![]() |
liefste smsje
Wat is het liefste smsje wat je verzonden of gekregen hebt van je vriend/vriendin???
En dan exact getypt.... Van mij is het : Dag schatje mis je en hou veel van je denk iedere minuut aan je xxx je mannetje! EN bij jullie? EN hoe vaak sturen jullie iets liefs naar je lover? :D (y) :cool: :cool: :) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Reactie op vorige posts: :D maar flauw... :)
Dan maar echt ontopic: "Al het wasgoed ruikt nog naar jou :$ ik hou van jou, mijn bloemenmeisje, engeltje, dekbeddenkoningin en boven dat alles, mijn verloofde! Kusje!" |
Citaat:
|
Mijne was eigenlijk een mmsje:
Hee meisje van me, ik ga nu zonder jou slapen maar ik wil nog even zeggen.... *foto ertussen met dat ie mij een kusje geeft* ... dat ik echt heel veel van je hou. |
Citaat:
|
Dat kan niet, want er zit copyright op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff, zoveel...
|
Citaat:
|
"je mannetje" :|
|
Een maand geleden ongeveer kreeg ik zo'n lief smsje van mijn vriend... ik weet het niet meer precies maar dit stond er ongeveer in:
ej eigenwijsje..jij bent zow lief, knap, aardig en nog veel meer khou van je...kvoel me veel beter bij jou als bij.....(daar stond dan ze naam van zun ex) Hekkkkvvj wjnmk...tz |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
nej weet je waarom dat was..
zijn ex wou hem trug.. en ik was daar nogal onzeker over... want zij is egt zo'n knap meitje enzo.. en ik had da tegen hem verteld.. en daarom stuurt hij da.. snaps? |
Citaat:
|
Wat maakt dat nou weer uit.
Je snapt toch wat ik bedoel of niet? Dan is het toch goed. |
Citaat:
|
hahaha :) jah is goed... als je nog meer tips wil voor je profesor.. vraag maar hoor.. ik ben immers zooo slim :cool: :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Van mij is het : Dag schatje mis je en hou veel van je denk iedere minuut aan je xxx je mannetje!
ej eigenwijsje..jij bent zow lief, knap, aardig en nog veel meer khou van je...kvoel me veel beter bij jou als bij.....(daar stond dan ze naam van zun ex) Hekkkkvvj wjnmk...tz Wat een triest topic is dit. :D |
hahah nej.. ik kom uit brabant.. misschien snap je er dan meer van :P..
hou egt kei kei kei veel van je.. |
waarom lees je het dan als je het zo triest vind..
vrijgezel zkr?? |
Citaat:
|
ze zeggen het
|
Citaat:
|
nej, tz betekend.. tong zoen..
woow msnt hier niemand?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
" damn heb zin in je..wou dat je nu hier was..X" 12-03-05 6:40
" als ik over 10 minuten voor je deur zou staan, zou je dan opendoen?" 22-05-05 4:18 "kwam voor een nachtzoen, kreeg een complete nacht dromen :-) xxx" 24-08-05 00:23 " *zucht* kan je misschien even met je mooie ogen uit mijn hoofd gaan" ;-) xxx" 4-09-05 00:15 " hoe je kijkt, hoe je lacht, hoe je praat, hoe je mn blik ontwijkt, of toch niet, hoe fijn t is in je gezelschap te zijn, langs je te liggen, krijg het niet uit mijn kop...ga het toch nog maar es 'aan de binnenkant van mn ogen' bekijken, je bent bijzonder...Xxx" 05-09-05 " Hmmz was ff schrikken, rook je luchtje, dacht even dat je bij me was, maar helaas...tot snel schoonheid..X x x x " 18-09-05 6:22' " vond het leuk dat je meeat eneeh nog bedankt voor t lekkere toetje he ;-) xx en nou kan ik je GVD weer niet uit mn kop krijgen Grrrrrrrr......;-)" "hmm voel me heerlijk, en dat heeft alles met jou te maken xxx" "Kvind je echt leuk :-) sinds ons telefoongesprek van net heb ik om 1 of andere reden een bigsmile op mn gezicht :-D " "kvind je geweldig, heerlijk, spannend, verfrissend, grappig, mooi, uitdagend, prikkelend en niet te vergeten, verslavend :-)" "hmmz nu heb ik zo'n 'kmisjemaarwilhetniettoegeven'-moment. hoop je snel weer te zien." en dit is nog maar een greep uit mijn uitbundige collecte :) |
Citaat:
Ontopic; Dat was dat hij smste dat ik het allerbelangrijkste in zijn leven was en me niet meer kwijt wilde. |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer de zon zakt denk ik aan jou, liggend op dat zachte zand. Hoe mooi de zon spiegelt in jouw ogen zo blauw, ik neem jou mee aan je hand. Onze hartstocht is ongeremd, onze passie is ongetemd en wanneer wij samen zijn is onze liefde ongekend. Ik houd van jou mijn lieve kleine meisje. Kusje van mij xx Of deze: Ik heb in het woordenboek gezocht, ik heb de enceclopedie er op geraadpleegd en ik heb de bibliotheek op z'n kop gezet maar het was allemaal te vergeefs.. Maar toen ik in jouw ogen keek wist ik het. Toen wist ik wat liefde betekent en elke keer dat ik jou aankijk leer ik er meer over. Ik hou zo van jou! En nog een: Heb ik jou al verteld hoe vaak ik jou naam door de wind in mijn oren heb horen weergalmen... en de indruk dat ik jou kan zien als ik eindeloos naar de reflectie van de zon in het water blijf staren.. één meer is niet genoeg om mijn liefde in uit te gieten.. daar heb ik een oceaan voor nodig! Ik hou van jou. En zo heb ik er nog wel meer :o Ja, ik heb een lief vriendje :D |
wat een walgelijke smsjes allemaal:s
@theemuts; heeft 'ie allemaal zelf bedacht zeker ;) |
leuk ook trouwens, denk je je vriend/vriendin een leuk, romantisch, persoonlijk smsje te sturen, wordt dat lekker op internet gedumpt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, ik kom trouwens toch nooit verder dan 'stijve piemel zoekt natte schede m/v' |
"Al lange tijd wil ik dit jou zeggen: ik vind jou het tegenovergestelde van een vieze hoer!"
Wat een melige zaterdagavond al niet kan brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer het geen functioneel sms je is dan is de strekking meestal dat hij aan me denkt, dat hij me mist en dat hij van me houdt.
De echt belangrijke lieve dingen worden meestal gewoon gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
ot: Heej tijgertje ik zie jou morgen weer :) moet eerst werken duurt nog zo lang :( Mis u heel erg kusje en hou van jou en weet je? U is lief jah echt waar! Meen ik echt hoor!! Niet de liefste maar de meest imbiciele :p was half 4 s nachts ofzo toen ik die kreeg ergens doordeweeks en hij maar beweren dattie niet zat was :p |
Citaat:
Die van Theemuts vind ik echt vreselijk :o |
Wat een gruwelijke smsjes soms :o:D
Maar nu ontopic. Dubbel smsje van m'n nu ex-vriendje, toen ie deze zomer met 2 vrienden aan het reizen was in Oost-Europa: "T is hier echt gaaf, steden zijn pauper maar wel vet. Hoe is t met jou? Ga vanaaf spelletjes doen en zuipen in hostel, kansloos maar grappig. Dikke zoen, ... (zijn naam) PS: Maar zou dit allemaal missen om vanaaf met jou in m'n armen in slaap te vallen en morgen in je mooie ogen te kunnen kijken als ik wakker word. Mis je heel erg" Ook gruwelijk. Maar voor zijn doen echt heel lief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |