![]() |
[Gratis] Samsung D500 Black+ Hi 20 Abonnement
Wie heeft er interesse in een Samsung D500 mét een 2-jarig Hi 20 Abonnement ? Ik heb deze namelijk sinds 2 weken in bezit. Ik heb nog steeds een andere telefoon ook met abonnement die het nog steeds goed doet. Vandaar dat ik van mijn nieuwe Samsung af wil omdat ik anders 2 keer abonnements kosten betaal terwijl ik één telefoon niet gebruik.
http://photobucket.com/albums/b332/n...h_Samsung8.jpg De telefoon is een paar keer gebruikt, krasvrij en compleet met doos, boekjes, accesoires en garantiebewijs. De kosten die bij het overzetten van het abonnement horen en de verzendkosten neem ik voor mijn rekening. Je betaald dus niets behalve de 20€ per maand. Heb je interesse of serieuze vragen stuur met dan een PM... |
Waarom neem je een abbo als je er al een had :confused:
|
In eerste instantie wilde ik mijn eerste telefoon met abonnement wegdoen. Bij nader inzien toch maar niet gedaan en nu zit ik met 2 telefoons en abonnementen .
|
waarom zou iemand jouw abonnement overnemen en niet gewoon zelf een abonnement afsluiten in de winkel?
|
Citaat:
|
|
Wat wil je hier mee zeggen :confused:
|
Citaat:
dat je dat abo en dat toestel voor veel minder per maand bij een winkel kan halen. |
Een abonnement, in dit geval Hi 20 kan je niet goedkoper krijgen dan 20€ per maand. Het is toch niet voor niets een abonnement.
In dit geval kun je via die site idd een goedkoop abonnement afsluiten, maar dan heb je er geen telefoon bij. Dan moet je de Samsung D500 voor 400€ erbij kopen... |
Citaat:
De d500 kun je dan op marktplaats kopen of voor 7,75 p/m zoals ik al postte als 1 abo wil kun je bijv. d500 incl kpn mobielplus 20 voor 16 euro p/m nemen. Heb je geen gebruikte telefoon |
Citaat:
In jouw eerste voorstel zit iemand met 2 abonnementen en moet ie halverwege het abonnement ook overzetten. Bovendien heeft diegene dan die 40 euro minder abonnementskosten. En bij jouw tweede voorstel heeft iemand een totaal ander abonnement! |
Citaat:
|
Bij mij ben je uiteindelijk goedkoper uit!
|
Die jonge probeert wat te verkopen? en gaan jullie een discussie houden wat goedkoper is SHUT UP stakkers
|
Nog iemand met interesse? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Of heb ik het mis :confused: |
Citaat:
|
MMS-Kosten :confused:
Nog nooit van gehoord en nog nooit gebruikt! Ik heb het net even opgezocht, maar die functie is nog zo pril en nog in ontwikkeling, lijkt me zonde om daar je geld uit te besteden... |
MMS is gewoon foto SMS'en, niks prils aan, ik doe het al 2 jaar..
Maar goed, zoals al eerder werd gezegd: on-topic ;) |
Oké...
MMS kosten zijn blijkbaar niet inbegrepen, maar de rest allemaal wel :D |
Verkocht (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |