![]() |
pen uitwissen
Wij hebben op school te laat kaarten.. ik denk dat de meeste dat ook hebben maar weet iemand hoe je balpen kan uitwissen :P lijkt me erg handig.. alvast bedankt,
J. |
Gewoon niet meer zo vaak te laat komen.(Y)
Een echt geweldige manier om pen uit te wissen (zonder dat je het ziet) is er namelijk niet. |
Wat je dan beter kunt doen is proberen om een aantal van die kaartjes te bemachtigen, vaak laten leraren ze wel op hun bureau's slingeren ofzo. Dan kun je ze zelf gaan schrijven.
Maargoed. Je kunt beter gewoon niet te laat komen. |
onopvallend kan het volgens mij niet. (tenminste niet met een voor scholieren betaalbare technologie;) ). het papier bleken is een optie, maar dat valt vaak wel op (de pen blijft dunnetjes zichtbaar, je bleekt ook de voorgedrukte letters, of de krassen van de pen blijven zichtbaar in het papier)
en als het opvalt krijg je misschien nog meer problemen. briefjes jatten of op tijd komen zijn de beste opties. |
Citaat:
|
Je hebt een soort pen-gum, maar volgens mij wordt het er daarmee niet mooier op.
|
jah maak gewoon een nieuwe mbv een scanner en iets als photoshop of paint ;)
|
Gewoon niet te laat komen.......
Als het een stempel was had ik wel wat geweten, dan kan je je kaart plastificeren en het er makkelijk weer afvegen, maar ja dan moet je wel zorgen dat dat niet opvalt en dat lijkt me ook lastig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er geen datum op stond jatte ik ze altijd weer terug. (y)
|
Zorg dat je een tandartskaart bij hebt, vul de datum en tijd in en het is altijd goed genoeg voor een reden
|
Namaken, is niet zo moeilijk. Ik had 200 te laat kaarten gedrukt, is best geld mee te verdienen :o
|
Citaat:
|
leer gewoon klokkijken
|
Citaat:
|
Hoe werkt dat met zo'n te laat kaart dan? Krijgt elke leerling zo'n kaart voor het hele jaar of zo? :confused:
Wij hadden zo'n vel voor de verschillende clusters en de leraren schreven op hun lesuren welke leerlingen er absent waren. Soms brachten we het papiertje terug naar de conciërge, soms niet.:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |