![]() |
f.e.a.r
wie van jullie heeft het spel ook? Ik hoorde dat je hem na 12 uur ofzo al uitgespeeld hebt? Is dat waar?
Dat spel is zoooo vet :D :D |
Ligt ie al in de winkels? In de Pc Gameplay stond ongeveer 15 uur.
Damn ik hoop dat ik genoeg geld heb voor en F.E.A.R en Age of Empires III en Black And White 2 :o. |
Wist niet dat 'ie al uit was? Denk dat ik 'm wel ga halen, demo was erg vet. Maar goed, die 12 uur, dat kan ook goed zijn dat een of andere pro die het al een paar keer uitgespeeld heeft er doorheen gerushed is. En die 15 uur... Niet erg veel, maar Fahrenheit of Fable zijn korter, en die hebben minder replay waarde.
|
Citaat:
Weet niet of F.E.A.R. al te koop is; hij is iig. al wel te downloaden. |
yess lekker downloaden dadelijk ;d
|
Citaat:
|
De meeste nieuwe spellen heb je binnen redelijke tijd wel een keer uitgespeeld. In welke mate een spel zijn geld waard is, is dan ook in hoge mate afhankelijk van de replay value: hoe leuk is het om dat spel nog een aantal malen te spelen als je het al hebt uitgespeeld?
|
Wrong thread, bitch!
|
Citaat:
Die anderen gingen toch over de demo / multiplayer? |
Citaat:
|
ontopic pls
|
Ik zal eens kijken of de volledige versie mijn oordeel over de demo aan de kant kan zetten.
|
Citaat:
|
Er is ondertussen ook alweer een patch voor F.E.A.R. uit:
Version 1.01 ------------ Global: - Fixed a problem where players could fall under the map after pressing ESC while climbing a ladder. - Fixed a bug where water FX would play where there was no water in the "Heavy Resistance" level. Multiplayer: - Fixed the Game Type filter on the server browser screen. - Fixed broken ladder animations. - Spectator "Fly" mode now works as intended. - SlowMo Score Time is now reported through the in-game server browser for SlowMo CTF games. - Fixed a problem where players would sometimes spawn into Team Elimination games as a neutral player. - Team Eliminmation servers will no longer advance to the next round if you are the first to join and then switch teams. - Dead players will no longer win the round in Elimination game types if they have the highest score when time runs out. - The score tally on the HUD now works properly in all Elimination game types. - Remote clients can no longer log into SCMD on hosted games as original intended. SCMD still works as before on dedicated servers. - The weapon of the player you are watching will no longer appear on the screen when using the "Follow" spectator mode. - Fixed problem with grenades getting stuck on or bouncing off of breakable windows in certain levels. - Further optimized performance and fixed minor lighting and art bugs in the Streets CTF level. bron |
Citaat:
|
installing. ik heb wel zin in ieder geval :D
|
Citaat:
MP was echt super |
Ik vraag me af hoe je de singleplayer experience van een shooter op meer dan 15 uur wil laten uitkomen. Óf je moet er natuurlijk puzzels en dergelijke in gaan stoppen, maar daar zit de echte knaller natuurlijk niet op te wachten. Zolang de MP maar goed is, dan heb je niets te klagen (Y)
Ik zal hem eens neerladen een dezer dagen. |
Ben nu bezig en het speelt lekker.
Verder weinig toe te voegen eigenlijk, weer een shooter als elke andere maar wel een die lekker weg speelt. Baal er wel van dat ik shadows uit moet zetten om een goeie FR te halen met wat andere eyecandy :( |
wel een zwaar spel zeg :s
|
'Tja eindelijk een fatsoenlijk spel :D
Maja heb de dvd versie gedownload, kan hem niet mouten vraagt steeds om een instal cd, gaar. Dus dan maar naar de winkel rennen zodra ik weer loon heb, :D |
Wat heeft dat spel toch een geweldige sfeer :cool:
Gister om 2 uur snachts met de lichten uit gespeelt, je schrikt je echt de pleuris op sommige moment zoals
Spoiler
Topgame. |
Yesss.. installing!
|
Citaat:
|
Captain N had me al geholpen, gebruik normaal Fantom CD om te mounten, maar pakte F.E.A.R niet echt.
Deamon Tools wel :) |
Uitgespeelt :o, gelukkig is er nog de vette MP.
Maar nu eerst beginnen met Quake 4 :D |
Wat een vette game zeg, vooral die pyscho dingtjes erdoor heen.
Ik wacht wel tot vanavond als ik weer ga gamen :) Ik wil wel met sfeer :) |
ben echt nog niet ver. maar wel kk vet en kk geil, heb wel zin, maar moet ook chillen en school enzo :) maarja komt wel.
|
Hij draait trouwens fucking soepel nu, wel maar 1024x768, meeste op High een paar op medium, soft shadows uit en AF op 4x. Misschien kan het nog wat mooier.
Leuke game, maar die extra's die bij de DVD zitten zijn ook meesterlijk, vooral de prequel, met dat meisje <3 |
Hoe vet is het trouwens als je ze met een slide kick dood maakt :P. Of natuurlijk met een...........................shotgun :D
Nadeel is alleen, mijn scherm hangt dan vol met bloed kan ik een tijdje niks zien :p |
Heb het net even anderhalf uur gespeeld, maar het kan mij nog niet echt boeien :|
|
TUUUUUUUUB!
Je moet het ook niet overdag spelen, maar s'avonds, licht uit, geluid vol open :D Begin is ook niet echt leuk, daarna komt de dikke actie :) |
Ik wil gameplay, de graphics boeien me niet zo..
|
Hehe, trouwens je kan ook zorgen dat je niet zo op en neer schud als je loopt kan je in options instellen.
Word pas echt eng bij na interval 03 of zo. Of als je een of andere onzichtbare malloot tegenkomt :P |
Minimum specs:
System: Pentium(R) 4 - 1.7 GHz or equivalent RAM: 512 MB Video Memory: 64 MB Hard Drive Space: 5000 MB Natuurlijk weinig oogsnoep, maar zal het stabiel draaien op een laptop met exact dezelfde specs. |
Citaat:
|
lol die specs zijn idd wel echt de ondergrens dan.. kan me trouwens niet voorstellen dat het dan nog speelbaar is....
|
Tuurlijk wel, maar de game is gewoon fucking vet :)
Al doet hij het weer niet bij mij, kut windows. |
holy crap dit spel is wel scary hehe :D , net effe de demo gespeeld
alhoewel ik eigenlijk vooral elke keer schrik als ik over een lijk loop of iets omstoot :o |
Spel gisteren uitgespeeld. Cool einde ook. Zal niks verraden maar et blijft je wel even bij.
|
Heb gisteravond ook eindelijk tijd gevonden om het te spelen. Spel loopt lekker met alles voluit en op 1280x960 dus wat dat betreft zit het wel goed. Nog niet echt ver gekomen maar het boeit me vooralsnog wel. Wel paar momenten gehad waarvan ik schrok maar ja daar doe je het tenslotte ook voor.
Ook even online geprobeerd met de MP demo (aangezien ik de "test" versie heb). Ging wel redelijk, vandaag nog maar eens wat langer spelen, wie weet is het wel wat voor me. |
Citaat:
|
Citaat:
AMD Athlon 64 X2 4400+ EPoX EP-9NPA+ SLI Leadtek 7800 GTX Twinmos 2x1024MB PC3200@2,5-3-3-8-1T Tagan TG530-U22 Western Digital Raptor WD740GD, 73GB (10000rpm, SATA, 8MB) 2x Maxtor DiamondMax Plus 9, 120GB (7200rpm, SATA, 8MB) Maxtor DiamondMax Plus 10, 250GB (7200rpm, SATA, 8MB) Ook niet onbelangrijk denk ik zelf is dat alles op stock speeds loopt. Drivers zijn nVidia nForce 4 AMD 6.70 WHQL en nVidia ForceWare 81.85 WHQL. |
Dat zegt al genoeg, ik zit op ongeveer de helft van je CPU en heb een GF6600GT. Maakt het spel niet minder om, tis bruut.
|
mijn laptop trekt em opzich wel chill! verassend genoeg!
eerste med, 2e high. 1024 bij nogwat ofzoiets. op een gegeven moment schrik je echt niet meer van die geesten heb ik dan, ik schrok meer van
Spoiler
|
Holy shit, hoe verder je in het spel komt hoe gefreakter het gebeuren wordt :D
(in het begin vrij normaal, later echt adrenaline pompen. Alhoewel ik niet meer schrik van de spontaan langslopende geesten. En die onzichtbare krengen heb ik al bergen ammo aan verspild zeg) |
Wes lukt het je om met Soft Shadows + FSAA en AF te spelen?
|
Citaat:
Wat ik mij afvraag is of de multi player meer wapens heeft dan in de MP demo aanwezig is? En of er nog leuke MP maps verder bij zitten? |
Het is ook een demo :P, je moet de hele versie spelen :) wapens zijn hetzelfde.
Maar geen Soft Shadows? |
1440x1050 is iig niet te doen met mn notebook (ATi x300 :(, 1GB/P-M 750).. zelfs wanneer je alles op minimum instelt. speel dus nu maar op 1024x768
heb em nog niet gespeeld op mn pc, daar zit een Radeon 9600 Pro in en het scherm heeft een lagere resolutie (1280x1024). hoop dat het dan beter gaat.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |