![]() |
kamers
hay ik had een vraagje,
is het mogelijk om als niet-student of scholier toch aan een kamer te komen.. ik ben school-loos en ook werkloos maar een baantje verwacht ik wel binnen nu en 2 weken, als ik dus een inkomen heb is het dan mogelijk om op een kamer te komen, of woning voor de niet zo'n rijke mens?? en waar kan ikhet best terecht voor een overzicht van kamers die mogelijk zijn te krijgen, is er ergens een organisatie of internet website waar je terecht kan?? |
je hebt geen stufi en geen eigen inkomen, lijkt me dan verstandig nog even lekker bij je ouders te blijven wonen tot je dat wel hebt.
of zij willen je zo graag kwijt dat ze alles voor je betalen, dan zou ik het wel doen ja (y) |
lees dan...ik wil een vraag beantwoord hebben,
pfff wil gewoon weten wat er mogelijk is, ik ga wel een inkomen krijgen. |
ja, gewoon een goedkoop flatje oid zoeken. het maakt de verhuurder natuurlijk geen bal uit of je studeert of niet.
|
Waar ik woon heb je zoiets als 'Huisvesting werkende jongeren', dat hebben in Rotterdam ook vast wel.
En wat dacht je van inschrijven bij de gemeente? |
Als je geen inkomen hebt, kun je ook niks huren? Als je binnenkort wel een baan hebt, dan wel, denk ik.
Je gaat dan gewoon op jezelf wonen. (Waar je moet zijn weet ik niet, ligt er aan waar je woont. Je kunt zoeken op huisvesting en stad op google of zo.:)) |
Je wil dus echt zo'n studentenkamer? Ja, dat is best mogelijk. D'r is volgens mij geen verplichting dat je echt student moet zijn.
Wel werken veel studentenhuizen met hospiteren. Dit betekent dat alle geïnteresseerden langskomen en een praatje houden met de huidige bewoners (en vragen beantwoorden enzo). Uiteindelijk kiezen de bewoners dan wie ze het leukst vinden en die krijgt de kamer. Ik denk dat je hier slecht voor in aanmerking komt als je geen student bent. Ze zitten meestal niet echt te wachten op iemand die werkt. |
:rolleyes: Je bent toch wel een student. Dat maak ik althans uit je andere posts op. Het lijkt me anders sterk dat je wilt weten de hoeveelste de ib-groep de studiefinancieringen uitkeert
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je geld hebt om de huur te betalen, kun je huren.
wel zijn er in veel steden woningbouwverenigingen die speciale studentenkamers aanbieden. zij stellen wel een eis dat je studeert. bij particuliere huur/niet-studentgerichte woningbouwver. moet het geen probleem zijn. en 2 minuten op het s.comforum levert je heel veel (internet)adressen opvoor kamerhuur. succes |
Bij Stadswonen in Rotterdam kan je ook een kamer huren als je niet studeert. Wel is de wachtlijst er acht tot zeventien maanden. Verder kan je met kamernet ook wel wat vinden maar daar werken ze idd met hospiteren en ik denk dat je dan minder kans maakt. Je kan ook nog via een particuliere verhuurder proberen een flatje of kamer te huren.
(Ik ga er tenminste vanuit dat je in Rotterdam een kamer zoekt) |
Citaat:
kamernet is ook de beste plaats om een particuliere verhuurder tegen te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb mn studie beëindigd, maar gerwin dat is verder niet jou zaak, en zijn prive dingen, ik vraag hier gewoon een vraag die ik graag beantwoord zie, gelukkig zijn er ongeveer 10 andere mensen die wel zo volwassen zijn het antwoord te geven waar ik naar zoek, die volwassenheid is ver te zoeken bij jou, maar gut ja je bent vast ook nog 17??? wil je inspector gadget worden, of probeer je het te zijn???
mijn advies?? ga putje scheppen |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Ik deel samen met een 31-jarige man een huis (twee kamer + badkamer en keuken)
Mijn kamer heb ik gevonden via kamernet....hoe hij het heeft gedaan geen idee.... Maar het ligt er gewoon ook een beetje aan waar je een kamer wil hebben. regio alphen & leiden www.livingtoday.nl kusssssssssssss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |