Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [mp3 speler] kapot? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1286287)

June bug 17-10-2005 12:56

[mp3 speler] kapot?

Ik had dit ook al in het centrale mp3 speler topic op hardware gepost, maar daar werd niet gereageerd en blijkbaar moet het nu hier, dus:

Mijn mp3 speler zegt ineens "no files" als ik m aanzet. Als ik m op de computer aansluit om bestanden eraf te halen en nieuwe erop te zetten (dit doe ik gewoon via de verkenner) loopt mijn computer vast. Dit ligt zeker aan de mp3 speler want als de computer dan vasthangt, en ik trek de usb kabel van m'n mp3 eruit doet t computer t ineens weer gewoon. Ook rechtermuisknop op de "verwisselbare schijf" en dan formatteren zorgt ervoor dat de computer vastloopt. Zou dit gewoon slijtage zijn van mn mp3speler? (hoewel ik dat erg raar zou vinden want t ding is nog geen jaar oud) Iemand enig idee?

*** Sido *** 17-10-2005 22:33

dat had ik ook:

allemaal liedjes er opzetten,

zit je in de trein.. wil je muziek luistteren, en dan staat er : no files present :S

Dukko 18-10-2005 08:35

Misschien kan je hier even vermelden om welke mp3-speler het gaat.

Reuff 18-10-2005 11:22

is je computer wel is vast gelopen toen je er nummers op of af haalde?

henkjanklaas 18-10-2005 14:13

als het een creative is: nieuwe firmware installeren.. altijd gezeik met creative (ookal is het verder een goed merk). met mijn rhomba had ik dat gezeik dat ik hem niet op kon starten/ nieuwe liedjes erop zetten, na resetten en nieuwe firmware kon het weer wel!
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar succes!

June bug 18-10-2005 22:50

Citaat:

Dukko schreef op 18-10-2005 @ 09:35 :
Misschien kan je hier even vermelden om welke mp3-speler het gaat.
Het is een Marquant MMP3-19, met 512 mb opslag, bijna een jaartje geleden een aanbieding bij de kijkshop.

Citaat:

reuff schreef op 18-10-2005 @ 12:22 :
is je computer wel is vast gelopen toen je er nummers op of af haalde?
Nope, deed het altijd prima. Ik had nieuwe bestanden erop gezet, (zonder dat de comp vastliep) toen meteen meegenomen en geluisterd, uitgezet, weer aangezet, weer geluisterd, deed het prima. Toen heb ik m 2 dagen niet gebruikt en toen ik m toen weer aanzette gaf hij dus ineens "no files" en het vastloop-probleem met de computer wat ik zei.

Citaat:

rossi46 schreef op 18-10-2005 @ 15:13 :
als het een creative is: nieuwe firmware installeren.. altijd gezeik met creative (ookal is het verder een goed merk). met mijn rhomba had ik dat gezeik dat ik hem niet op kon starten/ nieuwe liedjes erop zetten, na resetten en nieuwe firmware kon het weer wel!
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar succes!

Het is dus geen creative, maar toch bedankt voor je advies :)

June bug 02-11-2005 21:36

Iemand nog enig idee?
(als in: up :o)

Subject 03-11-2005 13:30

Hm ik heb ook wel eens zoiets gehad en bij mij hielp formatteren, maar blijkbaar lukt dat niet. Heb je het misschien al op een andere computer geprobeerd? Niet dat ik denk dat het iets uitmaakt, maar het is het proberen waard.

June bug 05-11-2005 22:06

Citaat:

Subject schreef op 03-11-2005 @ 14:30 :
Hm ik heb ook wel eens zoiets gehad en bij mij hielp formatteren, maar blijkbaar lukt dat niet. Heb je het misschien al op een andere computer geprobeerd? Niet dat ik denk dat het iets uitmaakt, maar het is het proberen waard.
hmja.. goed idee (y)
morgen op de laptop van mn pa es even proberen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.