![]() |
smsen naar turkije
Hallo allemaal,
Omdat me vriendin voor haar vakantie in Turkije zit, sms ik vaak met haar. Alleen ik denk dat mijn smsjes niet aankomen in Turkije. Ik gebruik gewoon haar mobiele nummer, maar moet ik misschien ook nog een landnummer ofzo gebruiken. Dat dacht ik niet omdat het van mobiel naar mobiel is, ofwel. Kan iemand mij meer informatie geven? |
volges mij doet ie dat gewoon zonder landnummer
|
Dat dacht ik dus ook, maar ik wil toch het zekere voor het onzekere nemen. Via google ben ik hier terecht gekomen:
http://www.tuxx.nl/landen/turkije/ Klopt het dan dus dat ik zo moet smsen... 0090624 enz... Zou iemand dit kunnen bevestigen? |
ik sms veel naar turkije en ze komen altijd aan...Maar dat is wel naar een turks nummer en dan gebruik ik ook het turkse land nr (0090)...als het naar een nederlands nummer is zou ik het eens proberen met het nederlandse land nr (0031) waarschijnlijk dat ze dan wel aan komen.
succes. |
Dus als ik het goed begrijp moet ik hier naar smsen.
0031624 0031 voor het land, 6 voor 06 en 24 eerste 2 cijfers van het mobiele nummer. Kan iemand dit bevestigen? //edit: Het gaat wel over mij (Nederland) naar iemand in Turkije. |
Ik heb haar net gesproken via MSN, ze heeft inderdaad niks ontvangen. Ik heb het volgende geprobeerd:
-0031622.... -0090622.... -0622.... Wie weet wat ik nog meer kan doen. Is er een mogelijkheid dat het aan vodafone ofzo ligt, want ik kan wel smsjes van haar ontvangen :confused: |
Citaat:
|
Redeneer zo: jij weet niet of ze in het buitenland zit of niet, dus jij kunt gewoon 06-... intikken. De landencode geldt alleen als jij in het buitenland zit of als je naar een buitenlands nummer belt. Dan weet je namelijk wel, naar welk land je belt. :)
Als smsjes niet aankomen, zou ik haar of jouw provider opbellen (klantenservice). |
als ze gewoon nederlands nummer heeft gewoon ipv 0031 +31. dus +31624enzzz
|
ik verstuur smsjes naar spanje...ben benieuwd of zo aankomen :D
|
Hoihoi,
Als je naar een nederlands nummer smst in het buitenland moet je gewoon het normale nummer draaien. Ik sms wel naar turkije maar een turks nummer... ik weet niet of ze er lang zit? misschien gewoon turkse kaart kopen, ook veel goedkoper. als het niet lukt klantenservice bellen. groetjes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |