![]() |
wazige ex!
Het begon 3 maanden geleden met knallende ruzie, en na een maand elkaar niet meer te hebben gesproke komt meneer weer opdagen. Ik ben verder met me leven en vertel hem dat ik een nieuwe vriend heb....... Vervolgens flipt hij totaal en zegt dat hij me gaat blokken enzo. Zijn beste vriend zegt tegen mij dat hij het eigenlijk niet zo leuk vind dat ik een nieuw vriendje heb. en ik smste hem met de vraag of hij soms jaloers was en of hij nog om me geeft, Hij zei dat hij jaloers was en nog om me geeft. En dat las mijn vriendje ook en zei toen dat wij nog niet over elkaar heen zijn en dat we met elkaar moeten praten.Een vriendin van mij had eerst met zijn vriend en hun 2 zijn dus weer terug bij elkaar. En nu krijg ik natuurlijk ook weer met mijn ex te maken enzo, en het stomste van alles is nog dat ik gwn nog om me ex heel veel geef. Maar ik ben gewoon bang voor het feit dat het toch niks meer wordt. Want het is natuurlijk niet voor niks uit. Wat moet ik hier nou mee?
|
Als je nou eerst eens hoofdletters en punten gebruikt, zal ik het daarna wel lezen.
|
Er zitten een hoop tegenstrijdigheden in je verhaal.... Je vind het vreemd dat meneer jaloers is omdat je een nieuw vriendje hebt maar hij geeft ondertussen nog wel om je, tenminste dat weet je. Vreemd dat iemand nog om je geeft een daardoor jaloers is niet? :s
Verder vind ik het raar dat je hem zo behandelt terwijl je nog wel om hem geeft... Mijn advies is om gewoon s een keer samen te praten, vertel hem eerlijk hoe je over hem denkt en probeer als vrienden verder te gaan! |
Citaat:
|
Dus, als ik het goed begrijp heb jij een nieuw vriendje, je ex is jaloers en jij vindt je ex nog leuk?
Praat er met hem over. |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als jij en je ex nog veel voor elkaar voelen, waarom komen jullie dan niet weer gewoon bij elkaar? Offtopic: jeetje, het zit echt in de lucht, dat uitgaan (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Doe dat, misschien verzinnen jullie samen een oplossing :) succes ermee! |
Citaat:
|
tis maar speelgoed, toch?
:rolleyes: |
Heel sympaythiek van je dat je iemand anders neemt terwijl je nog verliefd bent op je ex, ik denk dat je vriend dat erg op prijs stelt. (Y)
|
Citaat:
Als mijn vriendin me zoiets zou flikken zou ik d'r haten. |
Hij gaat je blokken?! :eek: :rolleyes:
|
Citaat:
|
jeetje je bent nog wel heel erg in de war, ex-en moet je niet vertrouwen hoor, hij speelt gewoon een spelletje met je, blijf maar lekker bij je huidige vriend, succes
|
boeiend...
jij gaat er binnen een maand met de volgende vandoor, terwijl je de vorige nog leuk vindt. Vervolgens hoor je dat de vorige je ook nog leuk vindt. (waarom hij jou nog leuk vindt na zo'n kansloze streek weet ik niet maar dat terzijde). Dus nu is het heel makkelijk: Of je gaat verder met je nieuwe vriendje, wat waarschijnlijk niet lang stand houdt, aangezien je niet eens verliefd op hem bent. Of je gaat terug naar je vorige vriendje waar je al een verleden mee hebt, maar wel ruzie mee hebt gehad. Maarja, om de één of andere reden heb ik het gevoel dat dit gewoon een kansloze msn relatie is...:rolleyes: . Dus waarschijnlijk is het het makkelijkst om je huidige vriendje te dumpen, je ex te negeren, er nog een breezertje in te gieten en op naar de volgende... |
Citaat:
|
Sowieso nooit met exen/vriendjes/whatever op msn praten. Msn maakt meer kapot dan je lief is ;)
Verder tja, misschien is die ex van je maar een tijdelijke bevlieging. Is hij een klootzak voor je geweest? Dan lijkt het me duidelijk en zou ik gewoon bij je vriend blijven (ervan uitgaande dat je verliefd op hem bent). Na ja, weet eigenlijk niet waar ik heen wil met m'n verhaaltje, maar feit is dat het niet voor niets je exvriendje is ;) |
ga door met je leven... je schiet er niks mee op om bij je ex te blijven hangen. je kan met m gaan praten om hem duidelijk te maken dat t helemaal klaar is...dat t niet voor niks uit is en dat jij nu gelukkig bent met je nieuwe vriend... je komt er wel overheen maar je moet je ex je ex laten. het is niet voor niks je ex.
succes! |
Citaat:
en wat is de kansloze streek die ik mijn ex geleverd zou moeten hebben volgens jou dan? |
Citaat:
Haalt met een t maar het duurde En dan natuurlijk nog je hoofdletters. Als je maar gewoon blijft oefenen schrijf misschien ooit een stukje zonder fouten! |
Citaat:
Net alsof iedereen hier foutloos schrijft :nono: |
Jemig.. :s Ik snap er niks meer van.. Je nieuwe ex-vriendje (zeg maar :o) heeft het uitgemaakt om de smsjes die jij en je ándere ex elkaar stuurden? Waarom zou je met je ex smsen als je een lief vriendje hebt? Dat hij zegt dat jullie het moeten uitpraten vinnik nóg liever :bloos: Maar dat terzijde.. Jij weet dus niet wat je wilt..? Of weet je niet of je zou moeten doen wat je wilt? Ik zou NIET teruggaan naar je ex, het is niet voor niets uitgegaan neem ik aan? Misschien wil hij gewoon kijken of jij nog steeds gevoelens voor hem hebt, en of hij tussen je relaties kan komen.. Misschien is het gewoon zo'n egoïst (y)
|
Citaat:
|
dit roept om een slotje
|
Citaat:
Laat ik het anders zeggen: Ik heb sterk het gevoel dat je hier wel weer overheen gaat komen. Je komt namelijk over als een, euh laten we zeggen, simpel breezersletje die van relatie in relatie duikt. Ik neem daarom aan dat je het niet zo moeilijk vindt om verliefd te worden, en dus ook wel weer een ander vindt. Misschien ben je wel een hardstikke gezellige, leuke, vrolijke meid die op dit moment het echt even niet meer weet, maar in dat geval is het misschien handiger om wat fatsoenlijker te schrijven, want mensen die in halve msn/breezer-taal schrijven worden wat minder serieus genomen. Toch wil ik het wel even serieus proberen: Maak het ten eerste uit met je huidige vriendje, want als je eigenlijk nog (meer) van je ex houdt neem je die jongen alleen maar in de maling. Kijk vervolgens of je je ex echt nog een kans wilt geven, en of je dan verwacht dat het wel lang(er) stand houdt. Denk je dat dit niet het geval is, ga dan lekker genieten van het vrijgezellen leven en er komt heus wel weer een ander op je pad. P.s. Je hoeft me niet gelijk persoonlijk aan te vallen, als je niet tegen harde kritiek kan moet je niet op s.com komen... P.P.s. Ik heb dus geen msn-relatie, aangezien ik niet (meer, ja ik heb het even gedaan in mijn middelbare school tijd) aan msn doe. |
Wat ben jij een onwetende 16 jarige breezerslet :P
Die jongen studeert? Of hij doet mbo? Want kan me niet voorstellen dat ie dan geinteresseerd is in jou eerlijk gezegd :o (als hij dus echt hbo of wo doet). Maar goed, ga nog eens 'face to face' goed met hem praten. Beslis dan samen wat jullie willen en gaan doen. |
:d
|
CROOK SCHREEF:
jeetje je bent nog wel heel erg in de war, ex-en moet je niet vertrouwen hoor, hij speelt gewoon een spelletje met je, blijf maar lekker bij je huidige vriend, succes Sorry hoor, maar dig vind ik wel heel erg negatieve uitspraak. Ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt en is ook sinds kort weer aan, en speel heus geen spelletje met d'r! Doordat het uit is gegaan ben ik juist gaan beseffen hoeveel ik van haar houd! |
En geen gezeur pls van over breezer-verhalen?! Ze wil gwn haar verhaal kwijt en als jullie dan zo lullig over zulke dingen gaan doen --> schiet ze niet veel mee op!
Als ik jou was zou ik gwn goed nadenken over wat je wilt. Dit is voor jou beter en voor die anderen. Ik kan het weten. Mijn vriendin had het weer aangemaakt terwijl ze nog zat te twijfelen, en da's geen pretje! (BTW wel goedgekomen) Enige wat ik nu nog kan zeggen: goed nadenken en suc6! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |