![]() |
Vodafone Gratis Bellen?
Ik had geen idee in welke categorie dit moest..
Maareh.. wie heeft hier vodafone en mocht gisteren "Gratis" bellen? (tussen 18:00 en 24:00) Want ik had eigenlijk het idee dat ik helemaal NIET meer kon bellen omdat vodafone er gewoon af lag vanwege overbelastheid ofzo :D... (lekker geregeld dan) Eigenlijk verdenk ik vodafone ervan om gewoon een keer een Stress-Test te willen doen op hun netwerk.. En ze kunnen moeilijk tegen iedereen zeggen: "We willen graag dat jullie om 18:00 op zaterdag allemaal iemand bellen".. Dus wat zeggen ze "je mag gratis bellen vanaf 18:00!!!!" Maar ok ^^ ik wilde het even melden en vragen of andere mensen er ook last van hadden.. (dat ze dus niet konden bellen gister) |
Oh shit, helemaal vergeten.
Ik heb dus helemaal niet gebeld gisteravond.. |
Citaat:
|
Heb zelf niet gebeld, maar hoorde van een klasgenoot die wel probeerde te bellen dat het hem ook niet lukte.
|
het duurde even voordat ik er doorheen kwam maar het is me uiteindelijk wel gelukt om iemand te kunnen bellen :)
het is een beetje zoals met nieuwjaar, dan ligt het netwerk ook helemaal plat omdat iedereen elkaar gaat bellen en smsen vodafone wist natuurlijk van te voren al dat deze actie ervoor zou kunnen zorgen dat het netwerk overbelast zou raken en dat is natuurlijk lullig voor de mensen die wel belangrijke telefoontjes moesten plegen maar ik denk niet dat vodafone daar verder erg mee zit |
M'n vriendin heeft Vodafone en had mij gebelt.
Ze moest het keer of 10 proberen omdat ze er niet door kwam, de verbinding was ook nog eens slecht op dat moment. Maar wat wil je met zo'n actie, iedereen gaat natuurlijk bellen voor de meest stompzinnige dingen :D |
Ik 'abo vodafone' kon gewoon bellen wanneer ik wou.
Vriendin 'prepaid vodafone' kwam er maar niet doorheen. Is dat mogelijk dat ze abo's voorrang of iets dergelijk geven? |
Citaat:
|
Je moest eerst een paar keer proberen voor je er door kwam. En dat was idd vaag.
|
een vriend van me heeft minstens 10 keer gebeld ( er was kermis bij ons :D ) en al de keren is hij gwn doorgekomen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |