![]() |
Corefest Delft
Corefest 7 2005
22 oktober 2005 (za) Delft, Nederland Corefest 7 Deuren open om 12.00 1e band om 13.00 Damage: €4,- http://www.koornbeurs.nl corefest@gmail.com Bevestigde artiesten: 37 Stabwoundz Black Cloud Halo Detox Drain Life Enemy Ground Hurt Process, The Rectify Uppercut Wie o wie gaat er heen ? :D |
Dat is best een toffe line up moet ik zeggen.
|
Nouja, laten we zeggen dat het iig een nette entreeprijs is.
|
Dat ook.
|
Laten we zeggen dat het mijn pakkie an niet is die line up. Dan zou ik BCH en Uppercut kijken.
|
vet man! drain life speelt. allemaal je guns mee dus!
|
drain life lijkt me mega grappig!
|
Dikke camo broek aan, kogelvrij vest, FUBU jas, ringbaardje, tribal tatoeages. Ik ben fan.
|
:D
Hehehe. Ken drain life niet maar klinkt erg humoristisch. Ik ga ff kijken hoe het zaterdag met mn centen zit (de stufi komt maandag pas..) en maybe ben ik er wel, maybe niet. |
heej anouk heb je nou iets met zo'n gast uit uppercut?
|
Hehe Drainlife uit de rotterdamse 'hoodz'.
|
Citaat:
Ik wilde ook al een topic openen.. The Hurt Process weer yes, super live. En dat voor 4 euro! Oke ik sta op de gastenlijst, maar 4 euro is niks! |
Citaat:
:P Overigens heb ik Drain Life gezien en zijn 2 leden van die band ex-collega's van m'n broer. Boks! |
Zitten 4 bands bij die ik wel weer es wil zien. Ff kijken wat mn portomonee er van vindt.
|
4 euro. cheapass.
|
leuk showtje, maar delft.. even ns.nlen leuk dat het ;s middags is, qua tijd had ik het vast gehaald maar 20 euro retourtje met korting pff.
|
Citaat:
nou dan ga je met gewoon met me mee W-J ;) |
Citaat:
|
Citaat:
hahah wie ben jij nou weer edit: Oh saar, ik zie t al :P Jij bent ook totaal niet nieuwsgierig he :P |
Citaat:
ja ik ga er ook heen :) Weet niet of ik op de gastenlijst sta maar inderdaad, die 4 euro is sowieso niks |
Citaat:
We zullen zien. |
Citaat:
naja moet je maar ff laten weten dan :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
www.drain-life.tk \m/ |
aangezien het hier om de hoek is; ja
|
Citaat:
:D |
Hey dat is voor mij ook om de hoek. Alleen weet ik niet zeker of ik aanwezig ben.
|
Freaking 11,30 vanuit utrecht! Met korting!
Tering jantje zeg. Als mn knip t trekt kom ik wel dus. |
ik wil er wel heen..laatste show met de huidige zanger van THP daarna komt er een nieuwe.
Even kijken of ik vanaf arnhem met ze mee kan rijden, want mijn knip trekt die trein echt duidelijk niet. |
hmm lijkt me wel tof
al lang niet meer in de koorn geweest ook, tis 20min fietsen, dus ik ben er denk ik wel (Y) |
Citaat:
laat maar weten hoe het was :p zie je vrijdag! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |