
waarschijnlijk heb ik toch geen tijd.
en waarschijnlijk kijk ik alleen de audities maar waarschijnlijk kijk ik het dan toch allemaal waarschijnlijk. |
Ben meestal niet thuis op zaterdagavond, behalve als het voor 9 uur komt, maar dat betwijfel ik.
Vorige jaren wilde ik altijd de audities wel zien, maar dan vond ik het ook wel leuk om daarna de echt goed zingende mensen te bekijken, en uiteindelijk keek ik het dan nog heel vaak. Misschien komt de herhaling op een moment dat ik me verveel en er verder niks op tv is, dan kijk ik het misschien wel wat vaker. |
Ben toch niet thuis en al was ik dat wel, keek ik er nog niet aan. Ik ga niet nog een keer naar zo'n stelletje wannabees kijken. :o
|
als ik thuis ben ga ik wel kijken denk ik... :bloos:
vooral de audities |
alweer...
|
Citaat:
|
Helaas kijk ik dit soort programma's "dwangmatig". De kans is er groot dat ik elke week ga zitten kijken, ook al vind ik het misschien geen zak aan dit keer...
|
Ach, als ik thuis ben kijk ik het vast wel. Nou wil het geval wel dat ik bijna nooit thuis ben op zaterdagavond..
|
Hm, ik vind het eigenlijk wel leuk, dus ik ga zaterdag wel ff kijken als ik er ben.
Op welke zender, welke presentatoren etc. is het dan? |
De voorrondes ga ik zeker kijken. Guilty pleasure of niet, mislukte mensen uitlachen is gewoon leuk. Per definitie.
|
Citaat:
|
ik vergeet dat soort dingen altijd te kijken.
|
misschien, ik blijf er niet voor thuis.
|
je zou toch denken dat er geen wannabees meer overzijn na twee van die idols series en dat andere ....-stars. Maargoed de audities zijn altijd wel leuk om naar te kijken, puur leedvermaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ga je vragen nadat het al 2 keer geweest is? :rolleyes: |
Citaat:
En bovendien zijn de presentatoren twee anderen dit jaar. Chantal Janzen (N)(N)(N) en Marijn Krabbé dus (twee keer om te kotsen, zo erg). Dus zo raar is die vraag niet. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kom op, Chantal Janzen is wel echt een eersteklas doos. :eek: (ja, ik vind ze allebei echt erger :o :)) |
Citaat:
|
Citaat:
Een kinderlijk kutstemmetje, alsof ze gewend is om altijd tegen kleuters te praten. |
Citaat:
Ik ben altijd bang dat als ik de TV te hard aanzet als zij erop is dat ik dan een lawine veroorzaak in de alpen ofzo. En dan die R van haar :( |
Citaat:
Die dingen zijn inderdaad moeilijk te incasseren. :D Maar ik vind haar minder onuitstaanbaar dan Chantal. Toch. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kvind CHANTAL JANZEN wel goed..
|
Citaat:
|
Hoe vreselijk is t ook vind dat het alweer voor de 3e keer is. Er gaat niets boven 'n vodka'tje op de bank hangen met vrienden en een jointje ewn mensen gigantisch uitlachen.
|
Citaat:
En Chantal Janzen is echt een enorm domme stomme achterlijke doos. Limbo's moeten niet praten :nono: Maar toch ga ik het kijken. Audities zijn echt cool :o |
wat is er dan met haarr..?? k weet ook niet zoveel van haar en praat ik over chantal janzen..?
|
Citaat:
|
Oja en als hij weer mee doet gaat Rick winnen (y)
|
de audities van de nix factor zijn leuker :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Indd, voorrondes zijn gaaf. Ik ben alleen bang dat er minder losers op af komen na de vorige twee seizoenen.
|
Wat is er nou weer mis met limburgers? Als je er zelf een was zou je je doodergeren aan het hollands accent. Dat kan net zo goed behoorlijk achterlijk klinken. Alleen het is gewoon wat je gewend bent. En het ging hier over IDOLS.
|
hm k vond t de vorige keer best vervelend, k weet nog de allereertse auditie, die vond k eigenlijk best leuk en die werd helemaal de grond in geboord. k heb op niet uitdraaiende hoop dat het toch beter wordt :S
|
Citaat:
Maar verder is Chantal Janzen inderdaad een achterlijke doos, ik erger me enorm aan dat kinderstemmetje van haar. Ik ben ook niet van plan Idols te gaan volgen dit jaar, maarja, je weet maar nooit. Dat zei ik bij de vorige Idols ook namelijk. |
Ik ga het deze zaterdag wel kijen denk ik :) daarna zien we wel.
En ik vind Chantal Janzen mooi en ze is giechelig en ik ben pro-giechelig. Ik betwijfel alleen of ze wel goed kan presenteren, maar ach, ik kijk Idols toch niet voor de presentators. |
Niet weer :(
Wordt dit net zoals BB, eindeloos herhaald? |
Citaat:
|
Citaat:
en niks tegen limburgers hoor :nono: |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |