![]() |
help!
hey hey,
ik heb een vraagje, wat doen jullie (meiden). zoals: vingeren, kraan op je vagina richten. ik heb die twee hierboven al heel vaak gedaan, maar wat doen jullie nou allemaal? daar ben ik wel benieuwd naar, zodat ik eens iets nieuws kan proberen! groetjes,, mii :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
ja, ik gebruik ook mijn handen en soms het douchewater, ook mijn fantasie (ik heb een vrij krachtige fantasie :o) en soms een tril-eitje (maar die zoemt, zoemen is niet sexy) (en je bent 13 dus je mag nog niet naar seksshops :p) |
Ik ben/was nooit zo fantasierijk wat manieren betreft. Resultaat is belangrijker dan de methode:p
|
Hoe doe je dat met die kraan dan?
de douchekraan;-) persoonlijk vind ik dit nog lekkerder dan vingeren! wij hebben een straal-verstelbare kraan, je kan de straal dus harder en zachter laten gaan (y) |
*zingt heel zachtjes, als een elfje in haar oor: gebruik de zoekfunctie eens*
Ik gebruik mijn handen, en n soort van dildo, en n waterstraal... En HEEL VEEL fantasie... |
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet erg vaak fantaseer:s. |
FAN-TA-SIE, vingers, douchestraal.. Trillende speelgevallen.. Tsja..
|
Ik wil hier gewoon ook even op reageren.
Zo :cool: |
Citaat:
en n soort van dildo een soort van :confused: aanrader :confused: wat is het |
Citaat:
|
of een orka :evil:
nee maarre een dolfijntje reken je niet onder dildo's :p |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
nee een speeltje, en dan wel een vibrerende een dildo is een piemelvormig ding of iets in die richting |
Citaat:
Punt. Of snap je nog niet dat 'n soort' de betrekking tot dildo compleet vrij laat. Dan kan ik net zo goed 'boterham' roepen. Omdat je het ook als n soort dildo kan gebruiken. :rolleyes: |
no comment
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |