![]() |
29/10 Last Mile+Dead Rudolfs+Iron Cage+Jobcrusher
http://www.wotnxt.nl/images/flyer/29th-board.jpg
The Last MIle (Brutal Hardcore) The Dead Rudolfs (Gore Grunge) Jobcrusher (Tyfus Trash) Iron Cage (Emo Violence) Afterparty by dStruct (Acid Tekno) |
tyfustrash :cool:
|
Vette shit hoor, dit avondje!!
vond nog wat links: -the Dead Rudolfs (katwijk, grungenoise) www.thedeadrudolfs.tk -the Last Mile (groningen, brute screamo hardcore) www.thelastmile-hc.com -Iron Cage (groningen, emo violence) www.ironcage.tk -Jobcrusher (Zwolle, crust/grind) www.jobcrusher.extreemlinks.nl -Dstruct soundsystem ('n uurtje harde tekno en acid, daarna wat rustige electronische muziek) www.dstruct.nl Bar&Boos&Leiden, here we come! :) |
voor wie et interesseert: Last Mile speelt 16/11 samen met Buried Inside in vera ;)
|
The Last Mile: FUCKING harde band met één van de beste drummers uit het Noorden! Absoluut de moeite waard! Ze komen dan net terug van een week touren in Engeland/Schotland samen met Iron Cage!
Checken die hap en kopen die plak! |
Citaat:
daar ben ik dus sowieso, leiden is me deze keer ietwat te ver en vooral te duur |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verbaas je je daar zo over dan?
|
Wat een gebazel :s
Welnu, zaterdag dus! The Last Mile, aight! :) DIY poster/flyer: www.wotnxt.nl/press print en verspreid! :) |
Citaat:
|
hoppa het is bijna zover..
was erbij voor mooie avondje in Leiden! |
Citaat:
|
gewoon foute uitspraak :P
|
Het floepte er ook zo uit, haha, geen vantevoren gejatte shit van Brainpower of Extince voor zover ik weet!
"Check die shit, koop die shit, spread the word motherfucker", van wie was die nog maar? Man, ik moet rapper worden... |
hoppa vanavond in de bar en boos!
http://www.wotnxt.nl/hoeinleiden.jpg |
Geniale foto.
|
ik zie een harde Timp op de foto (y)
|
foto's van gisteren:
klik hier die andere foto is van dead stop show in de winston: de rest van die serie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |