![]() |
Bedblunders!!!
Die van mij is dat m'n oma binnen kwam toen we net bezig waren... :eek:
|
oei :eek: je ouders, vooruit, kan gebeuren, maar je oma :eek:
Ik heb niet echt bedblunders. We vallen wel eens uit bed en er komen ook regelmatig ellebogen en knieen op een pijnlijke manier op de verkeerde plek terecht (ik heb er een keer een bloedneus aan over gehouden :P), maar dat vind ik geen echte blunders. |
Citaat:
Tegenwoordig kan ik sex hebben zonder gevaarlijk te zijn, maar dat heeft dus echt jaren geduurd. |
Ach, beuken tegen lichaamsdelen, een arm die uitschiet, dat soort dingen gebeuren ja. Uit bed vallen nog net niet. Maargoed, dit zijn eignelijk geen blunders te noemen:)
|
Een kat op bed die net even iets te speels is terwijl je bezig bent met zijn tweeën. :s
|
dat het bed inzakt :s (planken lagen los)
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=bedbloopers
voor de toevoeging: tijdens seks: - acute kramp in mijn onderbeen - hoestbui - rare geluidjes omgevingsfactoren: - raam dat openstaat terwijl huisbaas ervoor langsloopt - kamergenootje die om nagellakemover voor haar tenen vraagt |
Dat mijn buurjongen opeens binnenstormde. :bloos:
|
Stoned sex hebben en continu een lachkick hebben en dan gewoon stoppen met aanraken omdat we allebei dubbel liggen, bijvoorbeeld om wat er op tv wordt gezegd :D
Uiteindelijk is het goedgekomen hoor, na een uur of 2 :P |
Dat van die kat ja. Die kleine heeft ooit de ballen van mijn vriend besprongen...
|
Denken dat we alleen thuis zijn omdat de vriendin van mn broer net was. Wij echt veel lawaai maken, helemaal in het kraakbed van mij. We gingen echt goed te keer. Toen we beiden klaar waren gekomen en de rust terug was, schreeuwde de vriendin van mn broer dat ze wegging
Was dus toch niet weg, en ze heeft helemaal mee kunnen genieten :bloos: |
Citaat:
Verder niet veel geblunderd, het nodige gestuntel en de daarbij behorende verwondingen heb ik uiteraard ook allemaal meegemaakt, maar aldoende leert men ;) |
Als de oude weer geupt wordt kan deze wel dicht. Twee actieve topics over hetzelfde onderwerp is nog steeds overdreven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |