![]() |
[Banner Ads] 2 stuks
Die van Motorola en die van die verkeersleiding dinges of je 5 dingen tegelijk kan doen
Die komen hier dus om de 5 minuten opzetten, als het niet vaker is :o Is dat niet een béétje veel? |
Dat ligt aan je internet explorer en/of aan je spyware.
Als je eens je tijdelijke internetbestanden eens leegt en ff hitman pro erover heen gooit? Maar ja, Jon moet wel aan z'n inkomsten komen hé?! |
Poeh, die twee krijg ik ook extreem vaak ja. En bij Motorola is het ook nog zo dat als ik die wegklik, dat ik hem dan nog een keer krijg (en soms zelfs een derde keer). Om vervolgens 3 pagina's verder hetzelfde probleem te hebben...
Op zich vind ik banners dus echt geen probleem, maar het is wel vervelend dat als je wegklikt, je hem dan direct nogmaals krijgt. |
Dat Motorola ding krijg je als je over de advertentie heen gaat die bovenaan de pagina staat. Daar moet je dus gewoon niet overheen gaan dan heb je er ook geen last van.
Die andere is inderdaad schijtiritant. Ik heb nu adblock voor Firefox geïnstaleerd en heb tot nu toe nog nergens last van gehad :)., |
Citaat:
|
bijna nooit last van, maar ik doe ook wat freyk zegt.
|
Citaat:
ik heb d'r even op gelet en je hebt helemaal gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb al jaaaaaaaaaren geen last van pop-ups, ads, banners en weet ik het allemaal niet meer wat voor zooi op s.com dus ik snap niet hoe jullie er last van blijven houden. :confused:
|
Ik up deze even vanwege die "talent" ad. Hij komt meer dan dagelijks voorbij en ik kan hem niet wegklikken, terwijl hij precies over de navigatie zit.
EDIT: En hij maakt een teringherrie, ook iets waar ik een hekel aan heb. |
Lang leve Adblock. Ik heb sindsdien echt nergens last meer van gehad. :D
|
Citaat:
|
uiterst irritant allemaal, zeker als je geen programma's kunt installeren en dingen op kunt ruimen (pc's van de universiteit)
en heeft iemand ooit uitgezocht of die dingen beter werken dan een nette banner op een vaste plek op de pagina? valt mij op dat ik vaste banners nog wel eens per ongeluk lees en onthoud, terwijl ik die dingen die me voor mn neus geschoven worden direct weg klik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eens in de zoveel tijd wel adblock ff uitzetten en op banners klikken, hè :P anders wordt Jon boos ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet zo'n probleem, want het siert het grijze forum wel een beetje op.
Zolang jullie maar niet met die weer zwevende flash ad's komen, want die blok ik meteen! Anders begin ik die wildcard optie van adblock opeens handig te vinden,... Offtopic: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |