![]() |
Met welke vorm van Openbaar Vervoer reis jij het liefste?
Er zijn verschillende vormen van openbaar vervoer en je hebt vast wel een voorkeur voor een vorm waar je het liefste mee reist. Ik weet dat je niet overal van alle vormen gebruik kan maken maar als je echt mag kiezen, waar kies je dan voor? Als het verschillend is voor bijvoorbeeld korte of lange afstanden mag je dat ook vermelden.
Let op! Omdat men toch meerdere stemoptie's wou hebben is de poll aangepast. Dit betekent wel dat er opnieu gestemt moet worden |
het liefst helemaal geen openbaar vervoer :o
Als het echt moet dan toch het liefste de trein, dat komt teminste een beetje vooruit (als er geen vertraging is... :rolleyes: ) |
Trein. Uiteraard, voor bijna elke afstand.
Het liefst ICK of mICR. ICM en VIRM volgen daarna. Voor korte afstanden het liefst een bus en anders de tram. Dana, zet de Inter- en QLiner er 'ns bij. :o En TS begint. |
Ik de bus!
Daar kan je het relaxte zitten, en is meestal niet overvol en minder terrorisme gevoelig ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mezelf geldt:
Lange trajecten: trein Korte trajecten: metro (want die stopt overal dus dan hoef je niet zo op te letten of je wel op het knopje drukt en die heeft geen last van files en/of rode stoplichten) |
Citaat:
De metro vind ik een goed systeem, jammer dat het in Nederland niet werkt. :o |
trein voor lange afstanden, anders metro!
|
Als het goed is wordt de poll aangepast door een FB zodat het mogelijk wordt op meerdere opties te stemmen. Als je dat wilt moet je dus even geduld hebben :)
|
ow, dan wacht ik nog even
|
Sorry, tis niet meer mogelijk om nog te veranderen dat je op meerdere opties kan stemmen dus jullie moeten het hiermee doen, ik heb mijn best gedaan :)
|
Trein. :)
|
Citaat:
|
Trein! Dat is toch wel het comfortabelst denk ik en het gaat véél sneller. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het liefst niet met OV, maar als het moet met de trein..
Mensen zeiken altijd over treinen, maar dat zijn voornamelijk mensen die nooit met de bus moeten want die dingen zijn 10x zo erg :) |
Citaat:
|
Trein, veel relaxter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even een poll aanpassen.
Even de poll aanpassen.
|
Citaat:
|
*O* 't is wat geregel, maar dan komt alles goed. ;)
|
Citaat:
|
Pas dan ook de topictitel aan, want liefste suggereert één keuze.
|
Trein :)
Voor een korte afstand vind ik een bus niet zo erg, maar ik word er snel misselijk van :( |
ik heb voor bus gestemd. Ik zit er elke dag 1,5 uur in en ik vind het best prettig.
De trein kan denk ik ook best fijn zijn, maar ik zit altijd in een klein treintje zonder tafels en enorm druk zodat ik altijd toch al moet staan, dus daar heb ik persoonlijk niet zo'n goede ervaringen mee. |
Dan ga ik voor de trein. Geen omwegen en gaat sneller.
|
De trein. In de bus word ik soms misselijk, de tram stopt te vaak/is langzaam en met de metro reis ik te weinig om dat goed te kunnen beoordelen :o
|
Het liefst reis ik per trein. Voor korte afstanden vind ik de tram ideaal; ze rijden zeer frequent.. Ik heb een aversie tegen bussen (n)
|
Trein, het fijnste reizen. Jammer alleen dat ik eerst een eindje moet reizen voor ik bij een treinstation ben.
|
kortere afstanden de bus langere de trein
ik snap overigens niet wat zoveel mensen tegen de bus hebben :s |
Trein, snel en makkelijk. Bus doe ik alleen voor korte afstanden binnen de stad (als fiets geen optie is).
|
Trein en bus. :)
Ook omdat tram en metro helemaal niet voorkomen in de stad waarin ik hoofdzakelijk leef (Tilburg en Maastricht). ;) |
trein en bus
metro en tram hebben ew zoiezo niet in maastricht |
trein en metro:)
|
Citaat:
OT: Trein |
Trein (Y)
Ik word in bussen/q-liners altijd misselijk als ik even wil lezen ofzo, in de trein echter niet. En het gaat natuurlijk een stuk sneller en je kunt altijd leuk naar buiten kijken naar weilanden enzo. :) |
Citaat:
|
Lange afstanden de trein, kortere afstanden (max. een uur) de bus
|
Met de trein.:) Aan bussen heb ik een hekel.
|
Duidelijk trein.
|
Bus, lekkerder en vaker zitten, en je zit echt in het verkeer dus je ziet nog eens wat, met de trein zie je steeds hetzelfde :o
|
Trein... Bussen rijden nooit als ik het wil en je moet ze zo zoeken en blegh.
Metro en tram heb ik nog nooit gebruikt, dus daar weet ik niets vanaf. |
treinen. Die reiden tenminste nog een béétje volgens schema. Bovendien heb ik nog steeds in de trein een beetje een vakantiegevoel. (en ja, ik reis vaak met de trein. Zo'n 5/6 keer per week)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |