![]() |
[pimp-topic] hoeveel muziek van medeforummers heb JIJ op je harde schijf?
|
Alle pepke van Kvlt Promo Grrrl en wat losse shite van cha0s en Ruttie.
Meeste download ik niet, luister ik alleen. |
Rutger
Ce-el-wan DEN CHAOOT\M/ Easyblade (rrrrrrrrrrrrrrape french) HenkMul En Tom Violence Guttapercha Hallow->:cool: Tricks'->Mr. Sok 5 Minute Grind Biam Lugler Mothek Caldera Munami Johnny Tsunami->\M/ Jimmy Jay Jay Larry Cook Piet0r Expanium->\M/\M/ dat was het ongeveer nog wel wat dingetjes denk ik. |
jullie hebben natuurlijk ook al mijn shit ;)
|
ik heb de gascoigne demo op de pc. die is van martin stp ;)
|
Ik heb wat van a step apart dat is het wel gok ik...
Oh, en 5 minute grind natuurlijk. |
Citaat:
|
ASA
Gascoigne Als dat mag meetellen. Anders houdt het snel op bij de Simon The Ghost remix van pieter/matt tracker. |
tom violence / 0101 1111
cons. dig. gen. biam lugler flashy remix de rest doet er niet toe |
helemaal niks!
misschien dat erg ergens in mn cache nog wat staat, maar acht de kans klein. |
Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat de ik meeste muziek die op dit board gepost wordt niet erg leuk vind. Maar ik zal binnenkort iets van mezelf uploaden om afgebrand te worden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu na 't formatteren van m'n bak niks op het moment. :o (was een aantal mappen vergeten te back-uppen. (n))
maar ik had veel van mr.sok, ragnar grimson, paar dope botulism dingen, wat ce-el-wan meuk, veel ezblade meuk, henk mul spul, conservatieve digitale generatie, spelstakahoratribute en wat burzumennuz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo'n 30-40 tracks :)
|
biam lugler
ezblade achtung geldgeschenk 0101 1111 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Den Chaoot heeft zijn eigen mapje in mijn muziek-schijf :cool:
Voor de rest de Spetalskahora tribute en wat dingetjes van Ce-El-Wan en EZBlade. O, en de Digitale Generatie van Henk Mul en Tom Violence, maar die moet ik nog luisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
veel van rutg0rrr, de cha00t en ons aller ragnar grimsson(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scabrous Jolt - Fragrant Meadow Floor
Culte ulfhedin zooi heb ik zelfs :bloos: |
ik heb Walibi Bar Mitswa, en dat ben ik zelf :(
|
Dingen van mijzelf en een ding van cut_off.
Meestal ram ik die dingen er gelijk af na het afluisteren. |
Ik kan alvast melden dat er ruim voor de kerst een 'Variaties en fuga op een thema van John Williams' aankomt!
|
Alles van Ce-El-Wan, Rutg0r, Ufke en Mennuz, en nog wat losse dingen voor als ik zin heb om wat te downen hier (Y)
|
Ik heb alles van Hi, I'm Nora, HenkMul en Matt Trakker. En de Conservatieve Digitale Generatie, waarvan niemand snapt wie nou precies de leden zijn.
O ja, en enkele ballades van FAC51. pwned. |
ik heb nu al spijt van mijn nickchange :(
|
Citaat:
Ja, die heb ik alleen nog gedownload, dus ik niet volledig geinformeerd zijn :( |
Citaat:
|
jammer dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |