![]() |
Help het opstarten gaat traag
Dat is dus mijn probleem. Het opstarten van mijn pc duurt langer dan 5 minuten.
Het "hangt" vóór de geheugentest en ná weergeven van cpu ID. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? O ja ik heb ook de BIOS "geflashed" maar ook dit mag niet baten. Alvast bedankt! |
Dat er een korte tijd tussen zit is vrij normaal...
Maar wat het is is moeilijk te zeggen, is afhankelijk van je mobo enzo.. Het helpt vaak al erg veel als je alle zaken die je niet gebruikt uit zet in de bios (RAID, poorten, etc). |
Wat voor moederbord, wat voor processor?
Dus ik begrijp dat de vertraging zich voordoet vóórdat Windows is begonnen met booten/opstarten? |
hmm ik heb vandaag maar de helpdesk gebeld en dei zeiden dat ik alle usb poorten eruit moet halen (behalve muis)
stroomstekker eruit moet halen en daarna paar x op de aan en uit knop drukken :s Zal mij benieuwen als ik thuis kom gelijk maar even proberen.. |
Citaat:
Maar we vertelden erbij dat je ook de twee metalen puntjes moet aanraken terwijl je de aan/uit-knop indrukt. Het helpt! Ook het verwijderen van de tijdelijke (internet)bestanden ook. |
hmm nou ik heb het dus maar gedaan enneee het werkt weeer!!! Gaat weer heel snel met opstarten :)
Reset je pc dan ofzo? Want vind het beetje raar.. |
nee je dwingt em steeds opnieuw te proberen waardoor hij het oop een gegeven moment "pakt"
|
Ah ok, tnx! :)
Topic mag nu wel dicht, probleem is opgelost :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |